Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Duck Hunt
Ik was het eens met iemand anders aan het spelen, komt een andere maat de zolder op. Ik kijk om en tegelijkertijd schiet ik een eend dood. Overigens is er al een dergelijk topic geweest geloof ik. Edit: yup: Hilarische Gamemomenten Laatst gewijzigd op 05-06-2005 om 15:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() gamecarriere klinkt wel kansloos inderdaad <_< gameleven? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb geen topmomenten uit m'n game carriere.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Hij was er net geweldig in. Maarja, misschien niet helemaal zijn game... America's Army Ik was VIP in hospital, bijna dood en geen ammo meer, aangezien ik al 1 gast had neergeschoten. Komt er nog een OPFOR aanzetten. Ik besluit rondjes om hem heen te rennen en te hopen dat er hulp aan komt. Hij mist constant, zelfs na 2 volledige magazijnen op mij geleegd te hebben. Hij pakt een flashbang, ik zie dat, ren weg en de flash onploft in zijn gezicht. Ik ren naar boven, opfor blijft achter. Boven in de gang kom ik nog iemand tegen. Er ligt gelukkig een wapen voor hem. Hij leegt zijn magazijn op mij, ik pak de gun, schiet hem neer en breng mezelf vervolgens in veiligheid ![]() Battlefield Vietnam Dat ik vanuit mijn Cobra aan de lopende band Vietcong neerschoot, zonder zelf 1 maal gekillt te worden. Naderhand werden de SA-7's mijn mooie choppertje toch te veel, maar ik ging pas neer nadat ik een mannetje of 16 had gekillt. Heerlijk... Diablo 2 In de mooie tijden, de tijden zonder alle cheaters en de Windforce nog het mooiste was wat je kon vinden en deze zo'n 20 (of waren het er 40?) SOJ's waard was. Ik loop als noob in een cow level, ren een beetje achter een barb aan met de ctrl (?) knop ingedrukt, zodat ik zie wat er precies op de grond valt. Opeens valt daar die ene unique bow. Na identifying bleek het inderdaad een WF te zijn. Ik vond nooit leuke dingen, maar toen was het moment daar hoor, geweldig... Laatst gewijzigd op 06-06-2005 om 22:49. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik maakte zo laatst op een lanparty een jongen in met Age of Empires..hahah dat vondt ie niet leuk. Ik hoor hem nog zeggen: Age of empires spelen? VET! dan win ik daar ben ik goed in ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||