Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2010, 19:58
Payback
Payback is offline
Hey,
Ik heb een klein probleem met mijn vriendin, als ik haar wil vingeren.
Zijzelf is nog maagd en is 17 jaar.

Zelf heb ik nog niet zoveel ervaring met vingeren,
maar als ik dat bij haar doe, moet ik nog geen 2cm in haar vagina gaan , of ze trekt al terug van de pijn. Ookal zorg ik ervoor dat ze opgewonden en nat genoeg is.
(Ik heb geen scherpe/lange nagels).

Iemand suggesties..
Want seks gaat er niet van komen, zolang het al zoveel pijn doet met gewoon 1 vinger.

Alvast bedankt,
Grtz..
Met citaat reageren
Oud 28-04-2010, 23:47
MiBe
MiBe is offline
Kan ze het bij zichzelf wel? Wellicht ga je er in de verkeerde hoek in.
Oud 29-04-2010, 14:46
Verwijderd
Is ze ontspannen? Heeft ze er zin in? Wil ze dit echt? Fixeer je je niet teveel op het vingeren 'en dan nog maar een keer proberen, oh kut het lukt weer niet'-situaties?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 15:31
Payback
Payback is offline
Citaat:
Is ze ontspannen? Heeft ze er zin in? Wil ze dit echt? Fixeer je je niet teveel op het vingeren 'en dan nog maar een keer proberen, oh kut het lukt weer niet'-situaties?
Ja, ze is ontspannen...
In het begin probeer ik haar dan te laten genieten, door enkele opwindende dingen te doen..
Dan ga ik stilletjs met mijn hand naar beneden..
Soms bef ik haar zelfs eerst, en dan pas met mijn vinger..

Citaat:
Kan ze het bij zichzelf wel? Wellicht ga je er in de verkeerde hoek in.
Ze heeft het nog nooit gedaan..
En wat bedoel je dan, "verkeerde hoek?"
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 23:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, ze is ontspannen...
In het begin probeer ik haar dan te laten genieten, door enkele opwindende dingen te doen..
Dan ga ik stilletjs met mijn hand naar beneden..
Soms bef ik haar zelfs eerst, en dan pas met mijn vinger..

Definieer 'enkele opwindende dingen'? Misschien is het wel helemaal niet zo opwindend

Met de verkeerde hoek bedoelt hij, dat je misschien je vinger wat moet draaien. Je moet meegaan met haar lichaam en niet zomaar je vinger erin raggen Voorzichtig voelen en aftasten aan de binnenkant is helemaal niet erg als het uiteindelijk tot iets goed leidt.
Je kan haar ook eerst beffen (zoals je zegt) en dan gewoon kijken wat je doet.
Lijkt me sterk dat ze nog nooit een vinger in haar vagina heeft gestopt, tenzij ze geen tampons gebruikt natuurlijk.
Oud 30-04-2010, 00:00
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Haha ja, vast. Dat zeggen ze in het begin allemaal
Verkeerde hoek in de zin van dat je misschien in de vaginawand zit te porren wat pijnlijk kan zijn.
Oud 30-04-2010, 12:15
Payback
Payback is offline
Citaat:
Definieer 'enkele opwindende dingen'? Misschien is het wel helemaal niet zo opwindend

Met de verkeerde hoek bedoelt hij, dat je misschien je vinger wat moet draaien. Je moet meegaan met haar lichaam en niet zomaar je vinger erin raggen Voorzichtig voelen en aftasten aan de binnenkant is helemaal niet erg als het uiteindelijk tot iets goed leidt.
Je kan haar ook eerst beffen (zoals je zegt) en dan gewoon kijken wat je doet.
Lijkt me sterk dat ze nog nooit een vinger in haar vagina heeft gestopt, tenzij ze geen tampons gebruikt natuurlijk.
Eerst kussen/tongkussen we een hele tijd..
Ik kus haar ook in haar nek, omdat ze dat opwindend vind. ik kus haar dan op haar buik enz, nadien bef ik haar.. of stimuleer ik haar clitoris met mijn vinger..

Hoe ik erin ga is, metmijn hand op haar buik, dan zo stilletjes naar beneden,
tot haar vagina opening.. langs boven wil ik er dan ingaan..

Tampons? dat weet ik eigelijk niet..
Ze neemt de pil nog niet, ik weet niet of dat relevant is?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2010, 18:06
Dott
Dott is offline
Heel simpel: niet met je vinger erin gaan..
Het kan ook erg lekker zijn om alleen de clitoris te stimuleren try that..
Oud 01-05-2010, 00:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Eerst kussen/tongkussen we een hele tijd..
Ik kus haar ook in haar nek, omdat ze dat opwindend vind. ik kus haar dan op haar buik enz, nadien bef ik haar.. of stimuleer ik haar clitoris met mijn vinger..

Hoe ik erin ga is, metmijn hand op haar buik, dan zo stilletjes naar beneden,
tot haar vagina opening.. langs boven wil ik er dan ingaan..

Tampons? dat weet ik eigelijk niet..
Ze neemt de pil nog niet, ik weet niet of dat relevant is?
En je weet heel zeker dat ze ontspannen is, dat ze het lekker vindt, nat genoeg is? Er zijn namelijk ook een heleboel stimulerende gels en dat soort dingen, misschien nog leuk ook om uit te proberen?

Nee, dat is niet relevant. Als je aan de pil bent, word je nog wel ongesteld. Helaas

Citaat:
Ik ben sowieso niet van de vinger erin. Maar dat is gewoon omdat ik verpest ben door een ex die er zo verschrikkelijk goed in was dat je hem wilde slaan Hij heeft het me wel geleerd, zo was ie dan weer wel
Oud 01-05-2010, 18:42
Payback
Payback is offline
Citaat:
En je weet heel zeker dat ze ontspannen is, dat ze het lekker vindt, nat genoeg is? Er zijn namelijk ook een heleboel stimulerende gels en dat soort dingen, misschien nog leuk ook om uit te proberen?

Nee, dat is niet relevant. Als je aan de pil bent, word je nog wel ongesteld. Helaas
Ze zegt van wel.. Ik kan natuurlijk niet in haar kop kijken..

Citaat:
Als mijn vinger al pijn doet, wat moet het dan zijn als ze klaar is voor seks?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2010, 18:49
KimberleyJ.
KimberleyJ. is offline
Citaat:
Ze zegt van wel.. Ik kan natuurlijk niet in haar kop kijken..

Als mijn vinger al pijn doet, wat moet het dan zijn als ze klaar is voor seks?
Super pijnelijk..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2010, 18:51
Verwijderd
Dat hoeft echt niet per sé. Ik heb nog nooit pijn gehad door penetratie. Nouja, goede pijn, maar dat is een ander vehaal.

Ik bedoel, vingers doen bij mij ook pijn, omdat ze zo ruw zijn, en nagels enzo. Met een penis is dat echt wel anders.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2010, 21:23
Payback
Payback is offline
Citaat:
Dat hoeft echt niet per sé. Ik heb nog nooit pijn gehad door penetratie. Nouja, goede pijn, maar dat is een ander vehaal.

Ik bedoel, vingers doen bij mij ook pijn, omdat ze zo ruw zijn, en nagels enzo. Met een penis is dat echt wel anders.
Ikzelf ben ook nog maagd..
Heb je hiervoor advies?
Want, ze begint zich der stilletjes klaar voor te voelen..
En ikzelf ook..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2010, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Ikzelf ben ook nog maagd..
Heb je hiervoor advies?
Want, ze begint zich der stilletjes klaar voor te voelen..
En ikzelf ook..
Gewoon geen vingers erin duwen.

Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik houd daar helemaal niet van. De enige die mij goed kan vingeren, ben ikzelf. Als een ander het doet, doet het al snel pijn of voelt het gewoon vervelend. En zelfs als ik masturbeer stop ik er geen vingers in. Veel vriendinnen van mij denken hier overigens hetzelfde over, dus ik denk dat het wel voor meer meiden/vrouwen geldt.

Vingers zijn gewoon ruwer (especially met -lange- nagels) dan een penis. Dus doe in ieder geval zachtjes, of laat het haar zelf voordoen/proberen.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2010, 21:55
Payback
Payback is offline
Citaat:
Gewoon geen vingers erin duwen.

Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik houd daar helemaal niet van. De enige die mij goed kan vingeren, ben ikzelf. Als een ander het doet, doet het al snel pijn of voelt het gewoon vervelend. En zelfs als ik masturbeer stop ik er geen vingers in. Veel vriendinnen van mij denken hier overigens hetzelfde over, dus ik denk dat het wel voor meer meiden/vrouwen geldt.

Vingers zijn gewoon ruwer (especially met -lange- nagels) dan een penis. Dus doe in ieder geval zachtjes, of laat het haar zelf voordoen/proberen.
Oké.
En, als seks van toepassing komt..
Hoe moet ik dit dan doen?
Ik weet, die eerste keer, dat dat moeilijk en pijnlijk is..
Maar, ik kan toch niet blijven doorduwen?
of?

