![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Rhinocort bestaat er ook in de vorm van een turbuhaler, een soort poeder die je opsnuift en daar krijg ik dus geen bloedneuzen van ![]() Dit is de site ervan: Astra Zeneca Daarnaast zou je ook eens bijv aerius of xyzal o.i.d. tabletjes kunnen proberen, maar dit moet net als Rhinocort wel op recept ![]() Hoop dat je hier wat aan hebt! |
![]() |
||
Citaat:
En ik word nu serieus gestoord van de hooikoorts. Hele dagen niezen, snotteren en m'n ogen doen zo'n pijn ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat eerste kan zeker wel hooikoorts zijn. Juist als ik last heb van me hooikoorts zit m'n neus niet dicht: dan is het meer heel veel jeuk aan m'n neus, veel genies en vaak een loopneus hebben / snotterig zijn. Heb je ook last van jeuk? En heb je last van je ogen? Of dat niet? @Qwuartz: dan heb ik dat een keer op tv gezien. Bij Kassa geloof ik. Eens kijken of ik terug kan vinden wat men daar toen over zei.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmm. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is inderdaad wel veel geld, zeker als je het zelf moet betalen. Maar mijn ouders hadden het er wel voor over omdat hooikoorts gewoon zo vervelend kan zijn, vooral met examens/toetsen en concentreren, alles! Ik ben echt blij dat ik het heb, tis letterlijk een verademing ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maarja gewenning is altijd zo jammer. ![]() Moeten ze maar steeds iets nieuws blijven uitvinden ofzo.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het probleem is een beetje tegenstrijdig dat de de jeuk niet overging toen ik 3 dagen m'n lenzen uit had en wel zodra ik druppels gebruikte, en dat ik nu ik al even gestopt ben en voordat ik lenzen droeg minder/geen last van hooikoorts had. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hyal-drop en Lacrinorm FUD, die kun je gebruiken als je lenzen inhebt, dus dat is wel fijn (draag zelf namelijk ook lenzen) Ze zijn wel heel duur, maar misschien dat je als je er heen belt net als mij wel een proefverpakking kunt krijgen om het te proberen, succes! @CrazyMoon: Wat betreft spuiten, begin niet aan Depo Medrol (prednison achtig iets), ik heb dat vorig jaar gehad en moest er letterlijk van afkicken. Viel dus echt zwaar tegen, dus ik voel me nu liever rot dan dat ik daar weer aan begin! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ga nu eerst iets van Allergocrom Comod (zonder conserveermiddelen) proberen als het goed is, waar een apothekersassistente 't over had en als dat niet werkt, zal ik eens kijken naar die druppels van jou, want als ik het vergoed kan krijgen weet ik het wel, mijn lenzen zijn al prijzig zat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mja.. in de bijsluiter staat dus ook dat je het beter niet kan gebruiken, maar ja.. de huisarts zei dat het wel kon, maar dan niet gelijk je lenzen in doen. Gebruik het nu ongeveer 4 dagen en nog geen last van gekleurde lenzen (ook geen idee wat voor kleur het word en of je er iets van merkt) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() goeie reden om een topic van twee jaar oud te uppen ![]() |
![]() |
|
|