Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik weet nogsteeds niet wat ik nu moet doen.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Oh, en je bent absoluut niet vet. Doe je voorzichtig met jezelf? ![]() OT: I'm such a selfish needy bitch ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vooral als je (net als ik) examens van vier uur hebt die regelmatig uitlopen naar vijf uur is dat wel fijn ![]()
||
Citaat:
Toen ik een paar weken terug keek op mijn leven was ik eigenlijk best wel teleurgesteld. Als je jong bent en vooruitkijkt naar je 19e dan verwacht je niet dat je je dan zo ontzettend rot kan voelen, dat is niet je toekomstbeeld en toch gebeurt het. Ik vind alleen dat ik ook naar de positieve kanten moet kijken en niet alleen naar de dingen die niet gegaan zijn zoals ik wil maar waarom is dat toch zoveel moeilijker?
||
Citaat:
Klinkt een beetje vaag, maar vond het wel een goed voorbeeld om het uit te leggen. ![]() Knuf, Laura
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: gister zooooooo leuk feestje gehad. mensen gezien die ik nog niet kende maar die mij wél het gevoel gaven alsof ze me al jaren kende. 'k voel me een stukje van de familie. ![]() eng gevoel cause ik wéét dak ni te veel mag verwachten en ben bang dak da (on)bewust mss toch ga doen maar het voelt zoooooooooooo super dat ik het nimeer los wil laten. zo gewoon en toch.....*zucht*....so special.... ![]() net zoals met hem....het lijkt zo gewoon, zo vanzelfsprekend maar tis zoooo breekbaar, heel kwetsbaar....kortom "gewoon" speciaal. ![]() Maar door al die supergevoelens heb ik nu wel het gevoel dak werkelijk ŕlles aankan. Ik moet strax gaan babbelen over mn toekomst en 'k zie er als een berg tegenop maar tis wel belangrijk dus het moet gewoon. och, ze doen/zeggen maar, ik heb tot nu toe nog geen zenuwen en ik laat het gewoon op me afkomen. Laat ze maar....ik weet wie 8er me staat en wie écht om me geeft en wa er ook gebeurd, da gevoel pakt nix of niemand mij nog af. ![]()
|||
Citaat:
Ik snap wat je bedoelt dus zo'n slecht voorbeeld is het helemaal niet hoor ![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar volgend jaar doe ik het zeker! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Dank je. SB is spina bifida (open rug). Ik ben misschien niet vet in jullie ogen, maar in de mijne wel. Ik kan niet sporten en dat zie je.
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Psychologie |