Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2003, 20:35
me_86
me_86 is offline
heej mense..
kheb nu al 5 maanden wat met een hele lieve jongen.. maar hij woont wel ver weg.. hij in zeeland en ik in limburg..
nu heb ik hem in totaal 6 of 7 keer gezien... waarvan 2 keer een weekend.
omdat ik hem graag weer wil zien vroeg ik heel vaak of we snel wat konden afspreken, maar nu mag het dus niet meer van zijn ouders! hij mag voorlopig geen logeerpartijtjes meer hebben.
Ik heb hem nu al 5 weken niet gezien... en tis echt heel lastig, vooral nu ik weer bevriend raak met mn ex enzo!
De laatste tijd spreek ik hem iets minder... en hij is nogal vaak met zn vrienden weg enzo.. niet dat ik daar iets tegen heb, want hij moet ook plezier kunne maken. Maar hij mocht juist niet komen logeren omdat ie t zo druk had met school en dan zittie dus ondertussen wel bij zn vrienden...
ik twijfel gewoon verschrikkelijk veel, maar omdat er zoveel leuke momenten zijn als hij bij me is... wil ik het eigenlijk ook niet uitmaken.. hij is echt zo lief!!
wat moet ik nu?? ik denk niet dat ik hem voorlopig weer zie... en morgen ga ik ff naar mn ex toe..
plz help me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2003, 20:38
mrs B
mrs B is offline
hi meissie

ik woon ook in limburg btw!!!
Maare tsja dat is moeilijk ja!
Ik zou gewoon eerlijk met je vriend bespreken hoe je je erbij voelt en dan ook zijn mening horen en dan weer zien wat je doet!
Tis eg supermoeilijk om voor je zelf de beslissing te nemen dat je ermee wil kappen en dat is ook heeeel kut ( zie mijn eigen post )!

succes ermee!!!

kus mrs B

Ps waar woon je en wie is he ex? misschien sprake van leuk toeval!
Oud 24-01-2003, 20:46
me_86
me_86 is offline
ik woon in maastricht... ex zit op t sint maartens... zeg zn naam maar ff niet
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 20:54
mrs B
mrs B is offline
dan geen toeval....ik woon in beek en ik ben nu bezig met het huilen van een rivier....if only justin saw me!!!
Oud 25-01-2003, 15:57
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
me_86 schreef:
ik woon in maastricht... ex zit op t sint maartens... zeg zn naam maar ff niet

ik kom iedere dag langs 't maartens

ken je ilse peggy rudy en rob?
Oud 25-01-2003, 16:26
Verwijderd
Ja mensen, heel leuk dat gebabbel over woonplaatsen, maar ik kan jullie nu heel leuk verwijzen dat via private messages te doen, want dan hoef je hier niet offtopic..

lalala
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 16:43
moenbase
moenbase is offline
Wel, laten we in iedergeval ontopic blijven...

Waarschijnlijk hadden jullie zelf, vóór de relatie begon ook wel in de gaten dat het moeilijk zou worden. Mede doordat jullie ver uitelkaar wonen.
Doch, jullie vast ook de negatieve punten (ver weg) en positieve punten (jullie zijn gek op elkaar) tegenelkaar afgewogen.

't is aan jou de vraag, of dat je door wilt gaan zo, of dat je je vriendje gewoon elke dag wilt kunnen zien. Maar, eigenlijk had je dat al eerder aan kunnen zien komen natuurlijk. Van de 5 maanden hebben jullie elkaar vrij weinig gezien. Vond jij dat ok, omdat je toch nog een beetje 'vrij' wou zijn, of vond je het toch wel heel erg vervelend?

Vooralsnog...zoiets zou aan het begin van de relatie al 'vastgesteld' kunnen worden. Een regeling van "ik wil je graag elke week minstends 1 keer zien." Als dat realiseerbaar is, dan is het geen probleem. Tenzij je gedachten (en gevoelens) veranderen.

Jij gaat nu vaak om met je ex-vriendje, is dat omdat je hem nog wel leuk vind (en misschien nog wel iets met hem zou willen), of omdat je hem te vriend wilt houden?

Als het om 't eerste gaat dan ben je oneerlijk bezig (tenzij je huidige vriend in zeeland ermee akkoord gaat ).

Bij mij zitten er een paar in de klas die iemand hebben in het oosten van Brabant. Zij zelf komen uit Zuid-Holland (net als ik). Voor hún is het wel realiseerbaar (in iedergeval, voorlopig wel), ze kunnen na 't werk of school, gratis met hun ov naar de meisjes toe gaan. Ik zelf ken ook een meisje in Maastricht, en zij weet ook dat ik elke dag naar haar toe zou kunnen als ze dat fijn zou vinden.
Dat wil zeggen dat 'wij' het er voor over hebben om ver te reizen voor iemand die we erg graag mogen.
Hij gaf aan dat hij voor school bezig moest zijn, terwijl hij bij z'n vrienden zat. Tja, als hij dat liever doet. Dan zou ik toch bij mijzelf gaan nadenken waar je dan mee bezig bent.

In iedergeval, praat er over met je vriendje, of hij nog wel verder wilt met je, of ook of jij het nog een kans wil en kan geven. Maar, ga niet ondertussen zitten(/liggen) rotzooien met je ex, of een ander zonder dat je vriend 't weet. Dat zou jij zelf ook vast niet zo leuk vinden als je vriend dat deed.

Succes!
Oud 25-01-2003, 16:53
me_86
me_86 is offline
Citaat:
moenbase schreef:

Waarschijnlijk hadden jullie zelf, vóór de relatie begon ook wel in de gaten dat het moeilijk zou worden. Mede doordat jullie ver uitelkaar wonen.
Doch, jullie vast ook de negatieve punten (ver weg) en positieve punten (jullie zijn gek op elkaar) tegenelkaar afgewogen.

't is aan jou de vraag, of dat je door wilt gaan zo, of dat je je vriendje gewoon elke dag wilt kunnen zien. Maar, eigenlijk had je dat al eerder aan kunnen zien komen natuurlijk. Van de 5 maanden hebben jullie elkaar vrij weinig gezien. Vond jij dat ok, omdat je toch nog een beetje 'vrij' wou zijn, of vond je het toch wel heel erg vervelend?

Vooralsnog...zoiets zou aan het begin van de relatie al 'vastgesteld' kunnen worden. Een regeling van "ik wil je graag elke week minstends 1 keer zien." Als dat realiseerbaar is, dan is het geen probleem. Tenzij je gedachten (en gevoelens) veranderen.

Jij gaat nu vaak om met je ex-vriendje, is dat omdat je hem nog wel leuk vind (en misschien nog wel iets met hem zou willen), of omdat je hem te vriend wilt houden?

In iedergeval, praat er over met je vriendje, of hij nog wel verder wilt met je, of ook of jij het nog een kans wil en kan geven. Maar, ga niet ondertussen zitten(/liggen) rotzooien met je ex, of een ander zonder dat je vriend 't weet. Dat zou jij zelf ook vast niet zo leuk vinden als je vriend dat deed.

Succes!
ja wij wisten wel van te voren dat het moeilijk zou worden.. maar omdat we zo verliefd waren/zijn.. moeten we dat er dan ook maar bij nemen... daar valt niks aan te doen..
en zo'n regeling gaat dus ook niet want hij zit nog op school, en ik zelf ook... dat is het erge ervan... dat er weinig aan te doen is..

wat mn ex betreft... ja ik weet niet wat ik van hem vind.. van de ene kant denk ik: hijs wel leuwk... zou misschien nog wel eens wat kunne worden ofzow. Maar van de andere kant denk ik: ik heb nu een hele lieve vriend... en ik weet dat mn ex een beetje een player is... dus moet ik t niet opgeven...
Het is gewoon zo lastig allemaal.. ik weet t echt niet meer!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 17:10
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
me_86 schreef:
1) ja wij wisten wel van te voren dat het moeilijk zou worden.. maar omdat we zo verliefd waren/zijn.. moeten we dat er dan ook maar bij nemen... daar valt niks aan te doen..

2) en zo'n regeling gaat dus ook niet want hij zit nog op school, en ik zelf ook... dat is het erge ervan... dat er weinig aan te doen is..

3) wat mn ex betreft... ja ik weet niet wat ik van hem vind.. van de ene kant denk ik: hijs wel leuwk... zou misschien nog wel eens wat kunne worden ofzow.

4) Maar van de andere kant denk ik: ik heb nu een hele lieve vriend... en ik weet dat mn ex een beetje een player is... dus moet ik t niet opgeven...
Het is gewoon zo lastig allemaal.. ik weet t echt niet meer!
1) Nee, maar dat wisten jullie van voren dus ook al. Dus konden jullie kiezen tussen:
a) We proberen het toch want we vinden elkaar toch wel heel erg leuk, en nemen gewoon de negatieve kanten van de relatie erbij
b) We beginnen niets, we zouden het beiden moeilijk kunnen opbrengen om elkaar vaak te zien.

Jullie zijn dapper geweest en kozen voor a), bravo! Na een tijdje begint het al vaak te dagen dat je elkaar niet meer zo vaak ziet. Maar, dat kan veranderen wanneer jullie weer gewoon vaker afspreken. Stel voor dat je hem minstens 1 keer in de 2 weken wilt zien (ik noem maar wat hoor, 't ligt eraan wat jij wilt natuurlijk).

2) De situatie tussen hen die ik voorlegde... Zij zitten ook nog op school, maar kunnen van school uit natuurlijk gewoon gratis met de trein. Of zij naar hun natuurlijk...

Probeer in iedergeval zo snel mogelijk weer wat af te spreken (als jij dat nog wilt natuurlijk), kijk dan of de vonken er nog steeds vanaf vliegen (niet (alleen) op sexueel gebied, maar vooral op het gebied van duidelijke communicatie, lichaamstaal, e.d.).

3) Zo ie zo moet je je al voorbereiden, en niets uitsluiten wat zou kunnen gebeuren. Bespreek dit ook met je vriend. Als jij denkt dat je met je ex zou gaan zoenen als hij het ook wilt. Zeg dit dan tegen je vriend. Wees eerlijk tegenover jezelf, maar dus ook tegenover je vriend.

4) Je geeft al aan dat je ex best een player is. Nu kun je dus kiezen tussen.
a) een relatie met een player, en misschien de leukste en liefste jongen van de wereld aan de kant zetten.
b) de relatie die je nu hebt behouden, en niet verder gaan met je ex.
Uiteindelijk gaat 't allemaal om jouw behoeftes. Wat stelt jou tevreden? Je weet dat je je vriend kan vertrouwen (neem ik aan), maar kun jij je ex nog wel vertrouwen als je weet dat hij een player is?

Ik zou het in iedergeval weten, 'k zou voor de verre partner gaan van wie ik weet dat zij mij niet bedriegen zal.
Oud 25-01-2003, 19:20
SuperS
SuperS is offline
ik woon in limburg en m'n vriendin in zeeland (hey net andersom als bij jullie)

en bij ons gaat het heel goed nu, op begin misschien beetje moeizaam maar nu hebbe we bijna 2 jaar, en 't gaat echt goed, ik denk dat je heel goed moet bedenken of je wel voor altijd met die jongen verder wilt, want anders ben je het jezelf nu lastiger aant maken dan 't kan zijn. als je er echt 100% voor wilt gaan dan zul je ff moeten doorbijten.
Oud 25-01-2003, 19:26
Verwijderd
Ach sja, als je al uit je zelf over je ex begint enz dan is het al verloren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten