![]() |
||
Citaat:
Ook dat jazzcafe ziet er erg gezellig uit. ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
maarja het zou zo kunnen eigenlijk ![]() en of baarn het gooi is weet ik niet, in ieder geval genoeg mensen die er wel thuishoren maar wat is dan wel het gooi? laren, bussem oid?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ga voor de lol eens op vrijdag/zaterdag/zondag avond/nacht langs het station van beek, als je snapt wat ik bedoel. ![]() vooral op zondag.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En ja ach, het kon erger maar ik heb niet zoveel met mijn dorp, ken er niet zoveel mensen en de mensen die ik wel ken wil ik niet kennen. Ik ben er ook niet naar school gegaan dus dat scheelt ook wel denk ik. Bijna al mn vrienden wonen in Boxtel en daar vind ik het leuker.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Boxtel is idd wel cool, mooi dorp opzich maar heb altijd het idee gehad dat er niet veel te beleven valt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Rotterdam is chill en ik vind het leuk om er te wonen. Ik ga geen paint-expressie maken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb tot aan mijn 14e in Rotterdam gewoond, wat leuk was en waar ik het naar mijn zin had maar toen hadden mijn ouders het geniale idee om te verhuizen naar een nabijliggend dorp en nu wonen ze dus nog steeds in Ridderkerk. ![]() Zelf woon ik half in Utrecht en dat is wel okay, al is het meer een dorp dan Rotterdam want je kunt minder lekker anoniem rondlopen. Qua winkels is het ook weinig, uitgaan is wel okay. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ikzelf woon in Geldrop en hier is nóóit wat te doen. Gelukkig is het 7minuten fietsen van Eindhoven af dus dat scheelt. Qua winkelen is er niks, qua uitgaan niet en qua sporten gaat het. Oja, we hebben wel een redelijk kasteeltje en that's it ![]()
||
Citaat:
![]() Want het is rauw..
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ja de grootste in de stad, die ene ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De vraag is : wat doe jij in beek? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en je vergeet het prinsenhof.. dé blowspot om touristen gek te maken.. en een TU-bieb waar je niet op zaterdagnacht zonder remmen vanaf moet fietsen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tijdje terug hadden we Popgefokt, dat was wel leuk. Stuk of wat bandjes, veel bekenden, leuke sfeer. Hopelijk gaat ze dat dit jaar ook weer organiseren ![]() En ja het standbeeld is zo'n kunstof grijs monster die echt bestormd en verwoest moet worden door een dolle menigte, maar om de een of andere reden zie ik dat niet gebeuren ![]() Maar die koepel hoort er niet bij. Volgens mij is dat een of andere caravan stalling/verkoop achtig iets ![]()
Laatst gewijzigd op 07-06-2005 om 18:35. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
CDA wil woningkraak verbieden Gatara | 152 | 09-11-2003 12:14 | |