Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2005, 15:58
moon
moon is offline
het gaat echt helemaal niet zo goed nu.
Oud 10-06-2005, 16:17
George
George is offline
EN GODVERDOMME NEE DAT WIL IK NIET HOREN.
Oud 10-06-2005, 16:45
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik zie op tegen dit enorm volgepropte weekend, maar eigenlijk heb ik er ook wel weer zin in.
Oud 10-06-2005, 16:54
Mariekje*
Mariekje* is offline
Jaaaahaaaah het ging goed bij de psych. Jaaaaahaaah attentie het ging goed bij de psych, Joehoeeeeee!

Hij zou me heel geschikt vinden als psychotherapeute, en hij zei dat hij het doodzonde zou vinden wanneer ik uiteindelijk geen psychologie op de unie zou gaan studeren. Hij vondt mijn visie en manier van aanpakken op verscheidene punten erg sterk, en is van mening dat ik het overgrote deel van de stof al wel beheers en weet hoe ik het toe moet passen. Ook vond hij dat ik snel verbanden tussen dingen zie, het probleem weet bloot te leggen, om het vervolgens stapgewijs op te lossen. Een groot compliment wat ik zeker nú erg weet te waarderen. Raar genoeg, heb ik ineens weer heel even zin in school. Het gesprek was voor het eerst sinds dat ik begonnen ben met therapie érg leuk, en we hebben veel kunnen lachen. Ja, het was iets positiefs, en ik hoop dat dit dan ook zo blijft. Eindelijk heb ik een paar stapjes tijdens het gesprek overwonnen en dat geeft me een erg voldaan gevoel, LEUK!
Oud 10-06-2005, 17:24
George
George is offline
Shit.
Oud 10-06-2005, 17:47
Verwijderd
Oeh, en nog maar een uurtje en dan moet ik optreden, ik mag wel eens opschieten. Gheghe, maar ik vind het wel geweldig om in de schouwburg een keer te staan.
Oud 10-06-2005, 21:40
indelebile
indelebile is offline
nu is het goed, nu is het afgesloten en afgerond. je ligt daar mooi, op jouw eigen plekje onder het boompje. maar door het verdriet van die anderen komt dat van mij niet naar boven, het wil niet. ik zal je missen, als hij morgen jaloers word op hem. ookal kan ik soms net zo erg reageren als het om hem gaat, nu wil ik wel schreeuwen dat hij zich geen zorgen hoeft te maken, ik ga voor hem en voor niemand anders. (ik moet alleen niet meer zeggen dat hij toch wel een beetje lief is, dat zijn dan de woorden die hij niet wil horen, ookal is hij veel liever).

Ga toch alsjeblieft niet met een ander
En laat me lekker dromen over jou
En weet als je het vraagt dat ik verander
Omdat ik zo verdomd veel van je hou
Oud 10-06-2005, 22:57
Verwijderd
Ik snap mezelf soms ook echt niet. Vandaag super dag gehad met hem, maar dan door een stomme opmerking of een klein dingetje verandert er iets in mijn hoofd. Ik ga raar doen, begin rot opmerkingen te maken, slinger van alles naar zn hoofd (figuurlijk). Ik snap mezelf dan niet. Wanneer ik er een uurtje later over terug denk heb ik er zoveel spijt van en wil ik het goedmaken. Maar helaas is hetsoms al te laat.
Oud 10-06-2005, 23:18
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nou, vanavond dus naar die vriendin geweest die ik al een paar maanden niet meer had gezien (op afgelopen zondag na, dan)... Voor het eerst gezien hoe ze nu woont met d'r vriend. Hij was niet thuis, dus we hebben het met z'n tweeën gezellig gemaakt. Het was meteen weer als vanouds. Dat is het geweldige; je spreekt mekaar een hele tijd niet, en je komt weer bij mekaar, en het gaat weer door alsof het gisteren was dat je mekaar voor het laatst zag. Koekjes gebakken.

Al met al een fijne avond.

