Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2002, 23:17
Verwijderd
ja, sorry, ik weet ook niet hoe ik dit moet plaatsen met een titel maar jah, hier mijn probleem:

Ik heb altijd redelijk fanatiek gesport en het (mijn lichaam) zag er dus allemaal best goed uit, strakke buik, gespierde rug e.d.

Nu kreeg ik vorig jaar met downhill fietsen een ongeluk, nou niet zo erg, maar had een steentje in mijn knie, opzich ook niet erg maar ging ontsteken blablablablabla.......

Ik kon dus ruim een jaar niet sporten en alle spieren zijn dus een behoorlijk slapper geworden ....

Toen ik nog gespierder was had ik wel haargroei op de plekken waar het ook hoort (schaamstreek, oksels en benen) maar voor de rest eigenlijk niks. Nu merk ik dat ik allemaal van die debiele sprietjes krijg op mijn borst, bovenarm en beetje op mijn rug ....

Ik ben daar niet bepaald blij mee en vroeg me af of dat weer wat inkrimpt als ik weer ga sporten, mag vanaf volgende week weer volop ...??? Want ik hoef niet kaal te zin, maar die rare sprieten op mijn wasbord(tje) hoeft nou ook weer niet meteen...

enne, mocht dat niet zo zijn, zijn er goede manieren om dat een beetje tegen te gaan en/of op een verantwoorde manier weg te werken??

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 23:33
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
klinkt idioot:

als je veel spieren onder je huid heb zitten groeit haar slechter?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 23:46
Verwijderd
Citaat:
EvilSmiley schreef:
klinkt idioot:

als je veel spieren onder je huid heb zitten groeit haar slechter?
zou dat, of staan al die fotomodellen zich constant te scheren, te epileren en in te smeren met baby olie !??
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 00:25
Screenager
Screenager is offline
Heeft niets met sporten te maken.. deze vormen van haargroei komen meestal in een later stadium dan de eerdergenoemde
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 11:02
Hellup
Hellup is offline
tis helemaal niet gek! dat kan best kloppen, voor de aanmaak van spieren/of het in stand houden zijn hormonen en bouwstoffen nodig! dus als je niet meer sport.....krijg je fijn haartjes! hihi ik moet er niet aan denken hoe mijn benen eruit gaan zien als ik niet meer zou sporten
trouwens, als je een watersport deed, daar droogt je huid ook nog es van uit, wat de haargroei zéker belemmert
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 23:41
Droyd
Droyd is offline
Citaat:
Hellup schreef:
trouwens, als je een watersport deed, daar droogt je huid ook nog es van uit, wat de haargroei zéker belemmert
Een van me vrienden is kampioen bij de zwemmers en die heeft een dood gazon op zijn rug
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 12:06
a girl
a girl is offline
het is denk ik te vergelijken met meisjes die veel sporten aan 12-13-14 jaar, die krijgen ook later maandstonden, haargroei, borstontwikkeling,...
maar ooit komt dat natuurlijk wel.
net als bij jou, ooit zou je die haren wel gekregen hebben, en doordat je nu ff gestopt bent zal dat eerder zijn dan wanneer je nog verder gedaan had. maar je kan er toch niet onderuit. en verdwijnen zal het ook wel niet.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 12:12
Verwijderd
Je bent pas 18 toch? Dan komen ze gewoon nu pas..

Enneuh, het zal wel van sprietjes wat meer naar gewoon echt beetje beharing gaan..

anders zul je aant epileren/scheren whatever moeten
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 16:23
Balance
Balance is offline
Citaat:
a girl schreef:
het is denk ik te vergelijken met meisjes die veel sporten aan 12-13-14 jaar, die krijgen ook later maandstonden, haargroei, borstontwikkeling,...

ik dacht juist dat dat achterhaalt was, dat dat helemaal niets met dat sporten te maken had? (weet d'r ook verder het fijne niet van hoor, maar dat dacht ik gewoon...)
Oud 03-08-2002, 18:18
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Nee dat klopt niet. Ik krijg tegenwoordig ook borsthaar en mijn benen zijn ook als die van een aap. Ik sport best veel, dus daar kan het niet aan liggen.
Oud 04-08-2002, 12:33
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Je bent pas 18 toch? Dan komen ze gewoon nu pas..
Precies, dat heeft helemaal niets te maken met sporten of niet sporten.

Had ik ook pas rond m'n 18e, dat er beharing op m'n armen, benen, borst, buik, etcetera toenam.

Regels voor berichten