Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Ben jij alert op loverboys?
Ja 61 53.98%
Nee 52 46.02%
Aantal stemmers: 113. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2005, 08:30
Ostentation
Ostentation is offline
Ken jij de gevaren van "loverboys"?

Ben jij alert op loverboys?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2005, 08:42
Verwijderd
definieer 'loverboys'
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 08:43
Ostentation
Ostentation is offline
nou ja, vooruit:

“Loverboy” klinkt als leuke, lieve jongen. Maar in het echt is dat niet zo, het zijn jongens die meisjes weten in te palmen en ze zo de prostitutie in proberen te lokken. Ze komen heel charmant over, dragen mooie en dure kleding en hebben vooral veel geld. Hij brengt vaak cadeautjes voor het meisje mee, en doet veel leuke dingen met haar, zoals uit eten gaan en uitstapjes maken. Na een tijd verkering met haar te hebben gehad, komen ze vaak met het argument dat het nu de tijd is om de cadeaus terug te betalen. Hij verzint hier smoesjes voor, bijvoorbeeld dat zijn moeder ziek is, en hij geld nodig heeft. Meisjes die in aanraking komen met een Loverboy, worden door hem geobsedeerd en door hun opkomende verliefdheid, worden ze blind van de liefde. Loverboys weten heel goed wat ze doen en hoe ze het doen. Vaak hebben ze daarvoor al eerder “klussen” gehad om andere meisjes in de prostitutie te krijgen. Het proces van het meisje in te palmen, voltrekt zich sluipenderwijs. Jongens volgen meestal dezelfde tactiek en laten zo het meisje afhankelijk van hen worden. Na de periode van terugbetaling, wordt het meisje gestimuleerd en/of gedwongen in de prostitutie te gaan werken, om dat geld terug te kunnen betalen. Omdat het meisje afhankelijk van hem is geworden, kan hij geweld gebruiken, en weet zij zich geen raad.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 08:54
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Uhm, srry, maar volgens mij loopt er nog een topic van jou? Jouw overbodige topic
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 11:07
Ostentation
Ostentation is offline
klopt ja, maar dit is een poll, voor een mini onderzoek, knap van je, dat je dat opmerkt!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 11:08
Verwijderd
Misschien volgende keer dan meteen aan je topic toevoegen ipv twee topics over hetzelfde onderwerp te openen?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 11:16
Kreator
Kreator is offline
Waar is de optie:

-Sterf, trut

Oud 17-06-2005, 11:25
Ostentation
Ostentation is offline
ja, weet ik, maar daar komen we nu pas achter, dat dat wel leuk is om er in te doen. Sorry hoor
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 11:47
Loezzel
Loezzel is offline
Ik ben niet alert op loverboys, simpelweg omdat ik met de juiste mensen omga.
Hoe ik dat weet? Omdat ik, voordat ik aan een relatie begin, mijn vriend eerst wil kennen, zodat ik ook weet waaraan ik begin.
Oud 17-06-2005, 11:51
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 17-06-2005 @ 12:47 :
Hoe ik dat weet? Omdat ik, voordat ik aan een relatie begin, mijn vriend eerst wil kennen, zodat ik ook weet waaraan ik begin.
precies, maar toch kan je er nooit zeker van zijn...je moet begrijpen dat niemand te vertrouwen is...hoe lief je ze ook vind het KAN altijd gebeuren...je hebt wel gelijk, dat de meeste meisjes die met een loverboy te maken hebben, meteen naief verliefd worden etc etc....maar toch kan het gebeuren dat wanneer je een jongen eerst goed leert kennen, dat hij een dubbel leven heeft en een loverboy kan zijn, you never know...die jongens gaan zo geraffineerd om met hun spelletje!
Oud 17-06-2005, 11:55
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
evanescene schreef op 17-06-2005 @ 12:51 :
precies, maar toch kan je er nooit zeker van zijn...je moet begrijpen dat niemand te vertrouwen is...hoe lief je ze ook vind het KAN altijd gebeuren...je hebt wel gelijk, dat de meeste meisjes die met een loverboy te maken hebben, meteen naief verliefd worden etc etc....maar toch kan het gebeuren dat wanneer je een jongen eerst goed leert kennen, dat hij een dubbel leven heeft en een loverboy kan zijn, you never know...die jongens gaan zo geraffineerd om met hun spelletje!
Daar heb je misschien gelijk in, maar ik ben niet de persoon die overal wantrouwend tegenaan kijkt... Want dan zou je bij alles wat je doet rekening moeten houden met een eventuele zwarte/duistere kant ervan.
Oud 17-06-2005, 12:10
evanescence
evanescence is offline
jep is ook...ik ben missc beetje pessimistisch ingesteld...life sucks en dat merk ik steeds meer naar mate ik ouder wordt haha maar ik ben er gewoon van overtuigd dat je niemand kan vertrouwen, hoe lief je ook iemand vind..ik kan mezelf niet eens 100% vertrouwen laat staan een ander...

ontopic: ik ben er ook niet alert op, omdat ik ook eerst iemand goed wil leren kennen en ik denk wel dat ik snel zoiets door zou hebben en het zeker niet zal pikken...maar de kans blijft wel..
Oud 17-06-2005, 12:12
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 17-06-2005 @ 12:47 :
Precies mijn mening Ik denk dat een loverboy een bepaald type van jongen is, en op zo'n types val ik al niet. En ik denk ook, weet niet of het naïef is, dat je op mijn leeftijd al wat minder kwetsbaar bent voor zo'n jongens... Ik denk wel 2x na voor ik verliefd wordt.
Dus ik ben er niet alert op, maar dat wilt ook niet zeggen dat ik stront in mijn ogen heb.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 12:33
Briseïs
Briseïs is offline
Ik ben niet bang voor loverboys. Niet dat ik er zeker van ben dat ik er nooit mee te maken zal krijgen, maar ik ben er wel zeker van dat ik nooit, op wat voor manier dan ook, de prostitutie ingetrokken zal kunnen worden.

De meeste meisjes die door loverboys gebruikt worden hebben ook niet zo'n goede relatie met hun ouders/familie, waardoor ze bijv. denken dat als ze daar eenmaal weg zijn, ze er nooit meer terug kunnen komen. En ik heb wel een goeie relatie met mijn ouders en familie
Oud 17-06-2005, 13:00
~louise~
~louise~ is offline
Als je bang bent voor loverboys is er iets mis met je zelfvertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 13:09
Roos
Roos is offline
Citaat:
~louise~ schreef op 17-06-2005 @ 14:00 :
Als je bang bent voor loverboys is er iets mis met je zelfvertrouwen.
Oud 17-06-2005, 13:13
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Ik ben er niet alert op omdat ik denk/weet dat ik niet met ze in aanraking zal komen, simpelweg omdat ik niet denk dat ik binnen hun 'doelgroep' val.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 13:55
Vice
Vice is offline
Ik ben niet alert op loverboys, omdat ik niet op loverboys val.
Oud 17-06-2005, 14:45
Verwijderd
Ben nog nooit benaderd door lovergirls
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 14:47
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-06-2005 @ 15:45 :
Ben nog nooit benaderd door lovergirls
ach gosie....mag ik jou pimp zijn dan
Oud 17-06-2005, 14:48
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Mandarijntje schreef op 17-06-2005 @ 14:13 :
Ik ben er niet alert op omdat ik denk/weet dat ik niet met ze in aanraking zal komen, simpelweg omdat ik niet denk dat ik binnen hun 'doelgroep' val.
dit dus, ken de gevaren wel maar ben er niet echt alert op omdat het type mensen waar ik mee omga niet echt het soort mensen is die loverboys zijn. Als je snapt wat ik bedeol.
Oud 17-06-2005, 14:51
Verwijderd
je wordt continu om je oren geslagen met de 'gevaren van loverboys' waardoor ik helaas geneigd ben er zeer sceptisch over te zijn.

Verder val ik zeer zeker buiten de doelgroep; en lijkt me dat een fatsoenlijk bedeeld persoon prima in de gaten heeft wanneer ze ge/misbruikt wordt, ergo: stel je niet aan.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 14:56
Crunchie
Crunchie is offline
Ik ben niet alert op loverboys, omdat ik te nuchter en intelligent ben om voor zulk soort jongens te vallen.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 15:29
Astraea
Astraea is offline
Citaat:
Crunchie schreef op 17-06-2005 @ 15:56 :
Ik ben niet alert op loverboys, omdat ik te nuchter en intelligent ben om voor zulk soort jongens te vallen.
Dat inderdaad en sowieso het feit dat ik alleen maar met normaal ontwikkelde, intelligente mensen om ga en ik denk toch dat je loverboys niet in diezelfde groep kunt onderbrengen..
Oud 17-06-2005, 15:59
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik ben heel afhankelijk van mijn familie en heb er ook een redelijk goede band mee, ik kan nooit voor me houden met wie ik omga, laat staan dat ik me laat vervreemden van mijn familie door een jongen. Mijn moeder zal snel een foto willen zien en meer willen weten en ik zou haar ook om advies vragen, doe ik immers nu ook.

Die jongens grijpen alleen meisjes die heel kwetsbaar zijn en ook niet terug kunnen vallen op hun familie, of in ieder geval het gevoel hebben dat dat zo is.

Daarbuiten ga k slaan als ik heel veel cadeautjes krijg, (bij wijze van spreken ja), ik hou niet van materialistische dingen. Ik heb ook nergens behoefte aan en als ik dat wel heb, koop ik het wel. Hij kan me hoogstens trakteren op een patatje, maar ik geloof niet dat ik daarvoor de prostitutie in moet om dat terug te betalen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2005, 16:05
CSN
CSN is offline
Nee, ik ben daar niet alert op.
Ik hoef dat ook niet.
Oud 17-06-2005, 16:32
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik ken de "gevaren" van loverboys. En nee ik ben niet alert op loverboys.
Oud 17-06-2005, 17:05
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Kreator schreef op 17-06-2005 @ 12:16 :
Waar is de optie:

-Sterf, trut

Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 19:20
Changshan
Changshan is offline
Yup, ik ben alert op mezelf.
Oud 17-06-2005, 21:12
fractuur
fractuur is offline
Ik ben niet echt doelgroep, denk ik. Maar ik pas altijd wel op mezelf, dus indirect ben ik er wel alert op.
Oud 17-06-2005, 22:15
De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Lees dit is.
Oud 17-06-2005, 22:48
Verwijderd
Nee, ik ben niet zo bang voor loverboys.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 17-06-2005 @ 13:33 :
Ik ben niet bang voor loverboys. Niet dat ik er zeker van ben dat ik er nooit mee te maken zal krijgen, maar ik ben er wel zeker van dat ik nooit, op wat voor manier dan ook, de prostitutie ingetrokken zal kunnen worden.

De meeste meisjes die door loverboys gebruikt worden hebben ook niet zo'n goede relatie met hun ouders/familie, waardoor ze bijv. denken dat als ze daar eenmaal weg zijn, ze er nooit meer terug kunnen komen. En ik heb wel een goeie relatie met mijn ouders en familie
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 23:11
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 17-06-2005 @ 23:48 :
Nee, ik ben niet zo bang voor loverboys.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 23:23
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
Kreator schreef op 17-06-2005 @ 12:16 :
Waar is de optie:

-Sterf, trut

Oud 17-06-2005, 23:23
Verwijderd
Pas wel op voor mezelf, dus ben wel alert. Maar zal denk ik niet zo snel slachtoffer worden.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 23:34
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
evanescene schreef op 17-06-2005 @ 15:47 :
ach gosie....mag ik jou pimp zijn dan
Sluw... Jij gaat het vast helemaal maken als lovergirl!
Oud 18-06-2005, 00:49
De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Die dames zijn net kerstbomen..............
Oud 18-06-2005, 01:40
bamiPoep
bamiPoep is offline
niet bang voor loverboys, wel voor spinnen
Oud 18-06-2005, 19:19
Silver_Rose
Silver_Rose is offline
loverboys zijn biatches, ik haat ze tot op het bot

t zijn jongens diej normaal geen vriendinnetje kunnen krijgen omdat het kuthomo's zijn (oh neej un belediging voor de lieve homo's)

nou in ieder geval let ik er erg op of een jongen een loverboy is, want als alle symptomemn erop wijzen zeg ik ajuus
Oud 18-06-2005, 20:14
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
christiiiejna schreef op 18-06-2005 @ 20:19 :
t zijn jongens diej normaal geen vriendinnetje kunnen krijgen omdat het kuthomo's zijn (oh neej un belediging voor de lieve homo's)
Het lijkt mij eigenlijk dat ze vrij goed zijn in het krijgen van vriendinnetjes...
Oud 18-06-2005, 20:32
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
christiiiejna schreef op 18-06-2005 @ 20:19 :
loverboys zijn biatches, ik haat ze tot op het bot

nou in ieder geval let ik er erg op of een jongen een loverboy is, want als alle symptomemn erop wijzen zeg ik ajuus

OT:
Ik ben niet alert voor loverboys, omdat ik zelf een jongen ben en de gigolo business nog in z'n kinderschoenen staat en daardoor dus niet interessant voor lovergirls is, dus deze bestaan niet/nagenoeg niet.
Tevens weet ik met wie ik omga en ben ik niet op zoek. Ik val ook niet op kansloze mensen die met geld moeten patsen om te laten zien wat ze waard zijn. Een categorie waarin loverboys toch wel vallen.

Ik neem sowieso dit hele probleem niet zo serieus, aangezien de aantallen waarover we praten niet groot zijn. Maar dit baseer ik puur op gevoel, heeft iemand toevallig wat cijfers hierover? Ben namelijk wel benieuwd over hoeveel 'gedwongen hoeren' we het nu eigenlijk (te vaak imho) hebben.
Oud 19-06-2005, 19:20
Silver_Rose
Silver_Rose is offline
wat is er mis met mn text?? 0_o
Oud 19-06-2005, 19:21
Silver_Rose
Silver_Rose is offline
Citaat:
Jordi schreef op 18-06-2005 @ 21:14 :
Het lijkt mij eigenlijk dat ze vrij goed zijn in het krijgen van vriendinnetjes...
whatever
Oud 19-06-2005, 19:26
Shyra
Shyra is offline
Nee, ik ben toch niet ontvankelijk voor dat soort types.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 20:15
Roosje
Roosje is offline
Ja; ja.
Oud 20-06-2005, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Blondien schreef op 17-06-2005 @ 09:43 :
nou ja, vooruit:

“Loverboy” klinkt als leuke, lieve jongen. Maar in het echt is dat niet zo, het zijn jongens die meisjes weten in te palmen en ze zo de prostitutie in proberen te lokken. Ze komen heel charmant over, dragen mooie en dure kleding en hebben vooral veel geld. Hij brengt vaak cadeautjes voor het meisje mee, en doet veel leuke dingen met haar, zoals uit eten gaan en uitstapjes maken. Na een tijd verkering met haar te hebben gehad, komen ze vaak met het argument dat het nu de tijd is om de cadeaus terug te betalen. Hij verzint hier smoesjes voor, bijvoorbeeld dat zijn moeder ziek is, en hij geld nodig heeft. Meisjes die in aanraking komen met een Loverboy, worden door hem geobsedeerd en door hun opkomende verliefdheid, worden ze blind van de liefde. Loverboys weten heel goed wat ze doen en hoe ze het doen. Vaak hebben ze daarvoor al eerder “klussen” gehad om andere meisjes in de prostitutie te krijgen. Het proces van het meisje in te palmen, voltrekt zich sluipenderwijs. Jongens volgen meestal dezelfde tactiek en laten zo het meisje afhankelijk van hen worden. Na de periode van terugbetaling, wordt het meisje gestimuleerd en/of gedwongen in de prostitutie te gaan werken, om dat geld terug te kunnen betalen. Omdat het meisje afhankelijk van hem is geworden, kan hij geweld gebruiken, en weet zij zich geen raad.
Als je valt voor cadeautjes en 'mooie' dure kleding ben je sowieso retarded. Geen medelij met hun.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 11:28
Skilly
Skilly is offline
Meiden die op zulke jongens vallen zijn gewoon helemaal ''op''.
Oud 22-06-2005, 10:08
mysecret
mysecret is offline
ik vind dat als je op een loverboy valt echt NAIEF bent.. zoiets heb je tog door? zo'n vreselijke gladjanus, die slijmt! je weet niet half waar je 'vriendje' mee bezig is! ik woon ook in een klein dorpje dus ben ik niet allert op die klootzakken.. maar ik weet zeker dat ik ze gelijk door heb.. ik zal helemaal niet op zulke slijmerige sukkels
Oud 22-06-2005, 14:29
DvoorA
DvoorA is offline
ik ben er niet alert op want:

1) de meeste loverboys zijn marokkanen (als ik de woorden discriminatie of rasicme hoor ga ik je onder de statistische gegevens bedelven over loverboys en hun nationaliteiten!) en ik val niet op marokkanen en zij ook niet op mij dus ik kom er niet mee inraking.
2) ik zou het meteen wantrouwen als iemand me hele dure cadeaus gaf als hij jong is.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten