Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2005, 13:27
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 06-05-2005 @ 14:17 :
Tsja, weet je hoe ik er grootendeels vanaf ben gekomen? Door een hond te nemen... Eerst was ik nog wel een beetje bang, maar zo'n lief puppy, dat kun je toch niet weerstaan...

In het bos vind ik het vaak trouwens nog steeds wel eng, omdat veel honden daar loslopen en zo
Hm nou, ik zit niet op een hond te wachten. En m'n ouders en de kat ook niet.
Brr ja daarom, vreselijk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2005, 13:28
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Dolores schreef op 06-05-2005 @ 14:27 :
Hm nou, ik zit niet op een hond te wachten. En m'n ouders en de kat ook niet.
Brr ja daarom, vreselijk
Hm, oké

Ik ben trouwens ook bang voor katten (en dat is gekomen doordat ik mijn hondenangst heb overwonnen, want we kregen dus een hond en toen ging hij vechten met een kat)
Oud 06-05-2005, 13:50
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Kaa schreef op 05-05-2005 @ 20:52 :
ik slaap al 8 jaar op zolder en bij de gasketel...misschien wel logisch, maar kben bang voor koolmonoxide, meer sporadisch dan dagelijks. Doe altijd mn deur dicht (muurtje met gat bovenin en deur die het scheiden van het stuk met de ketel) en mn raampje open...
But I'm still alive...
Ik slaap ook op zolder bij de gasketel (tegenwoordig combiketel, al iets veiliger). Mijn vader heeft een apparaatje gekocht wat moet gaan piepen als er teveel koolmonoxide in de lucht hangt (en het dus gevaarlijk voor je gezondheid dreigt te worden). Gelukkig is het ding nog nooit afgegaan, dus ik neem aan dat ik gezond kan slapen...
Oud 06-05-2005, 15:44
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 06-05-2005 @ 14:28 :
Hm, oké

Ik ben trouwens ook bang voor katten (en dat is gekomen doordat ik mijn hondenangst heb overwonnen, want we kregen dus een hond en toen ging hij vechten met een kat)
Bang voor katten? Dat snap ik niet, katten zijn zoooo lief <3

Ik liep vanmiddag door de stad en toen bedacht ik me dat ik nog een angst heb.. Ik ben altijd bang dat het winkelalarm afgaat als ik een winkel in- of uitloop.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 15:53
LittleLucille
LittleLucille is offline
ik vind het eng om op een roltrap te staan..
als het kan neem ik de lift..
als dat niet kan..
met iemand samen + zweet in mijn handen..
Oud 06-05-2005, 16:41
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Dolores schreef op 06-05-2005 @ 16:44 :

Ik liep vanmiddag door de stad en toen bedacht ik me dat ik nog een angst heb.. Ik ben altijd bang dat het winkelalarm afgaat als ik een winkel in- of uitloop.
Katten krabben
Ik houd sowieso niet zo erg van beesten Maar katten zijn ook nog zo onvoorspelbaar, een hond kan je op den duur wel leren kennen, die luistert naar je, maar dat doet een kat dus niet.
Oud 06-05-2005, 17:40
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 06-05-2005 @ 17:41 :
Katten krabben
Ik houd sowieso niet zo erg van beesten Maar katten zijn ook nog zo onvoorspelbaar, een hond kan je op den duur wel leren kennen, die luistert naar je, maar dat doet een kat dus niet.
Onze kat krabt niet.. Maar ik snap wel wat je bedoeld, die katten zijn er inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 18:37
ijscoman
ijscoman is offline
Citaat:
moon schreef op 03-05-2005 @ 15:24 :
Hebben jullie angsten die vrij weinig andere mensen ook hebben? dan heb ik het dus niet over sociale angst, angst voor spinnen of voor honden o.i.d want daar hoor je vaker van, maar een angst die vrij weinig andere mensen hebben.

mijn vriend is bijv. bang om zijn tong in te slikken en ik ben zelf bang voor balonnen ....vreemde angsten dus.

Hebben jullie ook zoiets?
Ik moet zeggen dat ik balonnen ook niet echt fijn vind maar geribbelde chips zoals Lays super chips vind ik een verschrikking als ik die aan raak word ik misselijk
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 18:47
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Sarah schreef op 05-05-2005 @ 11:25 :
ik ben erg schrikachtig en kan dus niet tegen thrillers of van die stomme internetfilmpjes waarin opeens gekrijst wordt... harde geluiden, plotselinge bewegingen of aanrakingen, ballen, ...... ik schrik er alleen heel erg van.
En om in m'n eentje in de lift te staan, maar het is op zich geen ramp als het toch moet.
Zelfde hier

Ik vindt het eng om rauw vlees aan te raken. Ik draag altijd een boterhamzakje om mijn hand er niet in contact mee te komen

Ohja ook ben ik bang voor buizen. Vooral als ze lekken. Bv rioleerbuizen die je ziet hangen aan de plafont beneden in de kelder. Of als ze er verroest uitziet.
Ook ben ik bang voor buizen die in een badkamer/wc zitten. Dan heb ik het ook over die grote buizen. Je zult me dus nooit in zulke ruimtes zien tenzei het niet anders moet.

Ook was ik vroeger als de dood voor wc's. Nu nog steeds maar niet zo overdreven. Ik vindt die ouderwetse wc's waarbij die stortbak helemaal boven zit ontzettend eng.
Vieze wc's? Ook bang vooral als ik bruin ziet helemaal onder dus waar het water ligt Je kan dus wel raden dat de wc hier thuis schoon is

Laatst gewijzigd op 06-05-2005 om 18:55.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 19:15
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
dark princess schreef op 05-05-2005 @ 18:47 :

Ik ben ook altijd bang om bekenden tegen te komen ergens, vooral als ik alleen ben, ik weet dan namelijk niet wat ik moet zeggen en of ik iets moet zeggen en hoe ik me moet gedragen...

Heb ik ook alleen bij vage bekenden en niet me beste vriendinnen.

Ohja weer een die me de binnenschiet. Ben als de bang voor propjes aluminium. Me vriendin maak altijd van de folie als ze klaar is propjes gatverr brrrr
Oud 06-05-2005, 22:48
Pizzakoerier
Pizzakoerier is offline
Dingen in de spiegel te zien die je niet verwacht, bijvoorbeeld dat je spiegelbeeld ineens verandert ofzo... wat je vaak in horrorfilms ziet En wat veel mensen hebben: bang om een geliefd persoon kwijt te raken of te moeten zien dat haar iets aangedaan zou worden... daar moet ik écht niet aan denken en ik word ziek bij het idee...

Oh nog een heel raar iets, niet echt een angst, maar waar ik wel de rillingen van krijg: het gevoel en het geluid als je in een badstoffen handdoek bijt... dat knarst zo vreselijk naar tussen je tanden *ril* maar goed, het ging toch om vreemde dingen he?

Laatst gewijzigd op 06-05-2005 om 22:51.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 23:10
Mazzie
Mazzie is offline
Ik ben bang voor onnatuurlijk langzame bewegingen. Nou bewegen objecten meestal niet uit zichzelf, dus ik doel op als iemand onnatuurlijk langzaam iets doet. Dan bedoel ik overigens niet slow-motion op tv ofzo, want dat is gewoon het langzaam afspelen van een normale beweging. Naja, heel vaag. Het komt ook altijd terug in dromen, dat een gezicht bijvoorbeeld vreselijk intimiderend langzaam van rechts naar links draait, dan raak ik helemaal in paniek in de tijd dat dat duurt.

Idd, whatever ^^
Oud 06-05-2005, 23:15
moon
moon is offline
Leuk dat er al zoveel mensen gereageerd hebben. Fijn om te weten dat ik niet deenige ben die soms nogal vrremde angsten heeft.

Ik ben overigens ook bang voor geesten(weet niet een of ze bestaan) en voor roltrappen zoals ik hier al eerder las. Overigens ben ik over die laatste angst aardig aan hetheen komen.

Ik ben zelf niet bang voor de dood en ook niet echt voor pijn, terwijl ik altijd dacht dat mensen bang waren omdat ze ergens gevaar in zagen, iets wat hun dood kon maken of pijn kon doen. Dat leek mij de functie van angst. Maar nu twijfel ik dus. Ik ben niet bang voor de dood of voor pijn, maar wel voor balonnen!! Hebben jullie dat ook? heeft iemand daar een verklaring voor?
Oud 07-05-2005, 09:04
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Tsja, er zijn zoveel irrationele angsten, ik weet ook niet precies hoe dat kan. Eigenlijk kan ik me ook niet echt voorstellen dat je bang kunt zijn voor ballonnen, wat kunnen die je aandoen? Ik bedoel, door vuur kan dingen vernietigen en zo...

Ow, maar je zegt dus ook juist dat je niet bang bent voor pijn of dood. Hm... Ik weet het eigenlijk ook niet

Niet echt een angst of zo, maar ik vind het ook doodeng om een paraplu weer dicht te doen
Oud 07-05-2005, 11:18
moon
moon is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 07-05-2005 @ 10:04 :

Niet echt een angst of zo, maar ik vind het ook doodeng om een paraplu weer dicht te doen
geen angst bij mij, maar ik ben er ook niet zo dol op (denk altijd dat mijn handen klem komen te zitten ofzo.
Oud 08-05-2005, 18:31
evalevi
evalevi is offline
ik ben bang voor overgeven en ik ben bang voor wormen..
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 14:04
Mexx_M
Mexx_M is offline
Citaat:
evalevi schreef op 08-05-2005 @ 19:31 :
ik ben bang voor overgeven en ik ben bang voor wormen..
Ik ben ook bang om over te geven, heb jij het ook zo erg dat als je ergens naartoe moet (op vakantie, plek waar je weinig mensen kent bv) in paniek raakt en misselijk wordt omdat je bang bent dat je daar dan moet overgeven.. heel wazig

En ik ben bang in vliegtuigen en bussen/treinen. Niet om een ongeluk te krijgen, maar het idee dat ik opgesloten zit en er niet uit kan wanneer ik dat wil. Bij een gewoon busritje naar school ofzo heb ik overigens nergens last van omdat ik dan bij elke halte om de 3 minuten ofzo kan uitstappen.

Het ergste is dat zodra ik bang word en in paniek raak ik misselijk word en bang word om over te geven.. jaa ik zit nogal raar in elkaar maar ga donderdag voor het eerst na 'n psycholoog. Om vooral de overgeef fobie op te lossen..
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 15:54
retzka
retzka is offline
volgensmij heb ik niet echt vreemde angsten. Ik durf alleen ook niet echt lucifers af te steken en van die aansteker waarbij je eerst over zo'n rollerding moet gaan. En in mijn oude huis was ik vaak bang om te gaan slapen want ik sliep op de zolder en het was een best groot donker huis en alles kraakte ensow
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 16:42
Verwijderd
Ik heb veel gewone angsten, maar een van de 'vreemdste' die ik heb is dat ik niet achter een gordijn of andere obstakel durf te kijken als deze voor mn beeld zit. 's nachts durf ik bijvoorbeeld niet het gordijn weg te schuiven om naar buiten te kijken.

edit
Ben ook erg bang in het donker. Maar ik twijfel nog of het het donker is, of de stilte 's nachts die me bank maakt (ben banger voor stilte geloof ik dan voor het duisternis). Als ik over straat loop heb ik ook achtervolgings angst...

Laatst gewijzigd op 16-05-2005 om 16:45.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 17:59
Flijn
Flijn is offline
Citaat:
Mazzie schreef op 07-05-2005 @ 00:10 :
Ik ben bang voor onnatuurlijk langzame bewegingen. Nou bewegen objecten meestal niet uit zichzelf, dus ik doel op als iemand onnatuurlijk langzaam iets doet. Dan bedoel ik overigens niet slow-motion op tv ofzo, want dat is gewoon het langzaam afspelen van een normale beweging. Naja, heel vaag. Het komt ook altijd terug in dromen, dat een gezicht bijvoorbeeld vreselijk intimiderend langzaam van rechts naar links draait, dan raak ik helemaal in paniek in de tijd dat dat duurt.

Idd, whatever ^^
Dat ken ik. Ik ben er niet erg bang voor, maar het is wel naar...
Oud 16-05-2005, 18:12
dark princess
dark princess is offline
Gister toen ik mijn haar aan het wassen was dacht ik ineens weer aan dit topic en da tik nog ergens bang voor ben...

Ik ben bang dat er ineens iemand (vooral voor iemand die ik dan niet ken of een dood iemand) voor mij in de douche staat als ik mijn haar aan het wassen ben. Ik durf bijna niet meer mijn ogen dicht te doen, maar de shampoo prikt dan zo... En dan druf ik ze niet open te doen, omdat ik dan bang ben dat er iemand staat...
Oud 16-05-2005, 18:39
Onbekend
Onbekend is offline
- ook bang om over te geven. terwijl ik nieteens echt misselijk ben
- bang dat het winkelalarm afgaat als ik de winkel uit loop *nog nooit wat gestolen ofzo dus weet neit waar het van zou meoten komen*
- bang dat ik niet naar de wc kan alsk moet. Dus ga ik overdreven vaak. en dan bang dat ik hem vergeten ben om slot te doen. dus conrtoleer altijd even. En daarna weer bang dat ik um niet openkrijg
- Een vreemde angst is denk ik wel dat ik bang ben om uit te zoomen van de aarde. Ik kan het niet echt uitleggen. maar dat je in je hoofd vanm je woonplaats naar het land naar de wereld en dan int heelal zweeft. Dan word ik heeeel bang. ik kan het niet echt uitleggen.. maar heel beangstigend voor mij
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 17:24
ZsaZsaZsu
ZsaZsaZsu is offline
Soms sta ik bij de bushalte en dan denk ik 'Nu ga ik dood.' Dan kan ik drie kwartier met zwetende handen in de bus zitten en wachten op mijn laatste ademtocht.
Als het over is ben ik de rest van de dag duizelig en gedesoriënteerd. Nu ik erover nadenk is dat meer een paniekaanval dan een concrete angst.

Ik ben vaak bang dat ik AIDS heb als mijn neus bloedt.
Verder word ik ook nogal angstig als ik een trap op of af moet, bang dat ik val.
Oud 22-05-2005, 11:06
Stefanie
Stefanie is offline
Ik ben bang voor ballonen. Bang dat ze in de buurt van je gezicht uit elkaar spatten

[edit] en ik ben altijd bang dat ik dingen ben vergeten thuis als ik weg ga, bijv. lampen, tv, gas, kraan dicht etc. Heel frustrerend omdat ik altijd alles nog een paar keer na ga. [/edit]
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 11:33
Paarlemoeren
Paarlemoeren is offline
Ik vind al die theorieën van dat de aarde of de zon zal ontploffen echt doodeng.. Ik kan me nog herinneren dat ik met mn familie een keertje naar Drenthe was, en er was daar een museum over het heelal enzo en de aarde, en daar werden al die theorieën ook beschreven... Ik was zelf niet mee, maar toen mijn broer en vader ervan terugkwamen, begon mijn broer verhalen erover te vertellen en ik moest bijna huilen. Ik was toen 8 en ik heb echt jarenlang elke avond in bed gelegen en gedacht "wat als.." enzo... Ik vind het echt een heel eng idee ik weet niet waarom... af en toe word ik ook bang van mezelf als ik weer eens aan mezelf vraag "Waarom?", bijvoorbeeld als ik denk "Waarom bestaat dit alles, waarom besta ik?" als ik dat soort dingen denk en ik sta voor de spiegel dan zie ik een soort van alien. Dan realiseer ik me ineens hoe raar een neus eigenlijk is, en dat wij er iets mee kunnen. En dat 'alles' in de wereld zo goed bij elkaar aansluit. Waarom zijn wij symmetrisch (of in ieder geval bíjna symmetrisch)? Hoe kan het dat we handen hebben enzo? Waaruit is alles ontstaan?

Nouja met dat soort vragen maak ik mezelf bang en toch kan ik er niet mee stoppen om dat soort dingen te denken...
Oud 22-05-2005, 16:01
FreshneZ
FreshneZ is offline
als k ga slape lig k altijd helemaal onder de dekens verstopt omdat k bang ben dat geesten me zien
Oud 22-05-2005, 18:06
Lautitia
Lautitia is offline
Ik ben bang voor het woord 'splijten' *rilt*. En ballonnen vind ik ook niet zo leuk.
Oud 22-05-2005, 19:19
hippiemeisje
hippiemeisje is offline
ik ben bang voor vlinders, paarden, grote groepen mensen en liften
en waar het vandaan komt? geen idee.....
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 21:01
esje14
esje14 is offline
ik ben bang voor films met demonen en geesten erin, als ik er alleen maar aan denk ga ik al griezelen. ik geloof (christen) en dan mag je dat soort dingen ook niet kijken omdat het duivels is. maar toen ik een keer bij een vriedinnetje was gingen we zo'n film kijken en toen zat ik als het ware aan de bank vast gelijmd heel raar!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 04-05-2005 @ 00:16 :
Ik ben bang voor slangen. En dat is niet zo raar, maar ik ben ook bang voor slangen die ik op tv zie!
Ik heb hetzelfde met spinnen. Ik kan niet naar ze kijken zonder dat er rillingen over mijn rug lopen. Laatst was er een thema editie over fobieen in het universiteitsblad en er stond een dikke vette spin op de voorkant. Ik wil dat nummer graag lezen maar ik durf 'm niet te pakken.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 00:35
3gg!3*4ng3rf!5t
3gg!3*4ng3rf!5t is offline
bert en ernie, die zijn vet scary
Oud 30-05-2005, 14:24
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
esje14 schreef op 28-05-2005 @ 22:01 :
ik ben bang voor films met demonen en geesten erin, als ik er alleen maar aan denk ga ik al griezelen. ik geloof (christen) en dan mag je dat soort dingen ook niet kijken omdat het duivels is. maar toen ik een keer bij een vriedinnetje was gingen we zo'n film kijken en toen zat ik als het ware aan de bank vast gelijmd heel raar!
Die god van jou heeft die filmmakers toch zelf geschapen? Mag je nieteens die films bekijken? Wat een flauwekul.
Oud 30-05-2005, 14:41
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
[AuC] schreef op 16-05-2005 @ 17:42 :
Ik heb veel gewone angsten, maar een van de 'vreemdste' die ik heb is dat ik niet achter een gordijn of andere obstakel durf te kijken als deze voor mn beeld zit. 's nachts durf ik bijvoorbeeld niet het gordijn weg te schuiven om naar buiten te kijken.

edit
Ben ook erg bang in het donker. Maar ik twijfel nog of het het donker is, of de stilte 's nachts die me bank maakt (ben banger voor stilte geloof ik dan voor het duisternis).
Dit heb ik ook.

+ soms krijg ik vanuit het niets een paniekerig gevoel en dan ga ik druk om me heen kijken waar ik ben, of er iemand in mijn buurt is, of er objecten zijn die rare bewegingen maken enz.
Ik 'hallucineer' vaak, zowel overdag als 's nachts, vroeger was dit alleen als ik in mijn eentje was, maar sinds kort heb ik het ook als ik me onder andere mensen begeef.
De psycholoog vertelde me dat het kwam doordat het te druk in mijn hoofd is en mijn hersenen veel dingen niet verwerken.
Achja, het zal wel, moet er maar mee leren leven.

Edit: ik heb dit om de dag, iig 3 of 4 keer in de week, niet elke dag gelukkig.
Oud 08-06-2005, 16:41
Kitaantjuh
Kitaantjuh is offline
Ik ben echt heel erg bang voor clowns... Ik denk omdat ik niet weet wat voor persoon er achter het masker zit ofzo. En ik ben bang als ik alleen ben in grote ruimtes. Zoals 's ochtens vroeg in de school als ik weer eens acht uur moet melden en ik ben iets voor 8en en er is nog niemand... En ik ben beetje bang voor (ondiep?) water... Ik droom heel vaak dat ik in een ondiep plasje water lig en dat ik nauwelijks kan bewegen, terwijl ik dan gewoon weet dat ik zou moeten kunnen bewegen. Het is zo angstig om daar te liggen weten dat je verdrinkt in een plasje van een decimeter.
Wow ik ben eiglijk best wel een schijterd
Oud 08-06-2005, 18:41
ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
ZsaZsaZsu schreef op 21-05-2005 @ 18:24 :
Soms sta ik bij de bushalte en dan denk ik 'Nu ga ik dood.' Dan kan ik drie kwartier met zwetende handen in de bus zitten en wachten op mijn laatste ademtocht.
Als het over is ben ik de rest van de dag duizelig en gedesoriënteerd. Nu ik erover nadenk is dat meer een paniekaanval dan een concrete angst.
zoiets heb ik ook, soms ben ik er van overtuigd dat ik dood zal gaan een bepaalde dag, en dan vooral met de auto ofzo. Dus de hele autorit ben ik dan heel bang en ga me allemaal dingen indenken die kunnen gebeuren. Ik heb wel gedacht dat het echt een voorgevoel was, maar elke keer overleef ik gewoon natuurlijk.
Ook ben ik wel bang in het donker, voor allerlei dingen die er niet zijn, maar dat is niet echt bijzonder.
Oud 08-06-2005, 19:03
x_knorretje_x
x_knorretje_x is offline
Ik heb et gevoel dat ik 'bang' ben voor bepaalde volwassenen. Dat zijn dan mensen waarbij ik me maar aan een piepklein ding kan ergeren (kapsel, raar baartje oid) maar normaal gesproken merk ik niks van die ergenis, want iedereen heeft zo zn eigen eigenschappen. Maar wanneer die mensen mijn 'geheim'(leven) kennen, en ik ben dan in een rotbui, ben ik echt bang voor ze...
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 17:06
lola18
lola18 is offline
Citaat:
Mazzie schreef op 07-05-2005 @ 10:10 :

Idd, whatever ^^
ja ik ook
heb laatst nog een droom gehad van een gezicht van een jongeman met zijn gezicht vol met litttekens. zijn gezicht kwam steeds dichterbij, heel langzaam, en ik keek in zijn ogen en ik werd zoooo bang. hij keek mij aan alsof ik ergens schuldig aan was ofzo. heel eng
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 19:53
JCG
JCG is offline
Citaat:
Dolores schreef op 06-05-2005 @ 16:44 :
Katten zijn onbetrouwbare rotbeesten . Ik hem nog littekens op mijn hand staan van een kat in mijn krachtenwijk.
Oud 16-06-2005, 16:14
hola
hola is offline
ik ben enorm bang in het donker. vooral als ik savonds alleen thuis ben. ik weet gewoon zeker dat iemand onder me op de trap me naar beneden trekt, of iemand achter het gordijn staat..

slaat natuurlijk nergens op.. meestal ga ik heel hard zingen om maar geen vreemde geluiden te horen..
Oud 17-06-2005, 17:08
mepsteen
mepsteen is offline
Hmmmm, nou ik haat het om als mijn handen net nat zijn geweest, papier aan te raken ik krijg er de rillingen van
Oud 17-06-2005, 18:02
punkstar
punkstar is offline
Citaat:
Pizzakoerier schreef op 06-05-2005 @ 23:48 :

Oh nog een heel raar iets, niet echt een angst, maar waar ik wel de rillingen van krijg: het gevoel en het geluid als je in een badstoffen handdoek bijt... dat knarst zo vreselijk naar tussen je tanden *ril* maar goed, het ging toch om vreemde dingen he?
ieuww ja stof tegen je tanden *rill*
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 18:04
ilse
ilse is offline
ik word panisch van harde geluiden...
Oud 17-06-2005, 20:23
Verwijderd
Ik ben 's nachts bang dat er vreemde wezens of geesten onder m'n bed of in de kast zitten (heel kinderlijk, ik weet het. Denk alleen dat ik daar nooit meer overheen kom) daarom moet ik altijd voor het slapen gaan m'n kasten en de ruimte onder m'n bed controleren Ook als ik even uit m'n kamer ben geweest moet ik weer opnieuw alles checken. Ik vraag me af of meer mensen hier last van hebben.

Ook ben ik bang voor het donker. Dat er dan iets is wat me wil grijpen oid.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2005, 12:15
Delicate
Delicate is offline
Ik ben bang om uit de auto te vallen. Als die niet op slot zit.

Ook durf ik niet meer goed in de bochten te fietsen omdat ik bang ben dat ik omval. Ooit een keer gevallen in een gladde bocht, het is heel raar, ik ga supersloom in de bochten.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 11:10
Nachtvlinder
Nachtvlinder is offline
Ik word soms bang in de trein, of bus, omdat er iemand binnen komt lopen waarvan ik zeker weet dat hij een bom bij zich heeft/me neer gaat steken/schieten, dat er iets ergs gaat gebeuren op dat moment, we rijden tegen een andere trein op, we ontsporen. Ik moet me dan beheersen om niet uit te stappen, wat ik toch weleens doe.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 15:45
Skilly
Skilly is offline
Verder ben ik nog bang voor muizen, vreemde wormen en kakkerlakken.
IEKS
Ben ook bang voor onbekende hard geluiden. Zie je me zo snel lopen.

Laatst gewijzigd op 19-06-2005 om 15:47.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 14:30
AirWave94
AirWave94 is offline
Citaat:
ilse schreef op 04-05-2005 @ 14:28 :
ik heb vaak dat, als ik me sta om te kleden, of op de wc zit, dat ik bang ben dat ergens een camera hangt. heb het thuis (ja, lekker raar ) maar ook in restaurants enzo.
Ja precies! Dat heb ik ook. Als je staat te douchen ofzo, is dat ook irritant. Of als ik t.v aan het kijken ben en er komt vanuit de keuken iemand aan, dan schrik ik me echt kapot.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 17:40
lola18
lola18 is offline
als iemand iets later aankomt dan de afgesproken tijd ben ik in tussentijd dat ik zit te wachten altijd bang dat er een ongeluk is gebeurt. dit heb ik dan vooral bij familie.
meestal zie ik dan ook echt beelden voor me van een panisch gezicht van bijvoorbeeld men moeder die tegen een boom of iets dergelijks opknalt.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 23:25
Verwijderd
- Bang voor treinen. (IRL, op tv kan ik er wel tegen.)

- Bang dat ik niet genoeg tijd heb in het leven: dat het allemaal te snel voorbij zal zijn.

- Soms krijg ik midden in de nacht paniek aanvallen omdat ik aan bepaalde muziek denk. Muziek gaat vaak met mijn gedachten en fantasie op de loop. Dan zie ik ineens allemaal beelden voor me waar ik anders nooit op gekomen zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 19:22
JessieL
JessieL is offline
Ik ben bang om mijn wimpers te verliezen.... Say what? Ja idd mijn wimpers verliezen. Als mijn ogen jeuken bv en ik eraan zit ben ik bang dat ik mijn wimpers 'meeneem' zeg maar!

klinkt belachelijk eigenlijk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten