Oud 03-06-2005, 22:55
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
annepanne schreef op 03-06-2005 @ 17:30 :
het doet pijn als zijn lul in mijn kut gaat..... hij wilt altijd heel hard snappie...doet echt pijn
Dan geef je hem toch een fikse stoot tussen z'n kloten als hij niet naar je luisteren wil. Voorgaande vriendjes hebben mij stuk voor stuk een erg krachtig woordenboek bijgebracht, en wel: Luisteren of ophoeren, aan jou de keus. Je vriend dient gewoon voorzichtig met je te zijn, en jou keuzes (bijv. om te stoppen) te respecteren, niets geen compromis sluiten met 'ik wil je anders wel pijpen hoor' omdat jij je anders zo schuldig voelt. Hij is de gene wie de ogen uit z'n kop zou moeten schamen, en zich schuldig zou moeten voelen. Want als hij rustig en voorzichtig aandoet is stoppen zelfs totaal overbodig, en is het zelfs fijn voor jullie beiden. Zoals het ook hoort

Want stel jij zou je vriend écht pijn moeten doen om zelf lol te hebben, zou je het dan nog leuk vinden? Het gehele idee dat hij het uit ligt te kermen zodat jij je pleziertje hebt? Nee, ik denk het niet. Nou dan. Glijmiddel is misschien wel een idee, maar praten doet wonderen dus kaart jou 'probleem' eerst nog maar eens met hem aan BUITEN bed, voordat je allerlei (onnodige) maatregelen treft.
Oud 03-06-2005, 22:55
Lorelei
Lorelei is offline
Hm, dit is gaaf. Ik ben helderziend.
Oud 03-06-2005, 22:56
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
grl schreef op 03-06-2005 @ 23:54 :
Ze snapt het echt niet. Op L&R zei ze: Je hebt echte vrienden en gewone vrienden. Gewonen vrienden gebruiken je en laten je stikken. Echte vrienden zijn er als je ze nodig hebt.
(Wtf? Mensen die me gebruiken en laten stikken noem ik geen vrienden hoor.) En dit valt wat mij betreft in dezelfde categorie.. een overdreven gevoel van aanpassing.
Inderdaad, ging zojuist wat fout overigens ik wilde nog even mijn post wijzigen, maar toen ik hem eenmaal opnieuw geplaatst had zag ik dat ik al gequote was, haha. Ach, ze leert het nog wel eens..
Oud 03-06-2005, 22:57
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
grl schreef op 03-06-2005 @ 23:55 :
Hm, dit is gaaf. Ik ben helderziend.
Oud 03-06-2005, 23:00
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
HvJ schreef op 03-06-2005 @ 23:56 :
Inderdaad, ging zojuist wat fout overigens ik wilde nog even mijn post wijzigen, maar toen ik hem eenmaal opnieuw geplaatst had zag ik dat ik al gequote was, haha. Ach, ze leert het nog wel eens..
Ik heb even je nieuwe post in m'n post gequote. Da's iets duidelijker..

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten