Oud 17-04-2005, 13:41
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
BCR schreef op 16-04-2005 @ 12:07 :
Mijn lip jeukt ook. Dat heb ik nooit eerder gehad met hooikoorts.

Maar ik gebruik Kruidvat-huismerk
Dat heb ik niet speciaal bij hooikoorts, maar ik ben allergisch voor een of andere lippenbalsum en dan heb ik dat ook, heel irritant!
Oud 17-04-2005, 19:47
hockeygirl15
hockeygirl15 is offline
ik heb het ene jaar wel last van hooikoorts en het andere jaar niet? Weet iemand hoe dat kan?
Oud 17-04-2005, 22:50
Verwijderd
Citaat:
hodelahitie schreef op 16-04-2005 @ 21:39 :
Ik gebruik sinds 2 dagen nu Aerius, maar ik merk er nog weinig van.. Ik weet alleen dat ik heel de tijd last heb van loopneuzen, niesbuien etc. Dus ik hoop dat het snel werkt, anders word ik er niet vrolijk van. Ik slaap er zo ontzettend slecht door.
Het hoort binnen een paar uur al te gaan werken, dus dan kan je beter iets anders gebruiken denk ik.
Oud 17-04-2005, 22:51
Verwijderd
Citaat:
HereIAm schreef op 11-04-2005 @ 18:21 :
Wat trouwens bij mij altijd snel helpt zijn korreltjes van De Tuinen. Het zijn homeopathische pilletjes/korreltjes die je onder je tong laat smelten. Ze werken niet lang, maar wel snel.
Mag je dat wel samen met allergiepillen gebruiken? En hoe heet het en wat kost het ongeveer?
Oud 05-05-2005, 08:51
MMariska
MMariska is offline
Ik heb een vraagje,
Ik gebruik sindskort Xyzal,
eerst gebruikte ik Aerius in combinatie met prednison.
Altijd als ik anti histamine tabletten slik,
word ik veel minder ongesteld...
Volgens m'n moeder komt het omdat door die pillen de bloedvaatjes minder wijd worden en ik minder vocht vasthoudt.
Waardoor er tijdens de menstruatie dus ook minder vocht vrij komt.
Is dat wel normaal en klopt de theorie van m'n moeder een beetje?
Oud 06-05-2005, 00:05
Verwijderd
Telfast, en het werkt wel ok.. maar nooit geweldig.
Oud 06-05-2005, 09:33
snoopy
snoopy is offline
ik gebruik eigenlijk alleen zyrtec (tegen allergieën), maar dat werkt voor geen meter. Moet dus maar gauw weer druppels/spray oid gaan halen.
Oud 06-05-2005, 10:59
JessieL
JessieL is offline
ook ik heb hooikoorts. ben allergisch voor boompollen en (echt heel erg) voor graspollen.
heb nooit tranende en jeukende ogen ofzo.ik nies ook niet enzo. dus niet de typische hooikoorts verschijnselen.

ik heb last van verstopte/lopende neus, wallen onder mijn ogen, benauwdheid en vermoeidheid!

ik gebruik trouwens Rhinocort. best heftig spul. kreeg neusbloedingen enzo van dus heb dosis gehalveerd. je krijgt er ook striae van..heel raar.

gebruikt iemand misschien oook rhinocort spray?

trouwens die drogisterij dingen (reactine enzo) maken mij heel sleepy
Oud 06-05-2005, 12:14
MMariska
MMariska is offline
Citaat:
Chachacha schreef op 06-05-2005 @ 11:59 :
ik gebruik trouwens Rhinocort. best heftig spul. kreeg neusbloedingen enzo van dus heb dosis gehalveerd. je krijgt er ook striae van..heel raar.

gebruikt iemand misschien oook rhinocort spray?
Ik heb ook altijd veel bloedneuzen van sprays en ze helpen daardoor ook niet.
Rhinocort bestaat er ook in de vorm van een turbuhaler,
een soort poeder die je opsnuift en daar krijg ik dus geen bloedneuzen van Misschien voor jou ook een optie?
Dit is de site ervan: Astra Zeneca

Daarnaast zou je ook eens bijv aerius of xyzal o.i.d. tabletjes kunnen proberen, maar dit moet net als Rhinocort wel op recept
Hoop dat je hier wat aan hebt!
Oud 04-06-2005, 17:01
Maria86
Maria86 is offline
Heb ook last van hay fever.....
Is eindelijk de winter over, ik niet meer verkouden, is het lente en is het mooi weer *begint ze weer te sniffen*

Maar k heb er wel een goed middeltje tegen, althans, het werkt bij mij goed, namelijk Holergie van Steigerwalt. Het is een homeopatisch middel tegen hooikoorts, maar werkt niet bij iedereen. Toevallig wel bij mij en daar ben ik wel blij mee. Een pilletje slikken en binnen een half uur ben ik van het gesnotter en de jeukende ogen af.

Maar toen was het doosje vanochtend op.... en begon ik weer *neeeeeeee* (Heel snel besteld bij apotheek)
Oud 04-06-2005, 17:31
Delicate
Delicate is offline
Ik heb de hele topic doorgelezen en tientallen keren neusspray, oogdruppels en andere shit tegen gekomen. Ik weet hoe het is, alle middelen geprobeert en het werkt hooguit een half uur.

Ik werd er vorige week helemaal gek van gewoon! Toen waren mijn moeder en ik naar de drogist geweest en de drogistiere (ofzo ) heeft mij hét wondermiddel gegeven.

Het is een klein apparaatje : Medinose : Het zijn twee buisjes die je 5 minuten (1-3 keer per dag) in je neus moet stoppen en jemig, ik heb gewoon nérgens meer last van1

Het is behoorlijk prijzig, wel 100 euro. Maar het werkt wel en ik ben zo blij dat ik het heb gevonden want hooikoorts is dan wel niet zo erg ofzo het is wel zwaaaar irritant.

DUs voor alle mensen die medicijnen niet werken / niks vinden, raad ik dit echt aan..
Oud 04-06-2005, 17:43
Counterfeit
Counterfeit is offline
hooikoorst is echt klote, ik heb pure jeuk in mn ogen, mn neus zit dicht/snot en mn keel is helemaal vernakkelt

k heb wel oogdruppels maar die werken niet echt, heb nu ook van die tabletten tegen overgevoeligheid maar die werken ook nie echt geloof ik: HOOIKOORST SUCKS BIG TIME
Oud 04-06-2005, 17:50
Balance
Balance is offline
Citaat:
Qwuartz schreef op 04-06-2005 @ 18:31 :
Ik heb de hele topic doorgelezen en tientallen keren neusspray, oogdruppels en andere shit tegen gekomen. Ik weet hoe het is, alle middelen geprobeert en het werkt hooguit een half uur.

Ik werd er vorige week helemaal gek van gewoon! Toen waren mijn moeder en ik naar de drogist geweest en de drogistiere (ofzo ) heeft mij hét wondermiddel gegeven.

Het is een klein apparaatje : Medinose : Het zijn twee buisjes die je 5 minuten (1-3 keer per dag) in je neus moet stoppen en jemig, ik heb gewoon nérgens meer last van1

Het is behoorlijk prijzig, wel 100 euro. Maar het werkt wel en ik ben zo blij dat ik het heb gevonden want hooikoorts is dan wel niet zo erg ofzo het is wel zwaaaar irritant.

DUs voor alle mensen die medicijnen niet werken / niks vinden, raad ik dit echt aan..
geven die dingen licht?

En ik word nu serieus gestoord van de hooikoorts.
Hele dagen niezen, snotteren en m'n ogen doen zo'n pijn
Oud 04-06-2005, 18:14
Delicate
Delicate is offline
Citaat:
Balance schreef op 04-06-2005 @ 18:50 :
geven die dingen licht?

En ik word nu serieus gestoord van de hooikoorts.
Hele dagen niezen, snotteren en m'n ogen doen zo'n pijn
Ja, rood licht..
Oud 04-06-2005, 18:24
welle
welle is offline
Ik ben heel erg allergisch voor graspollen (ergste 'graad', zei de dokter) en ik heb al vanalles geprobeerd, ook verschillende dingen die hier staan zoals aerius. Pilletjes werken bij mij nooit en neussprays ook niet echt. Gelukkig heb ik eindelijk wat gevonden! Ik heb nu oogdruppels die 'Allergodil' heten en die helpen goed bij jeukende ogen (daar heb ik altijd het meeste last van). Gelukkig woon ik ook in de stad, dus daar kom ik de zomer wel door
Oud 04-06-2005, 18:34
Silent Moon
Silent Moon is offline
Ik kreeg er dit jaar pas begin juni last van, net dus, terwijl het de vorige jaren veel eerder was . Ik gebruik Aerius en als ik 's ochtends zo'n pilletje slik dan krijg ik pas aan het einde van de middag weer last van een kriebelende neus Ohja en voor oogdruppels heb ik zo een met een groene dop. Werkt wel goed
Oud 04-06-2005, 18:42
Muchacha
Muchacha is offline
Ff crosspost, als ik op het andere topic moet wachten

Ik heb al enkele weken last van snot en niezen (terwijl ik anders nooit nies). Kan dit hooikoorts zijn? Of gewoon een hardnekkige verkoudheid (zonder hoofdpijn wel, en mijn neus zit ook niet potdicht)

De dagen dat het zo warm was, heb ik in de tuin gelegen en toen kreeg ik na enkele dagen uitslag op mijn onderarmen en buik... Heeft dat er ook iets mee te maken? (had wel nieuwe zonnecreme gekocht maar van het merk dat ik altijd gebruik)
Oud 04-06-2005, 18:53
Balance
Balance is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 04-06-2005 @ 19:42 :
Ff crosspost, als ik op het andere topic moet wachten

Ik heb al enkele weken last van snot en niezen (terwijl ik anders nooit nies). Kan dit hooikoorts zijn? Of gewoon een hardnekkige verkoudheid (zonder hoofdpijn wel, en mijn neus zit ook niet potdicht)

De dagen dat het zo warm was, heb ik in de tuin gelegen en toen kreeg ik na enkele dagen uitslag op mijn onderarmen en buik... Heeft dat er ook iets mee te maken? (had wel nieuwe zonnecreme gekocht maar van het merk dat ik altijd gebruik)
Uitslag op je armen en buik zegt me niets. Maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het niet gepaard kan gaan met hooikoorts.

Dat eerste kan zeker wel hooikoorts zijn. Juist als ik last heb van me hooikoorts zit m'n neus niet dicht: dan is het meer heel veel jeuk aan m'n neus, veel genies en vaak een loopneus hebben / snotterig zijn. Heb je ook last van jeuk? En heb je last van je ogen? Of dat niet?

@Qwuartz: dan heb ik dat een keer op tv gezien. Bij Kassa geloof ik. Eens kijken of ik terug kan vinden wat men daar toen over zei.
Oud 04-06-2005, 19:02
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Balance schreef op 04-06-2005 @ 19:53 :
Dat eerste kan zeker wel hooikoorts zijn. Juist als ik last heb van me hooikoorts zit m'n neus niet dicht: dan is het meer heel veel jeuk aan m'n neus, veel genies en vaak een loopneus hebben / snotterig zijn. Heb je ook last van jeuk? En heb je last van je ogen? Of dat niet?
Mijn neus zelf jeukt niet, enkel kriebelen en niezen. Van mijn ogen heb ik ook geen last. Ik heb nooit last gehad van hooikorts, het kan evengoed een hardnekkige verkoudheid zijn, maar dan nies ik normaal niet zo vaak, en nu nies ik wel vaak. Ook meerdere keren na elkaar, terwijl ik anders nooit nies. En idd een natte neus, gewoon doorzichtig slijm en heel de dag snuffen
Oud 04-06-2005, 20:48
banjer85
banjer85 is offline
ik heb ook hooikoorts.
De klachten zijn: jeukende ogen, niesen, jeukende neus en jeukende keel

gr Laura
Oud 05-06-2005, 12:53
annepanne
annepanne is offline
aan het begin van de lente moet je beginnen met het innemen van levertraan pillen. Die helpen daar tegen! ( in ieder geval bij mij ) bij mijn hooikoorts heb ik vaak last van tranende ogen en dat is echt vervelend...je gaat ook meer niezen dan normaal
Oud 05-06-2005, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Qwuartz schreef op 04-06-2005 @ 18:31 :

Maar dit helpt dus alleen voor neusklachten, en verder niet?
Hmm.
Oud 05-06-2005, 19:22
Delicate
Delicate is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 05-06-2005 @ 19:30 :
Maar dit helpt dus alleen voor neusklachten, en verder niet?
Hmm.
Nee, het werkt voor alle klachten van hooikoorts. Je stopt het wel in je neus maar het werkt ook voor je ogen en keel.
Oud 05-06-2005, 19:37
Balance
Balance is offline
Ik heb er gister een topic over gelezen op een ander forum. Iedereen die dat ding had gekocht was laaiend enthousiast.
Waar ik alleen bang voor ben bij zo'n ding (heb ik in dat topic ook naar gevraagd) is dat je er 'verslaafd' aan raakt. Dus dat je, als je ermee stopt, niet meer zonder blijkt te kunnen en de klachten erger zijn dan voordat je het had gebruikt.
En het is natuurlijk wel veel geld.

aan de andere kant: geen klachten meer...
Oud 06-06-2005, 11:55
Delicate
Delicate is offline
Citaat:
Balance schreef op 05-06-2005 @ 20:37 :
Ik heb er gister een topic over gelezen op een ander forum. Iedereen die dat ding had gekocht was laaiend enthousiast.
Waar ik alleen bang voor ben bij zo'n ding (heb ik in dat topic ook naar gevraagd) is dat je er 'verslaafd' aan raakt. Dus dat je, als je ermee stopt, niet meer zonder blijkt te kunnen en de klachten erger zijn dan voordat je het had gebruikt.
En het is natuurlijk wel veel geld.

aan de andere kant: geen klachten meer...
Ik gebruik het nu denk ik een kleine 2 weken en merk wel dat als ik het dus weer een tijdje niet heb gebruikt ik weer last krijg, maar ik denk dat het niet zozeer verslavend werkt. Meer dat het gewoon werkt als product (ipv medicijnen) en als je het niet gebruikt het dus niet meer werkt.

Het is inderdaad wel veel geld, zeker als je het zelf moet betalen. Maar mijn ouders hadden het er wel voor over omdat hooikoorts gewoon zo vervelend kan zijn, vooral met examens/toetsen en concentreren, alles!

Ik ben echt blij dat ik het heb, tis letterlijk een verademing
Oud 07-06-2005, 15:05
scary4u2
scary4u2 is offline
Citaat:
@kie schreef op 06-04-2005 @ 10:02 :
Flixonase neusspray .. werkt super!!
Oud 07-06-2005, 15:33
Shitonya
Shitonya is offline
Ik heb hooikoorts, maar gebruik er niets voor omdat ik er nu weinig last van heb
Oud 07-06-2005, 15:41
Verwijderd
Ik heb nu iets van 8 jaar hooikoorts, daarvoor nooit last gehad. Of tenminste, niet zoveel. Het word alleen de laatste jaren steeds erger, dit jaar is het gewoon niet normaal. Ik gebruikte altijd Allerfre, werkte altijd goed, nu niet meer! Nu gebruik ik Prevalin neusspray Extra Sterk, werkt beter dan de tabletjes van Allerfre, maar nog heb ik er last van. Denk dat ik maar eens langs de huisarts ga voor iets anders uit te proberen. En na de zomer ga ik langs voor een allergie test.
Oud 07-06-2005, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Qwuartz schreef op 05-06-2005 @ 20:22 :
Nee, het werkt voor alle klachten van hooikoorts. Je stopt het wel in je neus maar het werkt ook voor je ogen en keel.
Wow.

Maarja gewenning is altijd zo jammer.
Moeten ze maar steeds iets nieuws blijven uitvinden ofzo..
Oud 10-06-2005, 10:04
Verwijderd
Vanmorgen naar de huisarts geweest, heb nu neusspray, oogdruppels en tabletjes meegekregen. Als ik er na een tijd nog last van heb, is het beter om een spuitje te halen dat wil ik niet, want ben daar doodsbang voor!
En er zitten ook heel wat negatieve dingen aan dat spuitje zei mijn huisarts.
Oud 10-06-2005, 14:22
*** is offline
't lijkt erop dat ik ook hooikoorts heb, al bleek het uit de test niet.
Maar vooral met lenzen gaat het mis. Nu kreeg ik oodruppels (Livostin) van de dokter en in combinatie met bril nam de jeuk af. Nu kan het dus nog steeds aan m'n lenzen liggen, alleen is dat lastig testen omdat de druppels niet samen gaan met zachte lenzen.

Heeft iemand ervaring met lenzen en hooikoorts?
Zijn er druppels die samengaan met zachte lenzen of pillen die voor jou werken?
Oud 10-06-2005, 15:25
Balance
Balance is offline
Citaat:
*** schreef op 10-06-2005 @ 15:22 :
't lijkt erop dat ik ook hooikoorts heb, al bleek het uit de test niet.
Maar vooral met lenzen gaat het mis. Nu kreeg ik oodruppels (Livostin) van de dokter en in combinatie met bril nam de jeuk af. Nu kan het dus nog steeds aan m'n lenzen liggen, alleen is dat lastig testen omdat de druppels niet samen gaan met zachte lenzen.

heb je geen bril die je een tijdje op kan doen om te kijken of het idd aan je lenzenvloeistof lag? Of je dan nog steeds jeuk hebt aan je ogen, zeg maar.
Oud 10-06-2005, 15:47
*** is offline
Citaat:
Balance schreef op 10-06-2005 @ 16:25 :
heb je geen bril die je een tijdje op kan doen om te kijken of het idd aan je lenzenvloeistof lag? Of je dan nog steeds jeuk hebt aan je ogen, zeg maar.
ja die heb ik gelukkig wel. En nu gebruik ik al 2 dagen de druppels al niet meer en het gaat nog steeds best aardig. Wel een beetje prut in m'n ogen bij het opstaan, maar niet echt jeuk ofzo. En naast dat ik liever lenzen draag, kan ik met druppels beter uitzoeken of door lenzen de hooikoorts-symptomen alleen versterkt worden of dat het toch aan de lenzen/vloeistof zelf ligt.
Het probleem is een beetje tegenstrijdig dat de de jeuk niet overging toen ik 3 dagen m'n lenzen uit had en wel zodra ik druppels gebruikte, en dat ik nu ik al even gestopt ben en voordat ik lenzen droeg minder/geen last van hooikoorts had.
Oud 10-06-2005, 18:54
supernova
supernova is offline
ik heb Livocab neusspray en oogdruppels waar ik het merk niet van weet.. van de apotheek. werkt best goed, niet zo veel last meer nu.
Oud 10-06-2005, 18:58
saartjeh
saartjeh is offline
breekt aan tering
ik heb er al maanden last van
Oud 11-06-2005, 05:20
Verwijderd
Citaat:
saartjeh schreef op 10-06-2005 @ 19:58 :
breekt aan tering
Misschien scheelt het dat dit topic meer dan 2 maanden oud is.
Oud 11-06-2005, 10:47
MMariska
MMariska is offline
Citaat:
*** schreef op 10-06-2005 @ 16:47 :
ja die heb ik gelukkig wel. En nu gebruik ik al 2 dagen de druppels al niet meer en het gaat nog steeds best aardig. Wel een beetje prut in m'n ogen bij het opstaan, maar niet echt jeuk ofzo. En naast dat ik liever lenzen draag, kan ik met druppels beter uitzoeken of door lenzen de hooikoorts-symptomen alleen versterkt worden of dat het toch aan de lenzen/vloeistof zelf ligt.
Het probleem is een beetje tegenstrijdig dat de de jeuk niet overging toen ik 3 dagen m'n lenzen uit had en wel zodra ik druppels gebruikte, en dat ik nu ik al even gestopt ben en voordat ik lenzen droeg minder/geen last van hooikoorts had.
Ik heb nu oogdruppels gekregen van Bausch&Lomb,
Hyal-drop en Lacrinorm FUD, die kun je gebruiken als je lenzen inhebt, dus dat is wel fijn (draag zelf namelijk ook lenzen)
Ze zijn wel heel duur, maar misschien dat je als je er heen belt net als mij wel een proefverpakking kunt krijgen om het te proberen, succes!

@CrazyMoon: Wat betreft spuiten, begin niet aan Depo Medrol (prednison achtig iets), ik heb dat vorig jaar gehad en moest er letterlijk van afkicken. Viel dus echt zwaar tegen,
dus ik voel me nu liever rot dan dat ik daar weer aan begin!
Oud 14-06-2005, 08:06
Summerlover
Summerlover is offline
Ik heb ook onwijse hooikoorts,

Vorig jaar had ik voor het eerst in jaren nergens last van, wat opzich wel een opluchting was omdat ik er echt zíek van was en er meestal onwijse migraine van kreeg zo raar voelde m'n hoofd. Was ook geen tabletje of iets wat werkte, maar had uiteindelijk op recept van de huisarts wel iets wat btje werkte.

En vorig jaar had ik er dus totaal geen last van, heb ook níks geslikt of whatever, dus dacht ik dat ik er min of meer 'overheen gegroeid was' omdat m'n moeder er vroeger ook erge last van had en toen ze wat ouder werd totaal niet meer. Maar dit jaar bleek dat ook een illusie, want nies 's ochtens echt wel twintig keer achter elkaar (voordeel is wel dat je gelijk klaarwakker bent)

Gebruik nu Reactine volgens mij (wit/gekleurd doosje, heel hip ) Afgewisseld met die troep van de huisarts en dan heb ik niet meer zoveel last, maar zal blij zijn als 't weer voorbij is iig.
Oud 14-06-2005, 09:31
Verwijderd
Citaat:
*** schreef op 10-06-2005 @ 15:22 :
Ik heb vorige week oogdruppels gekregen van de huisarts. Op de bijsluiter staat dat, als je zachte lenzen hebt, ze kunnen verkleuren. Ik heb toen gevraagd aan de huisarts of dat klopt, hij zegt dat dat kan, alleen als ik ze gelijk na de druppels mijn lenzen in doe. Dus ik doe ze een half uur na de oogdruppels pas in, en voordat ik naar bed ga en mijn lenzen dus uit heb ga ik nog een keer druppelen.
Oud 14-06-2005, 13:19
*** is offline
Citaat:
CrazyMoon schreef op 14-06-2005 @ 10:31 :
Ik heb vorige week oogdruppels gekregen van de huisarts. Op de bijsluiter staat dat, als je zachte lenzen hebt, ze kunnen verkleuren. Ik heb toen gevraagd aan de huisarts of dat klopt, hij zegt dat dat kan, alleen als ik ze gelijk na de druppels mijn lenzen in doe. Dus ik doe ze een half uur na de oogdruppels pas in, en voordat ik naar bed ga en mijn lenzen dus uit heb ga ik nog een keer druppelen.
en welke druppels zijn dat? Dat klinkt wel interessant... De bijsluiters die ik heb gelezen stond namelijk alleen dat harde lenzen na 10 min weer in konden en dat zachte lenzen met de conserveermiddelen reageren en dat dat afgeraden werd.
Oud 14-06-2005, 13:21
*** is offline
Citaat:
MMariska schreef op 11-06-2005 @ 11:47 :
Ik heb nu oogdruppels gekregen van Bausch&Lomb,
Hyal-drop en Lacrinorm FUD, die kun je gebruiken als je lenzen inhebt, dus dat is wel fijn (draag zelf namelijk ook lenzen)
Ze zijn wel heel duur, maar misschien dat je als je er heen belt net als mij wel een proefverpakking kunt krijgen om het te proberen, succes!

@CrazyMoon: Wat betreft spuiten, begin niet aan Depo Medrol (prednison achtig iets), ik heb dat vorig jaar gehad en moest er letterlijk van afkicken. Viel dus echt zwaar tegen,
dus ik voel me nu liever rot dan dat ik daar weer aan begin!
bedankt voor de tip!
Ik ga nu eerst iets van Allergocrom Comod (zonder conserveermiddelen) proberen als het goed is, waar een apothekersassistente 't over had en als dat niet werkt, zal ik eens kijken naar die druppels van jou, want als ik het vergoed kan krijgen weet ik het wel, mijn lenzen zijn al prijzig zat.
Oud 15-06-2005, 23:37
Verwijderd
Citaat:
saartjeh schreef op 10-06-2005 @ 19:58 :
breekt aan tering
Jup, er lijkt echt geen einde te komen. Heb het echt nog nooit tot half juni gehad. Altijd was het uiterlijk half tot eind mei voorbij, maar nu blijft het maar doorgaan. Hoor hetzelfde van wat mensenn die ik ken die het ook hebben. Allemaal blijven ze maar last houden.
Oud 16-06-2005, 09:25
Verwijderd
Ik heb al jaren last in de periodes van mei tot augustus/september ongeveer
Oud 16-06-2005, 09:27
Verwijderd
Citaat:
*** schreef op 14-06-2005 @ 14:19 :
en welke druppels zijn dat? Dat klinkt wel interessant... De bijsluiters die ik heb gelezen stond namelijk alleen dat harde lenzen na 10 min weer in konden en dat zachte lenzen met de conserveermiddelen reageren en dat dat afgeraden werd.
als ik thuis ben zal ik wel even kijken.
mja.. in de bijsluiter staat dus ook dat je het beter niet kan gebruiken, maar ja.. de huisarts zei dat het wel kon, maar dan niet gelijk je lenzen in doen. Gebruik het nu ongeveer 4 dagen en nog geen last van gekleurde lenzen (ook geen idee wat voor kleur het word en of je er iets van merkt)
Oud 16-06-2005, 11:27
Roadrunner
Roadrunner is offline
Xyzal. Vorig jaar gebruikte ik dit ook, en toe hielp het erg goed, had helemaal geen last meer. Dit jaar gebruik ik het ook weer, maar het helpt nu een stuk minder Nog best vaak last
Oud 16-06-2005, 13:06
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb het met vlagen ineens heel erg. Ik slik dan Kruidvat huismerk tabletjes en dan heb ik er veel minder last van. Vaseline in je neus smeren en een zonnebril dragen buiten werkt bij mij ook wel.
Oud 16-06-2005, 13:21
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Het enige waar ik last van krijg zijn niesbuien en jeuk in mn oren + keel Kan ook vervelend zijn, maar totaal niet te vergelijken met de serieuze gevallen Ik ben er ook pas sinds kort achter dat het ook hooikoorts is, alleen dan een hele lichte vorm ervan.
Oud 20-03-2007, 14:46
Carel
Carel is offline
Ik heb behalve hooikoorts ook allergische rhinitis en
alleen zyrtec helpt er wat tegen.
Niezen en snuiten brengt een dikwijls orgasme-achtige
verlichting tegen de kriebeling en het voert ook allergenen
af.
Niezen en orgasme worden vaak beschouwd als verwanten
van elkaar.
Oud 20-03-2007, 15:00
Anika