|
|
het gaat echt helemaal niet zo goed nu.
|
|
EN GODVERDOMME NEE DAT WIL IK NIET HOREN.
|
|
Ik zie op tegen dit enorm volgepropte weekend, maar eigenlijk heb ik er ook wel weer zin in.
|
|
|
|
Shit.
|
|
Verwijderd
Oeh, en nog maar een uurtje en dan moet ik optreden, ik mag wel eens opschieten. Gheghe, maar ik vind het wel geweldig om in de schouwburg een keer te staan.
|
|
|
|
Verwijderd
indelebile schreef op 10-06-2005 @ 22:40 :
Ga toch alsjeblieft niet met een ander En laat me lekker dromen over jou En weet als je het vraagt dat ik verander Omdat ik zo verdomd veel van je hou Als dat je wat kalmeert, laat ik ou je gang wel gaan... AedM <3 Vanavond, heb er zoooo veel zin in! Gisteren niet uitgeweest, was echt doodop. Wilde een vriend van me ergens mee confronteren, hem wat vertellen, maar heb het niet gedaan op de manier zoals ik het wilde. Potverdorie, waarom kan het niet in 1x goed gaan, al was het maar deze ene keer... Maar we denken aan vanavond <3 |
|
|
|
Verwijderd
DarkSide schreef op 11-06-2005 @ 02:45 :
Eindelijk, na ruim 15 jaar zijn we erachter waar de wortel ligt van de psychische problemen van m'n broertje. Kan er niet door slapen, maar ben toch enigszins opgelucht dat hij eindelijk zijn stilzwijgen doorbroken heeft *knuf*ALtijd leuk, kom op mn werk loop naar de afdeling en wil gaan werken. Als ineens een collega binnen komt en beweert dat die moet werken. Ik kijken en ja hoor, hoef pas vanmiddag om 3 uur te beginnen. Ik ben gewoon echt aangebrand erdoor, gisternacht gingi k pas om half 2 slapen omdat ik ook dacht dat ik laat hoefte te beginnen. Ging mn moeder voor de zekerheid nog ff bellen en beweren ze dat ik in de ochtend moet.. leuk:\ Nu alwer een half uurt huis, duik zo mn bed nog ff in.. |
|
|
|
rare kwast schreef op 11-06-2005 @ 12:43 :
iemand die een enkeltje onbewoond eiland voor me heeft?/ OT: Gisteren heerlijk meidenavondje gehad met mijn tante, was echt heel erg leuk!! Nu vandaag weer hard gaan leren voor mij pww en werkstukken afmaken.. Nog één weekje doorbikkelen en dan ben ik er! Dat moet toch lukken?
|
|
Verwijderd
Nijn* schreef op 11-06-2005 @ 13:14 :
Alleen als ik mee mag OT: Gisteren heerlijk meidenavondje gehad met mijn tante, was echt heel erg leuk!! Nu vandaag weer hard gaan leren voor mij pww en werkstukken afmaken.. Nog één weekje doorbikkelen en dan ben ik er! Dat moet toch lukken? |
|
|
|
|
|
het is verwonderend hoe ik iedereen in mijn omgeving drijf tot woede wanhoop minachting en frustratie
|
|
Echt stom, maar ik ben zelfs een beetje zenuwachtig voor vanavond. Als alles maar goed gaat (dat alle dansers dus op tijd op hun plek staan... anders is het mijn schuld)...
|
|
|
|
Evatjuhhhh schreef op 11-06-2005 @ 13:17 :
Tuurlijk lukt dat! Heb je trouwens al een positief VWO advies? (ik heb er misschien overheen gelezen..)
|
|
Wat gaat de avond brengen? Gaat het leuk worden? Of ben ik aan het eind van de avond toch weer 'leeg'? In ieder geval ga ik haar weer zien vanavond.
|
|
|
|
Verwijderd
WolterB schreef op 11-06-2005 @ 20:03 :
Vrijdag was een superdag ![]() Vandaag heerlijk gefietst, alleen is 111 km genoeg om nu ontzettend veel spierpijn te hebben ![]() Morgen open dag, ben benieuwd of ik eindelijk kan kiezen |
|
|
|
~~Fantôme~~ schreef op 11-06-2005 @ 20:47 :
*knip* Jij hebt altijd recht om te zeiken wanneer je dat wilt, geen excuses daarvoor maken. En belangrijker; het maakt mij wél uit hoe het met je gaat, onthoud dat er altijd mensen zijn die om je geven. Als je wilt praten, je weet me te vinden *knuff* M.
|
|
Verwijderd
Wanhoop en ik weet het gewoon niet meer.
|
|
|
|
help... k weet het echt ff niet
|
|
~~Fantôme~~ schreef op 11-06-2005 @ 20:47 :
mag ik even zeiken? ik heb eigenlijk geen recht om te zeiken, ik zeg expres niet 'zeiken', want dat van jou is geen gezeik. *knuff geeft* ![]() Ot: voel me rot en don't know why
|
|
|
|
Balance schreef op 11-06-2005 @ 23:38 :
tuurlijk mag jij zeggen waar je mee zit. ik zeg expres niet 'zeiken', want dat van jou is geen gezeik. *knuff geeft* ![]() Ot: voel me rot en don't know why wat een reacties allemaal op mn post (pm's en hier)dankjewel jij knuffel terug, slaap lekker... hopelijk voel je je idd morgen beter girl
|
|
mag ik
mag ik mag ik ik mag
|
|
Verwijderd
Ik voel nu pas hoeveel ik om m geef, wil m echt niet kwijt.. maar waarom voel ik me soms dan zo stom tegen over hem .
|
|
|
|
Blood Fire Rage schreef op 11-06-2005 @ 23:42 :
Ga lekker op tijd naar bed en sta op tijd op. Morgen voel je je weer goed. ~~Fantôme~~ schreef op 11-06-2005 @ 23:43 :
jij knuffel terug, slaap lekker... hopelijk voel je je idd morgen beter girl zometeen maar doen dan