Ik weet niet hoe ik dit moet vragen,
Omdat ik op dat vlak onervaren ben.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2010, 02:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oké.
En, als seks van toepassing komt..
Hoe moet ik dit dan doen?
Ik weet, die eerste keer, dat dat moeilijk en pijnlijk is..
Maar, ik kan toch niet blijven doorduwen?
of?

Ik weet niet hoe ik dit moet vragen,
Omdat ik op dat vlak onervaren ben.
1) Jullie zijn samen onervaren, maak je niet zo druk, het zit in je natuur om seks te hebben.
2) Als zij aangeeft dat ze wil stoppen, moet je stoppen. Je moet er rekening mee houden dat het ontzettend pijn kan doen (niet bij alle meisjes, maar bij mij wel) en dat ze daar misschien van kan schrikken en er mee op wil houden. Heb hier dan begrip voor en wees geen lul. En daarmee bedoel ik dat je bijvoorbeeld niet gaat vragen of ze je dan nog even wil laten klaarkomen of iets in die trant.
3) Als het zeer doet, maar ze wil toch niet stoppen, wees dan lief en vraag tussendoor of alles nog goed gaat en of ze wil stoppen. Zij heeft pijn, dus zij is de baas.
4) Mocht ze geen pijn hebben, wees toch een beetje voorzichtig. Er is altijd nog tijd en ruimte voor keiharde seks, en buiten dat, de eerste keer is heel belangrijk, tekenend en speciaal voor de meeste meisjes.

Oh, en als het zeer doet, maar ze wil toch doorgaan, is het beter dat je even door duwt. Dat het ergste maar achter de rug is, zeg maar.

Al het bovenstaande is puur eigen ervaring, dus voel je vrij om me aan te vullen
Oud 02-05-2010, 11:51
Payback
Payback is offline
Citaat:
1) Jullie zijn samen onervaren, maak je niet zo druk, het zit in je natuur om seks te hebben.
2) Als zij aangeeft dat ze wil stoppen, moet je stoppen. Je moet er rekening mee houden dat het ontzettend pijn kan doen (niet bij alle meisjes, maar bij mij wel) en dat ze daar misschien van kan schrikken en er mee op wil houden. Heb hier dan begrip voor en wees geen lul. En daarmee bedoel ik dat je bijvoorbeeld niet gaat vragen of ze je dan nog even wil laten klaarkomen of iets in die trant.
3) Als het zeer doet, maar ze wil toch niet stoppen, wees dan lief en vraag tussendoor of alles nog goed gaat en of ze wil stoppen. Zij heeft pijn, dus zij is de baas.
4) Mocht ze geen pijn hebben, wees toch een beetje voorzichtig. Er is altijd nog tijd en ruimte voor keiharde seks, en buiten dat, de eerste keer is heel belangrijk, tekenend en speciaal voor de meeste meisjes.

Oh, en als het zeer doet, maar ze wil toch doorgaan, is het beter dat je even door duwt. Dat het ergste maar achter de rug is, zeg maar.

Al het bovenstaande is puur eigen ervaring, dus voel je vrij om me aan te vullen
Dankjé voor je advies..
't gaat veel helpen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2010, 12:20
Verwijderd
Ja en onthou dat het niet meteen hoeft te lukken of goed hoeft te gaan, dat scheelt ook wel. Als een of beiden van jullie het gevoel heeft dat je echt een prestatie moet neerzetten, gaat het waarschijnlijk juist minder. Het is veel leuker als je gewoon ligt te zoenen en vozen en lekker opgewonden bent en dan probeert, en als het niet lukt, boeie, je hebt nog 100 andere dingen te doen want je bent lekker aan het vozen Juist als er spanning op staat kan zij haar spieren aanspannen waardoor het juist pijn gaat doen, of kan het zijn dat je penis slap wordt van de zenuwen, dat idee, en zelfs als dat gebeurt is het geen drama, gewoon verder lekker vozen
Met citaat reageren
Oud 02-05-2010, 20:35
Verwijderd
En anders glijmiddel proberen. Waarschijnlijk gaat ze zich nu door de zenuwen sowieso al niet ontspannen omdat ze ergens bang is dat het pijn gaat doen..
Met citaat reageren
Oud 03-05-2010, 16:53
Payback
Payback is offline
Omdat vingeren voor haar zoveel pijn doet,
Ga ik dat niet meer doen
Als ze klaar gaat zijn voor seks, zullen we wel zien

dankje voor jullie advies
Met citaat reageren
Oud 03-05-2010, 17:29
Dott
Dott is offline
Wat ook wel wil helpen, is eerst een klein stukje er in, als ze zich niet kan ontspannen eventueel oraal nog even op andere gedachten brengen, dan weer een stukje.
Langzaam op bouwen.
En idd wat Little Phoebe zegt.

