![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Brr ja daarom, vreselijk ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben trouwens ook bang voor katten (en dat is gekomen doordat ik mijn hondenangst heb overwonnen, want we kregen dus een hond en toen ging hij vechten met een kat ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik liep vanmiddag door de stad en toen bedacht ik me dat ik nog een angst heb.. Ik ben altijd bang dat het winkelalarm afgaat als ik een winkel in- of uitloop. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik houd sowieso niet zo erg van beesten ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vindt het eng om rauw vlees aan te raken. Ik draag altijd een boterhamzakje om mijn hand er niet in contact mee te komen ![]() ![]() Ohja ook ben ik bang voor buizen. Vooral als ze lekken. Bv rioleerbuizen die je ziet hangen aan de plafont beneden in de kelder. Of als ze er verroest uitziet. Ook ben ik bang voor buizen die in een badkamer/wc zitten. Dan heb ik het ook over die grote buizen. Je zult me dus nooit in zulke ruimtes zien tenzei het niet anders moet. Ook was ik vroeger als de dood voor wc's. Nu nog steeds maar niet zo overdreven. Ik vindt die ouderwetse wc's waarbij die stortbak helemaal boven zit ontzettend eng. Vieze wc's? Ook bang vooral als ik bruin ziet helemaal onder dus waar het water ligt ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 06-05-2005 om 18:55. |
![]() |
||
Citaat:
Ohja weer een die me de binnenschiet. Ben als de bang voor propjes aluminium. Me vriendin maak altijd van de folie als ze klaar is propjes gatverr brrrr ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En ik ben bang in vliegtuigen en bussen/treinen. Niet om een ongeluk te krijgen, maar het idee dat ik opgesloten zit en er niet uit kan wanneer ik dat wil. Bij een gewoon busritje naar school ofzo heb ik overigens nergens last van omdat ik dan bij elke halte om de 3 minuten ofzo kan uitstappen. Het ergste is dat zodra ik bang word en in paniek raak ik misselijk word en bang word om over te geven.. jaa ik zit nogal raar in elkaar maar ga donderdag voor het eerst na 'n psycholoog. Om vooral de overgeef fobie op te lossen.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
+ soms krijg ik vanuit het niets een paniekerig gevoel en dan ga ik druk om me heen kijken waar ik ben, of er iemand in mijn buurt is, of er objecten zijn die rare bewegingen maken enz. Ik 'hallucineer' vaak, zowel overdag als 's nachts, vroeger was dit alleen als ik in mijn eentje was, maar sinds kort heb ik het ook als ik me onder andere mensen begeef. De psycholoog vertelde me dat het kwam doordat het te druk in mijn hoofd is en mijn hersenen veel dingen niet verwerken. Achja, het zal wel, moet er maar mee leren leven. Edit: ik heb dit om de dag, iig 3 of 4 keer in de week, niet elke dag gelukkig.
||
Citaat:
Ook ben ik wel bang in het donker, voor allerlei dingen die er niet zijn, maar dat is niet echt bijzonder.
||
![]() |
Citaat:
heb laatst nog een droom gehad van een gezicht van een jongeman met zijn gezicht vol met litttekens. zijn gezicht kwam steeds dichterbij, heel langzaam, en ik keek in zijn ogen en ik werd zoooo bang. hij keek mij aan alsof ik ergens schuldig aan was ofzo. heel eng |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Angst voor vreemde mensen, hoe denk JIJ daarover? Laura* | 6 | 25-09-2009 13:47 | |
Psychologie |
angst moon | 13 | 28-12-2005 22:13 | |
Psychologie |
Angst in het donker Sad Rebel | 14 | 22-12-2005 22:39 | |
Psychologie |
Irreele angst JessieL | 6 | 25-06-2005 17:06 | |
Psychologie |
sociale angst Verwijderd | 22 | 30-12-2003 19:05 | |
Verhalen & Gedichten |
vreemde handen.... lil'lover | 1 | 29-09-2001 14:20 |