![]() |
||
Citaat:
![]() Met de verkeerde hoek bedoelt hij, dat je misschien je vinger wat moet draaien. Je moet meegaan met haar lichaam en niet zomaar je vinger erin raggen ![]() Je kan haar ook eerst beffen (zoals je zegt) en dan gewoon kijken wat je doet. Lijkt me sterk dat ze nog nooit een vinger in haar vagina heeft gestopt, tenzij ze geen tampons gebruikt natuurlijk.
||
![]() |
Citaat:
Ik kus haar ook in haar nek, omdat ze dat opwindend vind. ik kus haar dan op haar buik enz, nadien bef ik haar.. of stimuleer ik haar clitoris met mijn vinger.. Hoe ik erin ga is, metmijn hand op haar buik, dan zo stilletjes naar beneden, tot haar vagina opening.. langs boven wil ik er dan ingaan.. Tampons? dat weet ik eigelijk niet.. Ze neemt de pil nog niet, ik weet niet of dat relevant is? |
![]() |
|||
Citaat:
Nee, dat is niet relevant. Als je aan de pil bent, word je nog wel ongesteld. Helaas ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heb je hiervoor advies? Want, ze begint zich der stilletjes klaar voor te voelen.. En ikzelf ook.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik houd daar helemaal niet van. De enige die mij goed kan vingeren, ben ikzelf. Als een ander het doet, doet het al snel pijn of voelt het gewoon vervelend. En zelfs als ik masturbeer stop ik er geen vingers in. Veel vriendinnen van mij denken hier overigens hetzelfde over, dus ik denk dat het wel voor meer meiden/vrouwen geldt. Vingers zijn gewoon ruwer (especially met -lange- nagels) dan een penis. Dus doe in ieder geval zachtjes, of laat het haar zelf voordoen/proberen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En, als seks van toepassing komt.. Hoe moet ik dit dan doen? Ik weet, die eerste keer, dat dat moeilijk en pijnlijk is.. Maar, ik kan toch niet blijven doorduwen? of? Ik weet niet hoe ik dit moet vragen, Omdat ik op dat vlak onervaren ben. |
![]() |
||
Citaat:
2) Als zij aangeeft dat ze wil stoppen, moet je stoppen. Je moet er rekening mee houden dat het ontzettend pijn kan doen (niet bij alle meisjes, maar bij mij wel) en dat ze daar misschien van kan schrikken en er mee op wil houden. Heb hier dan begrip voor en wees geen lul. En daarmee bedoel ik dat je bijvoorbeeld niet gaat vragen of ze je dan nog even wil laten klaarkomen of iets in die trant. 3) Als het zeer doet, maar ze wil toch niet stoppen, wees dan lief en vraag tussendoor of alles nog goed gaat en of ze wil stoppen. Zij heeft pijn, dus zij is de baas. 4) Mocht ze geen pijn hebben, wees toch een beetje voorzichtig. Er is altijd nog tijd en ruimte voor keiharde seks, en buiten dat, de eerste keer is heel belangrijk, tekenend en speciaal voor de meeste meisjes. Oh, en als het zeer doet, maar ze wil toch doorgaan, is het beter dat je even door duwt. Dat het ergste maar achter de rug is, zeg maar. Al het bovenstaande is puur eigen ervaring, dus voel je vrij om me aan te vullen ![]()
||
![]() |
Citaat:
't gaat veel helpen denk ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja en onthou dat het niet meteen hoeft te lukken of goed hoeft te gaan, dat scheelt ook wel. Als een of beiden van jullie het gevoel heeft dat je echt een prestatie moet neerzetten, gaat het waarschijnlijk juist minder. Het is veel leuker als je gewoon ligt te zoenen en vozen en lekker opgewonden bent en dan probeert, en als het niet lukt, boeie, je hebt nog 100 andere dingen te doen want je bent lekker aan het vozen
![]() ![]() |
![]() |
|
Wat ook wel wil helpen, is eerst een klein stukje er in, als ze zich niet kan ontspannen eventueel oraal nog even op andere gedachten brengen, dan weer een stukje.
Langzaam op bouwen. En idd wat Little Phoebe zegt. @Little Phoebe, ik hou er ook niet van als mannen met de vingers erin gaan, voegt voor mij echt niks toe. Vandaar dat ik het ook zei ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kijk anders hier voor meer info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Maagdenvlies |
![]() |
|
![]() |
heeyzz.
Ik ken dit helemaal. Het heeft totaal NIKS te maken met de verkeerde hoek of niet nat genoeg zijn. Het is namelijk omdat ze nog maagd is dat haar baarmoeder hals (het gat waar jij met je vinger in gaat) nog nauw is. Het kan pijn gaan doen, als je haar vaak genoeg vingerd en daarbij soms 2 vingers gebruikt kan de gang wat wijder worden. Als jij de gelukkige bent die haar mag ontmaagden kan het zijn dat het dan wat minder pijn doet. Als zij niet nat is moet jij er natuurlyk voor zorgen dat zij nat word! Succes Laatst gewijzigd op 06-05-2010 om 21:38. Reden: Eh, size=4? How 'bout no? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik mag hopen dat niemand probeert je een plezier te doen met een vinger in je baarmoederhals. Ook heb je dan een set verrekt lange vingers nodig. Verkeerde hoeken, niet nat genoeg, te gespannen, te nauw (zie link van freja). Ja. Te smalle baarmoederhals? Nee
|
![]() |
hahaha ja je hebt helemaal gelijk,
ik kwam maar niet op het woord dus dacht ik maar aan baarmoeder ![]() Het zou niet fijn zijn als iemand je daar vingerd hahaa. Helemaal mijn fout sorry dat gat heet dus ook gewoon vagina. En ja het kan zijn dat, dat gat nog wat nauw is want als je eenmaal sex hebt word ie wat breder, denk dan niet aan cm maar eerder aan mm. peace! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vraagje reffear | 53 | 13-07-2012 20:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn bij het vrijen na schimmelinfectie Firenze | 0 | 04-12-2005 11:36 | |
Seksualiteit |
pijn geheimpje | 13 | 05-04-2005 21:44 | |