@Little Phoebe, ik hou er ook niet van als mannen met de vingers erin gaan, voegt voor mij echt niks toe.
Vandaar dat ik het ook zei
Oud 04-05-2010, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Wat ook wel wil helpen, is eerst een klein stukje er in, als ze zich niet kan ontspannen eventueel oraal nog even op andere gedachten brengen, dan weer een stukje.
Langzaam op bouwen.
En idd wat Little Phoebe zegt.

@Little Phoebe, ik hou er ook niet van als mannen met de vingers erin gaan, voegt voor mij echt niks toe.
Vandaar dat ik het ook zei
Volgens mij zijn veel vrouwen het hier mee eens hoor. Vingers zijn gewoon naar.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 15:53
Payback
Payback is offline
Dat wist k dus niet
Ik dacht dat het eigelijk wel fijn was,
Omdat het eigelijk wel penetreert, ma toch geen seks is..
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 16:06
Verwijderd
Oh ik vind het wel leuk hoor, het verschilt gewoon per vrouw. Maar meer dan 1 vinger vind ik vervelend, dan krijg je last van nagels en hobbelige knokkels enzo. Penis kan een stuk dikker zijn dan 3 vingers en toch veel beter passen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 16:46
Qimm
Qimm is offline
ik vind het zeker wel wat toevoegen, zeker icm beffen, maar echt niet meer dan 2 vingers (mijn vriendje heeft dunne vingers )
Oud 04-05-2010, 18:30
Verwijderd
Jaaa dat is een goede combi
Met citaat reageren
Oud 05-05-2010, 15:58
Payback
Payback is offline
Citaat:
ik vind het zeker wel wat toevoegen, zeker icm beffen, maar echt niet meer dan 2 vingers (mijn vriendje heeft dunne vingers )
icm?

En ik heb nog een vraagje omtrent seks,
Doorduwen, zoals eerder hier op het forum gezegt..
Kan dit schade aanbrengen?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2010, 17:12
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
icm?
In combinatie met.
Oud 06-05-2010, 10:57
Verwijderd
Citaat:
icm?

En ik heb nog een vraagje omtrent seks,
Doorduwen, zoals eerder hier op het forum gezegt..
Kan dit schade aanbrengen?
Als ze niet nat genoeg is wel, dan kun je de huid irriteren of zelfs stuk schuren, dat geneest wel maar voelt niet bepaalt fijn en is niet echt een stimulans om de volgende keer wel ontspannen te zijn. Als ze gewoon goed nat is, dan zit er natuurlijk nog het maagdenvlies, dat een soort ribbeltje is dat misschien heel soepel is maar misschien ook wat strakker, en dat kan wel kapot gaan en eventueel wat gaan bloeden. Dat kan niet echt kwaad hoor

Kijk anders hier voor meer info:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Maagdenvlies
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 21:37
sweetlullaby
sweetlullaby is offline
heeyzz.
Ik ken dit helemaal.
Het heeft totaal NIKS te maken met de verkeerde hoek of niet nat genoeg zijn.
Het is namelijk omdat ze nog maagd is dat haar baarmoeder hals (het gat waar jij met je vinger in gaat) nog nauw is.
Het kan pijn gaan doen, als je haar vaak genoeg vingerd en daarbij soms 2 vingers gebruikt kan de gang wat wijder worden.
Als jij de gelukkige bent die haar mag ontmaagden kan het zijn dat het dan wat minder pijn doet.
Als zij niet nat is moet jij er natuurlyk voor zorgen dat zij nat word!

Succes

Laatst gewijzigd op 06-05-2010 om 21:38. Reden: Eh, size=4? How 'bout no?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 22:37
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
[I]
Het is namelijk omdat ze nog maagd is dat haar baarmoeder hals (het gat waar jij met je vinger in gaat) nog nauw is.

Ik mag hopen dat niemand probeert je een plezier te doen met een vinger in je baarmoederhals. Ook heb je dan een set verrekt lange vingers nodig.

Verkeerde hoeken, niet nat genoeg, te gespannen, te nauw (zie link van freja). Ja. Te smalle baarmoederhals? Nee
Oud 07-05-2010, 11:22
sweetlullaby
sweetlullaby is offline
hahaha ja je hebt helemaal gelijk,
ik kwam maar niet op het woord dus dacht ik maar aan baarmoeder
Het zou niet fijn zijn als iemand je daar vingerd hahaa.
Helemaal mijn fout sorry dat gat heet dus ook gewoon vagina.
En ja het kan zijn dat, dat gat nog wat nauw is want als je eenmaal sex hebt word ie wat breder, denk dan niet aan cm maar eerder aan mm.

peace!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten