Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Staat MT toevallig voor MediaTechnologie? |
![]() |
||
Citaat:
![]() nee... |
![]() |
||
Citaat:
en nu hoeft het misschien ook niet bij iedereen te helpen, maar bij mij wel ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
1 het zich aanstellen => aanstelleritis, komedie, komediespel, poppenkasterij, theater, toneel, toneelspel over·drij·ven2 (ov.ww., ook abs.) 1 (iets) groter, mooier enz. voorstellen dan het is => aandikken, een grens overschrijden, er een schepje bovenop doen, hyperboliseren, kleuren, opblazen, opkloppen, oppijpen, overtrekken, van een molshoop een berg maken, van een mug een olifant maken, van een scheet een donderslag maken |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ik probeer te zeggen dat als jongens huilen ze helemaal niet lief gevonden worden. als iemand mij niet mag zal ze heus niet mij lief vinden omdat ik huil. en als iemand mij wel mag dan mag ze mij toch dus hoeft ik niet te huilen ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 20-06-2005 om 20:47. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar het huilen van een jongen bewijst wel dat jongens zeker wel een gevoelige kant hebben, maar ze laten die bijna nooit uiten. ze praten ook nooit over hun gevoelens. en het hoeft ook geen huilbui te worden, maar een jongen mag best laten zien dat hij verdriet heeft. het geeft me ookwel een goed gevoel dat als er iets gebeurt een jongen bij me durft uit te huilen, dat betekent dat hij me dan vertrouwt (oke, het is minder als ik die gast niet ken of niet mag) p.s. dan heb je mijn spelfouten nog niet gezien ![]()
Laatst gewijzigd op 20-06-2005 om 20:47. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind overigens niet dat je als man niet mag huilen, maar doe het alsjeblieft niet in het openbaar, want dat vind ik pas echte aanstellerij. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar waarom huilt een jongen niet vaak bij het bijzijn van anderen? ik denk omdat huilen ook iets anders uit dan alleen zijn gevoelige kant. bijv zwakte. nu je het zegD ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
help!!! lonsdale-stefan | 35 | 04-11-2003 13:22 | |
Seksualiteit |