ja, sorry, ik weet ook niet hoe ik dit moet plaatsen met een titel maar jah, hier mijn probleem:
Ik heb altijd redelijk fanatiek gesport en het (mijn lichaam) zag er dus allemaal best goed uit, strakke buik, gespierde rug e.d.
Nu kreeg ik vorig jaar met downhill fietsen een ongeluk, nou niet zo erg, maar had een steentje in mijn knie, opzich ook niet erg maar ging ontsteken blablablablabla.......
Ik kon dus ruim een jaar niet sporten en alle spieren zijn dus een behoorlijk slapper geworden ....
Toen ik nog gespierder was had ik wel haargroei op de plekken waar het ook hoort (schaamstreek, oksels en benen) maar voor de rest eigenlijk niks. Nu merk ik dat ik allemaal van die debiele sprietjes krijg op mijn borst, bovenarm en beetje op mijn rug ....
Ik ben daar niet bepaald blij mee en vroeg me af of dat weer wat inkrimpt als ik weer ga sporten, mag vanaf volgende week weer volop ...??? Want ik hoef niet kaal te zin, maar die rare sprieten op mijn wasbord(tje) hoeft nou ook weer niet meteen...
enne, mocht dat niet zo zijn, zijn er goede manieren om dat een beetje tegen te gaan en/of op een verantwoorde manier weg te werken??
Alvast bedankt
|