En ze ziet er nog steeds even bloedmooi uit als toen, maar dat even on a sidenote... Couldn't help but notice.
Oud 11-06-2005, 00:10
Verwijderd
Ik heb na een half jaar gesproken met mijn voormalig beste vriendin (jeetje wat klinkt dat serieus). Ik had met haar 'gebroken' en het gebeurde zo dat we in contact met elkaar kwamen. Toch merk je dan dat de klik gewoon weg is...Het was ook weer niet slecht om haar te spreken, maar veel is het gewoon niet meer. It's for the best

Nu zit ik nog in mijn maag met een jongen die ik onwijs leuk vindt eigenlijk, maar ook weer niet. Een soort player achtig type, maar dan compleet eerlijk over het feit dat hij je gewoon alleen maar wil voor de fun. Moet ik een poging wagen of sowieso niet mijn eventuele gevoel voor hem in gevaar brengen? (want die wordt dan gewoon keihard de grond ingetrapt...)

En nu ben ik ook nog eens alleen thuis
Maar goed, de nieuwe dag is eigenlijk alweer begonnen, zo maar eens naar bed.
Oud 11-06-2005, 01:45
Verwijderd
Eindelijk, na ruim 15 jaar zijn we erachter waar de wortel ligt van de psychische problemen van m'n broertje. Kan er niet door slapen, maar ben toch enigszins opgelucht dat hij eindelijk zijn stilzwijgen doorbroken heeft
Oud 11-06-2005, 08:13
Verwijderd
Citaat:
indelebile schreef op 10-06-2005 @ 22:40 :
Ga toch alsjeblieft niet met een ander
En laat me lekker dromen over jou
En weet als je het vraagt dat ik verander
Omdat ik zo verdomd veel van je hou
Het geeft niet, als je mij het liefste nu verrot zou slaan
Als dat je wat kalmeert, laat ik ou je gang wel gaan...

AedM <3

Vanavond, heb er zoooo veel zin in! Gisteren niet uitgeweest, was echt doodop. Wilde een vriend van me ergens mee confronteren, hem wat vertellen, maar heb het niet gedaan op de manier zoals ik het wilde. Potverdorie, waarom kan het niet in 1x goed gaan, al was het maar deze ene keer...

Maar we denken aan vanavond <3
Oud 11-06-2005, 08:13
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 11-06-2005 @ 02:45 :
Eindelijk, na ruim 15 jaar zijn we erachter waar de wortel ligt van de psychische problemen van m'n broertje. Kan er niet door slapen, maar ben toch enigszins opgelucht dat hij eindelijk zijn stilzwijgen doorbroken heeft
gelukkig maar voor jullie en hem *knuf*

ALtijd leuk, kom op mn werk loop naar de afdeling en wil gaan werken. Als ineens een collega binnen komt en beweert dat die moet werken. Ik kijken en ja hoor, hoef pas vanmiddag om 3 uur te beginnen. Ik ben gewoon echt aangebrand erdoor, gisternacht gingi k pas om half 2 slapen omdat ik ook dacht dat ik laat hoefte te beginnen. Ging mn moeder voor de zekerheid nog ff bellen en beweren ze dat ik in de ochtend moet.. leuk:\
Nu alwer een half uurt huis, duik zo mn bed nog ff in..
Oud 11-06-2005, 10:48
rare kwast
rare kwast is offline
gister schoolfeest gehad....leuk, nuchter gebleven
toen we weg gingen was t vechten bijna een keer verdwaald maar toch goed thuis aangekomen

liepen vet voor lul in onze gemma glitter out-fit

maar t was wel lol

thuis bleef vriendin slapen gingen 5 uur slapen half 9 wakker...lag ze al weer te smsen met haar andere vriendin
dat heeft ze zo een beetje de hele tijd gedaan dus ik draai me aan en ga gewoon raam staren ofzo..

ik ben dr toch niet hoor...maakt niet uit
normaal doen we aan "goede" gesprekken nu niet...
en mij smst ze niet hoor als ze bij die vriendin is...
Oud 11-06-2005, 11:43
rare kwast
rare kwast is offline
ik doe niet meer, ik wil niet meer...
iemand die een enkeltje onbewoond eiland voor me heeft?/
Oud 11-06-2005, 12:14
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 11-06-2005 @ 12:43 :
iemand die een enkeltje onbewoond eiland voor me heeft?/
Alleen als ik mee mag

OT: Gisteren heerlijk meidenavondje gehad met mijn tante, was echt heel erg leuk!! Nu vandaag weer hard gaan leren voor mij pww en werkstukken afmaken.. Nog één weekje doorbikkelen en dan ben ik er! Dat moet toch lukken?
Oud 11-06-2005, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 11-06-2005 @ 13:14 :
Alleen als ik mee mag

OT: Gisteren heerlijk meidenavondje gehad met mijn tante, was echt heel erg leuk!! Nu vandaag weer hard gaan leren voor mij pww en werkstukken afmaken.. Nog één weekje doorbikkelen en dan ben ik er! Dat moet toch lukken?
Tuurlijk lukt dat! Heb je trouwens al een positief VWO advies? (ik heb er misschien overheen gelezen..)
Oud 11-06-2005, 12:18
Verwijderd
Wow, wat een droom...
Erg mooi :-)
Ik had behoefte aan een roze wolk
Het overschaduwt de rest :-)
Ik heb sinds tijden niet zo lekker geslapen!
Kom maar op met die verliefdheid!!
Oud 11-06-2005, 12:18
missy-home
missy-home is offline
wwhhaa ben de weg een beetje kwijt heb vor het eerst van me levnen hooft pijn het voelt goed maar me verstand zecht iets anders dat het niet te over bruggen is ik weet het niet, het zla wel goed komen denk ik en anders heb ik gewoon hel erg veel pech
Oud 11-06-2005, 12:21
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 11-06-2005 @ 13:14 :
Alleen als ik mee mag

tuurlijk mag jij mee
Oud 11-06-2005, 12:56
Freestyler*
Freestyler* is offline
het is verwonderend hoe ik iedereen in mijn omgeving drijf tot woede wanhoop minachting en frustratie
Oud 11-06-2005, 15:08
rare kwast
rare kwast is offline
ik voel me leeg...nog leger dan ik me al voelde

steeds sneller verdwijnt de wil en kracht om te leven...en dr was al zo weinig
Oud 11-06-2005, 16:22
bindmiddel
bindmiddel is offline
Ik heb goed gevoel over vanavond, lekker feesten met de hele (basisschool) crew, alleen jammer dat hij er niet bij is, ook al had ie er wwaarschijnlijk niet veel aangevonden. Hij hoort er wel bij! Vanaaf lekker de good times herbeleven hoop ik.

En dan dat gekke gevoel dat ik over mn ex heb, net of is er iets met haar, zo'n gevoel heb ik. Net of beleefd ze iets kuts, maarja ik zie vast weer spoken, en deze keer geen echte hoop ik .
Ik word er ziek van dat dat stomme mens nog in me kop zit. Ben aan nieuwe liefde toe marja we zien wel. "op een dag" zoals een wijs iemand altijd zegt
Oud 11-06-2005, 16:55
Hawahaai
Hawahaai is offline
Echt stom, maar ik ben zelfs een beetje zenuwachtig voor vanavond. Als alles maar goed gaat (dat alle dansers dus op tijd op hun plek staan... anders is het mijn schuld)...
Oud 11-06-2005, 17:33
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 11-06-2005 @ 13:17 :
Tuurlijk lukt dat! Heb je trouwens al een positief VWO advies? (ik heb er misschien overheen gelezen..)
Weet ik nog niet joh. Ik heb aankomende week pww en dan moet ik de 21e mijn cijfers en rapport ophalen en dan hoor ik pas of ik naar het vwo mag of niet..
Oud 11-06-2005, 17:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Wat gaat de avond brengen? Gaat het leuk worden? Of ben ik aan het eind van de avond toch weer 'leeg'? In ieder geval ga ik haar weer zien vanavond.
Oud 11-06-2005, 19:03
WolterB
WolterB is offline
Vrijdag was een superdag
Vandaag heerlijk gefietst, alleen is 111 km genoeg om nu ontzettend veel spierpijn te hebben
Morgen open dag, ben benieuwd of ik eindelijk kan kiezen
Oud 11-06-2005, 19:17
indigo
indigo is offline
Als ik 't echt leuk heb ergens (en dat had ik, eindelijk) ben ik er helemaal niet weg te sláán en ik vond het dan ook heel erg stom dat ik weer weg moest zo vroeg in de morgen. En al helemaal dat jij er niet was, bah, dat had je beloofd! Ach, dat maakte het weer eenvoudiger te vertrekken... maar niet dat ik daardoor ook maar een béétje wijs uit je kan worden...
En nu moet ik nog stééds leren, almaar die toekomst in het vooruitzicht hebben, waarvan ik helemaal niet weet wat ik ervan moet verwachten en waarvan ik ook begin te twijfelen of die wel zo goed is voor mij . En anders? Ja, wat anders...

over een week is alles voorbij, en tegelijk is er nog niets gebeurd. Maar ik ben benieuwd wat het zal brengen .
Oud 11-06-2005, 19:32
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 11-06-2005 @ 20:03 :
Vrijdag was een superdag
Vandaag heerlijk gefietst, alleen is 111 km genoeg om nu ontzettend veel spierpijn te hebben
Arnica, helpt!
Oud 11-06-2005, 19:38
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
WolterB schreef op 11-06-2005 @ 20:03 :

*wenst ontzettend veel succes*

Hm.. Het gaat niet zo goed, ik weet het en zal het vanaf morgen veranderen.

Dat is dus het plan.
Oud 11-06-2005, 19:46
Isiyanka
Isiyanka is offline
Ik weet het niet, ik weet het niet heb echt een superavond gehad gisteren, zoveel lol gehad en geknuffeld en ik voel me weer helemaal goed, en dan bedenk ik dat ik dat misschien toch minder makkelijk had gedaan als het anders gelopen was, gewoon omdat ik me dan schuldig had gevoeld ofzo... maar toch vind ik het nog steeds rot dat het zo gelopen is, ja. Ik wil het nu afsluiten maar weet niet wat daar de beste manier voor is. En ben nu toch weer een beetje melancholisch, het lijkt wel of ik nooit meer van die buien af zal komen.
Oud 11-06-2005, 19:47
Fantôme
Fantôme is offline
mag ik even zeiken? ik heb eigenlijk geen recht om te zeiken, daarom vermeld ik er even bij dat het een hele tijd goed met me is gegaan en ik happy was enzo
maar ik kom nu toch even zeiken

Het boeit haar geen f*ck
niet hoe ik thuis ben gekomen, niet hoe het met me gaat...
ik zie het nog, in mn hoofd... de trein, eraan kwam, met een rotvaart... misschien één klap, dan is het gebeurd. misschien had ik het niet eens gevoeld. en zij, zij had het niet eens geweten, omdat het haar waarschijnlijk geen flikker boeit.
dat ik door het donker langs de autoweg liep... op zoek naar de bushalte voor de trein.. of gewoon het treinstation.
dat we ruzie hadden en de verwijten die ze me heeft gemaakt.
ik zal het nooit vergeten. het was hárd, héél hard.
alweer 5 dagen geleden... maar ik jank nog steeds. het doet pijn.
het zal pijn blijven doen. maar wel slijten. dat mag ik hopen dan

verder weeg ik weer veel te veel.
ik ben geen volhouder
ik vind mezelf helemaal niks. vormloos, en áls ik vorm heb, dan is het rond. die opmerkingen hoor ik genoeg. vooral van haar....
ik maak er een grapje van, zij denken dat het me niks doet.
maar it hurts, it really hurts. damn...
Oud 11-06-2005, 21:36
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 11-06-2005 @ 20:47 :
*knip*
Lieve schat,
Jij hebt altijd recht om te zeiken wanneer je dat wilt, geen excuses daarvoor maken. En belangrijker; het maakt mij wél uit hoe het met je gaat, onthoud dat er altijd mensen zijn die om je geven. Als je wilt praten, je weet me te vinden
*knuff* M.
Oud 11-06-2005, 21:50
Verwijderd
Wanhoop en ik weet het gewoon niet meer.
Oud 11-06-2005, 21:52
Nijn*
Nijn* is offline
@ sonho: *knuff* hou vol meisje..

Het is zo stom om toe te geven maar het gaat fout, ik wil het niet maar kan er niet meer tegen vechten..
Oud 11-06-2005, 22:00
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Probeer eens om, in plaats van vechten, het te negeren en je zo veel mogelijk met iets COPLEET anders bezig te houden.

En als je er niets mee kan, zeg dan ook maar niets.
Oud 11-06-2005, 22:13
Verwijderd
Voel me beetje kut vanwege dat ik gewoon niemand heb om de zaterdagavond/nacht mee door te brengen en ook nog es dat ik me bezwaard voel naar anderen om te vertellen dat ik niks heb gedaan *kutleven* *kut-ik*
Oud 11-06-2005, 22:17
Fantôme
Fantôme is offline
help... k weet het echt ff niet
Oud 11-06-2005, 22:38
Balance
Balance is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 11-06-2005 @ 20:47 :
mag ik even zeiken? ik heb eigenlijk geen recht om te zeiken,
tuurlijk mag jij zeggen waar je mee zit.
ik zeg expres niet 'zeiken', want dat van jou is geen gezeik.
*knuff geeft*

Ot: voel me rot en don't know why
Oud 11-06-2005, 22:42
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Balance schreef op 11-06-2005 @ 23:38 :
Ga lekker op tijd naar bed en sta op tijd op. Morgen voel je je weer goed.
Oud 11-06-2005, 22:43
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Balance schreef op 11-06-2005 @ 23:38 :
tuurlijk mag jij zeggen waar je mee zit.
ik zeg expres niet 'zeiken', want dat van jou is geen gezeik.
*knuff geeft*

ehmm...
wat een reacties allemaal op mn post (pm's en hier)
dankjewel
jij knuffel terug, slaap lekker... hopelijk voel je je idd morgen beter girl
Oud 11-06-2005, 22:44
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
mag ik
mag ik
mag ik
ik mag

Oud 11-06-2005, 22:48
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik voel me stiekem wel een beetje trots, aangezien ik een aantal complimenten heb gekregen dat het hardstikke goed ging vanavond. Natuurlijk is het stressen, maar toch... En die andere zal vast ook wel complimenten hebben gekregen, maar dat boeit me niet. En over twee weken ga ik lekker met 'de rest' (waar ik dus eigenlijk niet meer bij hoor) mee de DVD kijken! Heb er zin in en vond het echt leuk om mee te helpen.
Dit weekend is toch eigenlijk wel best oke, tot nu toe .
Ik zit nu met mn zusje alleen thuis en het is best gezellig... Wat lekkere dingetjes erbij en lekker in mn pyjama voor de tv hangen. Dat is lang geleden, zeg!
Oud 11-06-2005, 23:23
Verwijderd
Ik denk dat ik weer aan het veranderen ben in steen. er komt amper emotie door. Vrijdag (gisteren) is opa begraven. ik heb hem nog gezien, de kist dichtgeschroefd, begeleid naar de kerk en naar de begraafplaats. hem het graf in zien gaan. en het dringt gewoon niet door. ik heb mezelf gedwongen niet te huilen. dan hoefde ik ook niet getroost te worden. dat is niet zo goed. ik mis opa nu al. en die arme oma. en die rotfamilie. en dat familiegezeik. waarom nou weer....je bent in de rouw, dan hoor je geen ruzie te maken. dan hoor je er voor elkaar te zijn. eikels allemaal. maar sommigen doen ook goed. verder voel ik me gewoon niet zo fijn. ik moet heel veel doen voor school, dingen inleveren en tentamens leren, en ik moet nog beginnen. maar dat doe ik morgen wel. *zucht*. misschien is de dood wel heel mooi. wie zal het weten?

En het verdriet zit nog steeds zo diep...ik weet het gewoon niet meer. ik wil geen nieuw verdriet erbij.
Oud 11-06-2005, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Sperzieboon schreef op 11-06-2005 @ 23:44 :
mag ik
mag ik
mag ik
ik mag

je mag!

Ik voel nu pas hoeveel ik om m geef, wil m echt niet kwijt.. maar waarom voel ik me soms dan zo stom tegen over hem.
Oud 11-06-2005, 23:46
Poor Leno
Poor Leno is offline
Ik zou heel graag een leuk, lief meisje ontmoeten in de buurt van Bergen op Zoom (straal van 50 km). Die dezelfde interesses heeft en met mij samen leuke dingen wil ondernemen...

- Radiohead, Nirvana, Tool, Metallica, A Perfect Circle, Nick Cave, Bad Religion, The Pixies, Nightwish, PJ Harvey, Pink Floyd, Muse, BRMC, Iron Maiden, Blur, Moloko, R.E.M., Coldplay, Kasabian, Mercury Rev, Rammstein, Admiral Freebee, Air, Flip Kowlier, Gorki, Spinvis, Melissa Auf Der Maur, QOTSA, Kyuss, etc. etc...

- Concerten/ Festivals

- Puch/ Tomos (jaren '60 en '70)

- Oude Volvo's

- De jaren 60 / 70 in zijn geheel

- Webdesign

- Racefietsen/ fitness/ skieen/ bergwandelen

- Vakantie: Noorwegen, Zweden, Finland, Oostenrijk, Zwitersland (wil nog veel meer ontdekken, wellicht met jou)

Timo is; onzeker, verlegen, gevoelig, rustig, soms ongeduldig, netjes, behulpzaam...

Ik hoor het wel, als er mensen zijn die het interessant lijkt om mij te spreken... het liefst wel uit de regio...

Groeten,

Timo
Oud 12-06-2005, 00:21
Balance
Balance is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 11-06-2005 @ 23:42 :
Ga lekker op tijd naar bed en sta op tijd op. Morgen voel je je weer goed.
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 11-06-2005 @ 23:43 :
jij knuffel terug, slaap lekker... hopelijk voel je je idd morgen beter girl
dankjewel allebei.
zometeen maar doen dan
Oud 12-06-2005, 02:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline

Dit gaat niet langer zo...

Uitgaan, oké, vriendschap oké, heel erg goede vriendschap oké... Wil ik allemaal érg graag behouden, maar dit gaat gewoon niet meer...

Dit trek ik niet.

Ik kan mijn gevoelens voor haar niet loskoppelen van 'gewoon' vriendschap. Hoe hard ik dat ook probeer, om die vriendschap te bewaren.

Ik was vanavond uit met haar (en nog een paar anderen), want: gewoon goede vrienden. Maar de hele tijd was ik in mijn hoofd bezig met andere dingen doen met haar dan uitgaan.

En iedere keer als ze het toevallig over haar vriendje had, of opmerkte -zijdelings in het gesprek- dat zij en ik nóóit iets zouden krijgen samen, deed dat zeer.

Dus hoe dat nou verder moet met de vriendschap... Ik weet het niet. Maar zo trek ik het niet langer.
Oud 12-06-2005, 05:44
Gothic
Gothic is offline
owjee, volgens mij vindt ie me leuk... wat nu ? Waarom zou iemand me uberhaupt leuk vinden, maar wie weet... Of verbeeld ik het me maar? 1x tegen mn hand aan staan met zijn hand, ala, 2x mn hand 'vasthouden' ok, maar toevallig ook nog zijn hand op m'n been laten rusten? Is dat net toevallig 1x teveel? 1x te overduidelijk? En vanochtend krijg ik een smsje van hem, hij smst me nooit ... wat nu? M'n hart sloeg over, meerdere keren. Shit . Hij is veel te jong, hardstikke leuk, maar niets voor mij... ik heb een vriend, ik dacht dat hij dit wist ...

[edit] ben kapot, vroeg opgestaan, maar 4 uurtjes geslapen en hele dag gewerkt... m'n voeten zijn kapot, morgen weer 4 uurtjes werken en dan alleen donderdag nog...

Laatst gewijzigd op 12-06-2005 om 17:32.
Oud 12-06-2005, 07:46
farai
farai is offline
maybe dreams really do come true
't zou echt wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel chique zijn.
Wordt een heel gepuzzel om het écht voor mekaar te krijgen maar kheb er stiekem toch wel een klein goed oogje in.

met het risico dat mn hart breekt as het ni lukt ma soit ni aan denken

Regels voor berichten