Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2005, 15:06
Daboman
Daboman is offline
Ik neem aan dat de meesten onder ons al een hele tijd gamen. Je hebt hoogstwaarschijnlijk hele leuke spellen gespeeld, maar ook minder leuke. Maar soms heb je echt een moment dat je nooit meer vergeet. In dit topic kun je die topervaringen kwijt, je kunt vertellen over die bizarre, vervelende, te gekke, idiote, leuke, meest irritante momenten die je voor altijd zijn bijgebleven. Vermeld er voor de duidelijkheid ook even bij in welke game (evt welke console) je dit hebt meegemaakt. Topic starter begint met een paar van zulke momenten:

World of warcraft - PC
Ik was aan het questen toen ik opeens een horde tegenkwam. Ik besloot hem met rust te laten. Helaas liet hij mij niet met rust, hij viel me van achteren aan. Toch weet ik hem te doden. Zo probeert hij het nog een paar keer, maar geen enkele keer lukt het hem. Later kom ik iemand tegen die dezelfde quest heeft. Samen doden we de horde steeds. Die roept ook vrienden op. Zo lijkt er een soort gevecht te ontstaat wie er de meeste vrienden oproept, en is er uiteindelijk een mini-raid van 7vs7 ontstaan.

Warcraft 3: reign of chaos - PC
Ik heb voor de gein eens een keer ancient of wars gemassed. Vervolgens kreeg ik veel verzet van m'n teammates. Oh wat was ik toch een ongelovelijke noob. Later gingen we de tegenstander aanvallen. Ik had wat wisps meegestuurd en wonder boven wonder wonnen we gewoon. De reactie van de tegenstanders en van het team... Echt mooi

Dune 2000 - PC
Ik had de gouden RTS regel al aardig onder de knie. En zo wist ik als iemand die vrij nieuw is in de game bijna te winnen van iemand die 175e in de ladder stond. Al moet ik zeggen dat het tech level erg laag stond (niet verder dan ongeveer een light factory, voor degenen die het ook hebben gespeeld) en dat heeft misschien in m'n voordeel gewerkt.
Oud 05-06-2005, 15:10
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Jedi Knight: Jedi Academy
mijn 1e duel online, meteen mijn vriend die zichzelf zo goed vond gekilled

Age of Titans
mijn 1e clan, en miijn 1e 1700 rating

GTA:VC, GTA III op PC
iedere keer als ik 100% haalde, in III een keer en in VC 5 keer
Oud 05-06-2005, 15:45
Verwijderd
Duck Hunt

Ik was het eens met iemand anders aan het spelen, komt een andere maat de zolder op. Ik kijk om en tegelijkertijd schiet ik een eend dood.

Overigens is er al een dergelijk topic geweest geloof ik.

Edit: yup: Hilarische Gamemomenten

Laatst gewijzigd op 05-06-2005 om 15:48.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 16:50
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Ut2004

Met mijn schock rifle drijf ik iedereen tot wanhoop.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 17:27
Verwijderd
ut goty via lan op school ff een multikill gedaan en iedereen tot wanhoop gedreven omdat er bij iedereen op t scherm stond: liesje is dominating

en mn vriendje 2x ingemaakt bij fifa 04 op ps2 in de 90e minuut terwijl ie ervan overtuigd was dat ie zou winnen
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 20:08
JH
JH is offline
CS : nadat mijn team afgeschoten was en er nog 5 leuke terroristen over waren slaagde ik er toch in om ze alle 5 neer te schieten en de hossies veilig naar huis te brengen.

Red Alert 2 : na 1,5 uur voorbereiding volgde er een monster battle, mijn basis werd platgewalst maar door een algehele mobilisatie versloeg ik onverwacht alles en iedereen, en had daarna binnen de korste keren elke tegenstander platgewalst.
Oud 05-06-2005, 21:36
Verwijderd
red alert 1: Een hele zooi tanks maken, om er daarna een nuke op te krijgen, waarbij ook een deel van je basis verdwijnt(waaronder uiteraard je construction ding en war factory) Vervolgens met Tanya en 20 tanks de vijand afmaken (die nog bijna alles had, laatste level Allied campaign)

UT2004: In een onslaught clanbattle met 1x dood gaan 80 kills halen.

ET: Hoogste rang halen op een 3-map campaign.

C&C Generals: een 1 vs. 4 battle winnen.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 23:05
Verwijderd
random momenten:

freespace 1
lucifer....

freespace 2
"slaying ravana", eerste keer datje écht een bende flak en anti-fighter beams op je kaak krijgt. hele missie door bleef je HUD alarm afgaan; was het geen raket dan was eht wel flak of werd j heen en weer geslingerd door beams.

1 zin: DIVE DIVE DIVE, HIT YOUR BURNERS PILOT
golden.

was ook een tijd van online pwnage, was er best veromde goed in, al zeg ik het zelf, helaas speelde bijna niemand het meer online tegen de tijd dat ik online kon

zone of the enders 2
vrij veel, het gehele spel had een vrij hoog popcorn gehalte.
*boem* ahhhhh *blast* oehhhhhh.
het massale gevecht voorehm.,... "aumaan" is ook indrukwekkend.

ace combat 5
"SOLG is falling".

en ik spoil niks, degenen die het kennen weten het wel
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 23:14
Verwijderd
Dat ik gruwelijk werd afgemaakt in mn eerste potje Quake 2 online, vond ik toch wel het hoogtepunt uit mijn denderende carrière.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 23:15
Jolt
Jolt is offline
Socom I en II

Stond met de Dutch Online Clan, 2e bij deel 1 van de europese ladder voor een paar maanden, geloof iets van 3 maanden op 1 bij deel II van de europse ladder.

Daarna ben ik eruit gegaan, ze speelde niet meer voor de fun.
Oud 06-06-2005, 04:53
Apomes
Apomes is offline
Topmomenten in een gamecarriere...dit vind ik zelfs zielig
Oud 06-06-2005, 05:56
Verwijderd
Diablo 1 [jaja, vroegâh]

Drie man stonden op me in te hakken, ik was even weg door iets anders. Ik kom terug en zie mijn health op bijna 0 staan, neem healthdrankje en kill ze alledrie. Vervolgens heb ik ze een dag lang achternagezeten.
'Get out of the channel, [***] is here!'
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 08:16
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Morridin schreef op 05-06-2005 @ 16:45 :
Duck Hunt

Ik was het eens met iemand anders aan het spelen, komt een andere maat de zolder op. Ik kijk om en tegelijkertijd schiet ik een eend dood.

Overigens is er al een dergelijk topic geweest geloof ik.

Edit: yup: Hilarische Gamemomenten
Die is me dan ontglipt
Oud 06-06-2005, 09:17
Verwijderd
Op een LANparty aan je medelangenoten (die je dan al een paar keer hebt neergeknald) uitleggen op welke plek je dan zit.
"Ja maar dat kan niet, daar zit een meisje!"
- "Ja, dat klopt."

voelde me stiekem wel vereerd
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 06-06-2005 @ 05:53 :
Topmomenten in een gamecarriere...dit vind ik zelfs zielig
Op zo'n onmenselijke tijd posten is dat niet?

gamecarriere klinkt wel kansloos inderdaad <_< gameleven?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 15:59
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Enemy territory

zo veel beter zijn dat je gebanned wordt voor cheaten
Oud 06-06-2005, 16:15
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Grimm schreef op 06-06-2005 @ 06:56 :
Diablo 1 [jaja, vroegâh]

Drie man stonden op me in te hakken, ik was even weg door iets anders. Ik kom terug en zie mijn health op bijna 0 staan, neem healthdrankje en kill ze alledrie. Vervolgens heb ik ze een dag lang achternagezeten.
'Get out of the channel, [***] is here!'
_0_

Ik heb geen topmomenten uit m'n game carriere.
Oud 06-06-2005, 16:37
Verwijderd
CS Source:
3 rondes achter elkaar een headshot op dezelfde speedhacker.

In Vice City:
People You've Wasted: 679192.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 16:47
Hippetitus
Hippetitus is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 06-06-2005 @ 16:59 :
Enemy territory

zo veel beter zijn dat je gebanned wordt voor cheaten
zo vaak
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 17:23
Project 50
Project 50 is offline
Met Civilization 3 Conquest. Huge map. Max amount van vijanden en dan ze allemaal de pan in hakken met de Nederlanders. King William I de gekste
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 18:14
Onorthodox
Onorthodox is offline
Quake2 - Lithium Mod
Gewoon 1 van de betere spelers
Oud 06-06-2005, 21:30
Verwijderd
Airborn Ranger - in 1 keer Cut the Pipeline halen
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 22:14
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
superduck schreef op 06-06-2005 @ 15:40 :
gamecarriere klinkt wel kansloos inderdaad <_< gameleven?
Ik moet toch iets bedenken om wat aandacht op het topic te vestigen. "gamecarriere" was gewoon een geintje tussendoor
Oud 06-06-2005, 22:38
Jolt
Jolt is offline
Die Fatality gozer, verdient wel mooi met zijn 'gamecarriere' om een potje ut2004 te spelen 15 minuten lang, 10000 dollar.
Oud 06-06-2005, 22:47
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Citaat:
Jolt schreef op 06-06-2005 @ 23:38 :
Die Fatality gozer, verdient wel mooi met zijn 'gamecarriere' om een potje ut2004 te spelen 15 minuten lang, 10000 dollar.
Die gozer had ik net nog in een Battlefield Vietnam game

Hij was er net geweldig in. Maarja, misschien niet helemaal zijn game...

America's Army
Ik was VIP in hospital, bijna dood en geen ammo meer, aangezien ik al 1 gast had neergeschoten. Komt er nog een OPFOR aanzetten. Ik besluit rondjes om hem heen te rennen en te hopen dat er hulp aan komt. Hij mist constant, zelfs na 2 volledige magazijnen op mij geleegd te hebben. Hij pakt een flashbang, ik zie dat, ren weg en de flash onploft in zijn gezicht. Ik ren naar boven, opfor blijft achter. Boven in de gang kom ik nog iemand tegen. Er ligt gelukkig een wapen voor hem. Hij leegt zijn magazijn op mij, ik pak de gun, schiet hem neer en breng mezelf vervolgens in veiligheid

Battlefield Vietnam
Dat ik vanuit mijn Cobra aan de lopende band Vietcong neerschoot, zonder zelf 1 maal gekillt te worden. Naderhand werden de SA-7's mijn mooie choppertje toch te veel, maar ik ging pas neer nadat ik een mannetje of 16 had gekillt. Heerlijk...

Diablo 2
In de mooie tijden, de tijden zonder alle cheaters en de Windforce nog het mooiste was wat je kon vinden en deze zo'n 20 (of waren het er 40?) SOJ's waard was. Ik loop als noob in een cow level, ren een beetje achter een barb aan met de ctrl (?) knop ingedrukt, zodat ik zie wat er precies op de grond valt. Opeens valt daar die ene unique bow. Na identifying bleek het inderdaad een WF te zijn. Ik vond nooit leuke dingen, maar toen was het moment daar hoor, geweldig...

Laatst gewijzigd op 06-06-2005 om 22:49.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2005, 07:27
Verwijderd
Grabber!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 11:46
Daboman
Daboman is offline
World of warcraft

Vandaag gingen we dood bij een princess run (maraudon). Ik en een hunter dood en de rest nog levend. Omdat we via het portaal gingen, kon alleen ik terug om vervolgens die andere te resurrecten. Dus ik helemaal door die instance geslopen Toen werd ik opeens gezien door die slijmgevallen. Ik kon niet meer onzichtbaar worden, maar ik kon nog een heel eind komen d.m.v. dash (sprint voor de druid, in katvorm) En toen ik in het gedeelte was waar die portaal uitkomt werd ik opeens aangevallen door wat elementens.... Stun.... Dood Zoooo zonde, net niet gehaald
Oud 07-06-2005, 12:58
luchtloper
luchtloper is offline
Unreal Tournament (de eerste):
Ik had een keer dat ze met z'n vijfen (het was 5 vs 5)de vlag naar hun basis brachten. Er waren geen noobs bij (anders was het ook niks aan) ik was de enige nog die leefde en ik kwam ze tegen, en raad eens: Ik vermoorde ze allemaal. Monster kill, killing spree enz. waren mijn eersten.

he! ik heb wel weer zin om Unreal tournament te gaan spelen
Oud 07-06-2005, 15:41
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 06-06-2005 @ 10:17 :
Op een LANparty aan je medelangenoten (die je dan al een paar keer hebt neergeknald) uitleggen op welke plek je dan zit.
"Ja maar dat kan niet, daar zit een meisje!"
- "Ja, dat klopt."

voelde me stiekem wel vereerd
geweldig
Ik maakte zo laatst op een lanparty een jongen in met Age of Empires..hahah dat vondt ie niet leuk. Ik hoor hem nog zeggen: Age of empires spelen? VET! dan win ik daar ben ik goed in
Oud 07-06-2005, 16:08
Halogeen
Halogeen is offline
Fatal!ty ge-asswhooped
Oud 07-06-2005, 16:15
RanC
RanC is offline
De eerste keer dat ik Baldur's Gate (uit)speelde was een groot moment.

Mijn verkiezing tot Headpriest van Tekstone op een Ultima Online shard was ook wel een hoogtepunt.

The Great War van alle "reds" (UO'ers weten wat ik bedoel) tegen de Order of Law was een hoogtepunt. Helaas verloren we die op het laatst.

Veel sessies met America's Army.

Metal Gear Solid 1 (uit)spelen was ook een topmoment.

Er zijn zoveel topmomenten.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 16:36
Verwijderd
Toen ik met TO in de nummer 1 clan zat van europa.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 16:43
Halogeen
Halogeen is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 07-06-2005 @ 17:36 :
Toen ik met TO in de nummer 1 clan zat van europa.
en welke was dat dan?!
Oud 07-06-2005, 17:05
TopDrop
TopDrop is offline
enkele mooie acties met America's Army

Ik was als laatste over van mijn team en killde de laatste 5 van opfor.

Ik joinde ook een keer een server, het eerste rondje dat ik speel blies ik 3 ventjes op met 1 granaat en daarna schoot ik er nog 3 neer.

Ook een keer speelde iedereen heeel rustig. Iedereen elkaar coveren en moeilijk doen enzow. Ik zat bij defense toen ik moest eten. Ik denk, nou, nog 1 rondje en dan ga ik. Ik sprintte naar buiten als een soort kamikaze actie. Om de 1 of andere reden rende iedereen achter mij aan en rushte we naar buiten om assault in 1 minuut buiten af te slachten
Oud 07-06-2005, 20:19
Hellboy
Hellboy is offline
Painkiller

De eerste eindboss Necrogiant op Insomnia verslaan in 1:59, zonder enige Black Tarot kaarten te gebruiken. Om z'n Black Tarot kaart te bemachtigen moest et binnen 2:00

Ninja Gaiden

Dit meesterlijke spel voor de eerste keer uitspelen, en telkens opnieuw om me score te verbeteren (zit nu op 10.200.000 ongeveer)
Oud 07-06-2005, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Halogeen schreef op 07-06-2005 @ 17:43 :
en welke was dat dan?!
Destijds was dat Prodigy.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 22:20
Spoonie
Spoonie is offline
hoe vaak zullen wij de wereld wel al niet gered hebben
daar kan J.P tje nog van leren
Oud 07-06-2005, 22:42
Verwijderd
Fatal1ty is een pussy. Hij is alleen "goed" omdat FPS games, voordat ze uitkomen, al aan hem gegeven worden. Daardoor kan hij de maps leren en zodra het spel dus uitkomt ken hij alle maps al uit ze koppie. Las ik ergens dan. Maar natuurlijk heeft ie ook wel skillz hoor.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 03:35
Legend Of Rusj@
Legend Of Rusj@ is offline
Bij AA

Ik was volgens mij bij level 'The bridge" Of in ieder geval er was een brug. Mij team mates waren allemaal dood en ik rende eens stukje terug, om vervolgens een machince gun te pakken. En vervolgens 3 van mensen dood schieten. Toen kwamen er nog 3 maar ze gingen granaten gooien, bijna dood door de granaten vallen ze alledrie tegelijktijd aan ik kan nog 2 doodschieten, helaas schoot laaste mij wel dood. Wel grappig al die reacties erna.

Zelfde level, er is groot middlepoint en vaak gaan mensen daar liggen, omdat ik in gamen (in rlf 2) niet zo veel geduld heb rende ik om de hoek heen en begon een counterattack, ik werd wel doodgeschoten door sniper maar ik wel weer 3 kills er bij en daar ging het om.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 04:37
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Het uitspelen van Xenogears ..
(stiekem de enige rpg die ik zelf, met officiele walktrough heb uitgespeeld, ssssssttt lees: begin van de SAGA )..

Het zien van de einde van disc 1 van Final Fantasy VII, emo tranen waren bijna zichtbaar op mijn wangetjes ..

Tenchu: Stealth Assasins, t/m level 7 (van de 10) Grand Master ..

Het uitspelen van Grand Theft Auto en het spel uitlenen aan mijn neefje ..

-----

ol'skool shit:

Star Wars : Rebel Assault II
click & shoot
Oud 08-06-2005, 08:50
LaMazulu
LaMazulu is offline
Hartejagen
Met een score van 6 winnen.

Call of Duty
Een sponsoraanbod krijgen van hele grote muisfabrikant, beginnend met de letter 'L' eindigend op 'ogitech'. We moesten daarvoor binnen 2 weken in de top 30 van S&D zitten. We waren het helaas al in 2 dagen en daarna verloren we een aantal keer, dus hebben we maar de moet opgegeven. (hadden we een hoop knaken gekregen)

Warcraft III TFT
Na de level reset van alweer een jaar geleden ong. Veel gegamed en ik ben zelfs nr. 546 geweest. Maar je moest zoveel gamen om het in stand te houden, laat staan hogerop te komen.

Verder nog wel meer. Maar deze weet ik nu.
Oud 08-06-2005, 09:03
Halogeen
Halogeen is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 07-06-2005 @ 22:26 :
Destijds was dat Prodigy.
aha, dat is wel heel lang geleden
Oud 08-06-2005, 09:03
TommytheCat
TommytheCat is offline
Starcraft Brood War; [9]NTT verslagen, destijds één van de beste spelers wereldwijd
Oud 08-06-2005, 09:23
Verwijderd
Diablo2:lord of destruction

Ik had een hc elemental druid gemaakt, maar hij was nog niet echt in de skills.
Toen ik bij Diablo terecht kwam heb ik hem gewoon af moeen maken met Boulders en soms wat van die wervelwinden. Dat heeft me gewoon ene half uur gekost. Maar des te overweldigneder is het overwinningsgevoel dan
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 10:16
Snow
Snow is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 07-06-2005 @ 23:20 :
hoe vaak zullen wij de wereld wel al niet gered hebben
daar kan J.P tje nog van leren
Oud 08-06-2005, 10:28
capibara
capibara is offline
Mortal Kombat 2 Snes: na weken zwoegen de triple head decap kunnen uitvoeren met Johnny Cage.
Oud 08-06-2005, 10:31
Verwijderd
Die ken ik niet
Ik heb wel eens een Fatality gehad met Shang Tsung waarbij ie in Kintaro verandere en het bovenlichaam eraf roste. Dat was op de sega
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 11:09
Verwijderd
Counterstrike

Ik als laatste CT, tegen een laatste T. Op een gegeven moment zie ik hem ergens gebukt zitten, ik sluip er naar toe, en spring bovenop hem. Ik wacht een 20 seconden (lol tot alle spectators het hebben gezien) en begin hem te knifen. Hij als een gek ronddraaien, maar kijkt niet naar boven. Vervolgens is ie dood, en begint hij "FUCKING INVISIBLE CHEATER BLA BLA" te roepen, lol.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 13:08
Kitten
Kitten is offline
Joint Operations - Escalations

Headshot op een bewegend doel met een sniperrifle op 800 meter. Misschien wel 'lucky', maar 't was de bedoeling

Half-Life 2 - Counter Strike: Source

In Iceworld, 7 tegenstanders in mijn eentje neergeknalt

Joint Operations - Typhoon Rising
Bij een volle vijandelijke basis rondlopen voor een minuut of 4 en al je kogels in kills veranderen.
Oud 08-06-2005, 13:27
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 08-06-2005 @ 14:08 :
[B]

al je kogels in kills veranderen.
Hoe stoer klinkt dat \m/\m/

@ revan: LOL
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren