Citaat:
Qimm schreef op 03-06-2005 @ 10:39 :
Dagelijks 
Maar dat krijg je als je onder het zelfde dak leeft.
Verder tja, andere vrienden. Meestal is het een soort gezamelijk gebeuren. Maar af en toe wil ik ook tijd samen met mijn beste vriendin door brengen, en dat vind hij best. Dan gaat hij gewoon wat leuks voor zichzelf doen. het is niet door mijnvriend dat ik minder tijd heb voor mijn vrienden. (dat is hun eigen schuld als ze helemaal naar Nijmegen verhuizen enzo )
|
*schudt vuist*
Maar goed, ik zie het vriendje dus bijna dagelijks. Meestal is dat alleen maar een paar uur 's avonds en 's nachts slapen we bij elkaar. Over het algemeen eten we ook wel een of twee keer per week samen, al dan niet in combinatie met andere vrienden.
Ik hou voor andere vrienden voor mijn gevoel genoeg tijd over (tenminste, voor de mensen die ook in Nijmegen wonen

), hoewel het soms wel wat 'proppen' is. Tja, dat valt eigenlijk niet anders te regelen. Ik zie mijn studiegenoten genoeg overdag en de thuismensen in het weekend. Er is eigenlijk maar een vriendin die er misschien iets op 'achteruit gaat' in tijd (omdat ik met haar gewoon de meeste tijd doorbreng), en dat probeer ik zo veel mogelijk te voorkomen.
(DOORbrengen, trouwens!)