Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
a) We proberen het toch want we vinden elkaar toch wel heel erg leuk, en nemen gewoon de negatieve kanten van de relatie erbij b) We beginnen niets, we zouden het beiden moeilijk kunnen opbrengen om elkaar vaak te zien. Jullie zijn dapper geweest en kozen voor a), bravo! Na een tijdje begint het al vaak te dagen dat je elkaar niet meer zo vaak ziet. Maar, dat kan veranderen wanneer jullie weer gewoon vaker afspreken. Stel voor dat je hem minstens 1 keer in de 2 weken wilt zien (ik noem maar wat hoor, 't ligt eraan wat jij wilt natuurlijk). 2) De situatie tussen hen die ik voorlegde... Zij zitten ook nog op school, maar kunnen van school uit natuurlijk gewoon gratis met de trein. Of zij naar hun natuurlijk... Probeer in iedergeval zo snel mogelijk weer wat af te spreken (als jij dat nog wilt natuurlijk), kijk dan of de vonken er nog steeds vanaf vliegen (niet (alleen) op sexueel gebied, maar vooral op het gebied van duidelijke communicatie, lichaamstaal, e.d.). 3) Zo ie zo moet je je al voorbereiden, en niets uitsluiten wat zou kunnen gebeuren. Bespreek dit ook met je vriend. Als jij denkt dat je met je ex zou gaan zoenen als hij het ook wilt. Zeg dit dan tegen je vriend. Wees eerlijk tegenover jezelf, maar dus ook tegenover je vriend. 4) Je geeft al aan dat je ex best een player is. Nu kun je dus kiezen tussen. a) een relatie met een player, en misschien de leukste en liefste jongen van de wereld aan de kant zetten. b) de relatie die je nu hebt behouden, en niet verder gaan met je ex. Uiteindelijk gaat 't allemaal om jouw behoeftes. Wat stelt jou tevreden? Je weet dat je je vriend kan vertrouwen (neem ik aan), maar kun jij je ex nog wel vertrouwen als je weet dat hij een player is? Ik zou het in iedergeval weten, 'k zou voor de verre partner gaan van wie ik weet dat zij mij niet bedriegen zal. ![]()
|
![]() |
ik woon in limburg en m'n vriendin in zeeland (hey net andersom als bij jullie)
en bij ons gaat het heel goed nu, op begin misschien beetje moeizaam maar nu hebbe we bijna 2 jaar, en 't gaat echt goed, ik denk dat je heel goed moet bedenken of je wel voor altijd met die jongen verder wilt, want anders ben je het jezelf nu lastiger aant maken dan 't kan zijn. als je er echt 100% voor wilt gaan dan zul je ff moeten doorbijten.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nou? Verwijderd | 42 | 19-05-2005 19:33 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nou doen? Verwijderd | 50 | 28-08-2004 16:58 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nou?? (hopeloze internetliefde) Fauna | 16 | 13-06-2004 13:13 | |
Psychologie |