Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2005, 18:41
moi-lkkrding-mo
moi-lkkrding-mo is offline
wat vind je van jongens die huilen? en dan ook vooral of de jongens zelf vinden of ze mogen huilen.
ik zelf vind het vet gevoellig als jongens huilen
Oud 20-06-2005, 18:48
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik vind het altijd wel lief . Die macho jongens vind ik altijd maar sukkels .
Oud 20-06-2005, 18:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik vind het altijd ongemakkelijk om een jongen te zien huilen. Van mij mag-ie hoor, mij overkomt het soms ook wel eens, maar in mijn bijzijn... Ik heb het twee keer meegemaakt, maar ik weet dan niet echt wat te doen. Ik kan slecht meiden zien huilen, maar die geef ik dan nog wel een stevige knuffel, maar tja, jongens... In ieder geval vind ik niet dat jongens niet zouden mogen huilen, omdat dat 'niet stoer' zou zijn, of meer van die onzin.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 18:54
Verwijderd
Ik vind jongens die huilen lief Allemaal dat gedoe dat jongens nie mogen huilen, is zooooooo stom!!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 18:56
Global
Global is offline
natuurlijk mogen jongens huilen en huilen ze ook wel, alleen meestal zijn er dan geen anderen bij.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 18:57
Auryn
Auryn is offline
Ik heb een echt zwak voor jongens die huilen. (als ze het maar niet te vaak doen)
Oud 20-06-2005, 18:58
Global
Global is offline
OMG ik zie al voor me dat ik voor een meisje huil dat is toch geen gezicht
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 19:00
Auryn
Auryn is offline
Citaat:
Global schreef op 20-06-2005 @ 19:58 :
Blijkbaar wel dus , als je al die reacties hier leest...
Oud 20-06-2005, 19:03
moi-lkkrding-mo
ik ben het met de meiden eens, maar ff voor de jongens:
vind je dat je zelf niet mag huilen, omdat dat kinderachtig is en omdat jongens 'niet mogen huilen'?
ik vind dat namelijk zo vaag, waarom zou dat niet mogen, of waarom zou het vreemd zijn?
En dan niet over als je een andere jongen ziet huilen maar over jezelf.
tranen zijn goed, net zo goed als lachen, na een huil-bui voel je je echt opgelucht en heb je als het ware je verdriet er uit gehuilt
Oud 20-06-2005, 19:05
Muchacha
Muchacha is offline
Als een vriend van me gaat huilen, huil ik mee denk ik (en ik ben zelf geen huilebalk)
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 19:07
Auryn
Auryn is offline
Citaat:
moi-lkkrding-mo schreef op 20-06-2005 @ 20:03 :
ik ben het met de meiden eens, maar ff voor de jongens:
vind je dat je zelf niet mag huilen, omdat dat kinderachtig is en omdat jongens 'niet mogen huilen'?
ik vind dat namelijk zo vaag, waarom zou dat niet mogen, of waarom zou het vreemd zijn?
En dan niet over als je een andere jongen ziet huilen maar over jezelf.
tranen zijn goed, net zo goed als lachen, na een huil-bui voel je je echt opgelucht en heb je als het ware je verdriet er uit gehuilt
Huilen zelf lucht echt niet op, maar het roept wel medelijden op bij anderen, die jou weer kunnen troosten. Misschien dat dat afhankelijke / medelijden oproepende het voor jongens zo ongebruikelijk maakt?
Oud 20-06-2005, 19:11
Verwijderd
Ik vind dat ik mag huilen. Ik doe het alleen nooit.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 19:14
hi
hi is offline
ik heb wel verdriet maar dat uit zich niet met tranen! Me thet lachen heb ik sneller dat ik tranen krijg. Ik kan ook slecht tegen huilende meisjes. Troosten kan wel maar ik voel me tegelijkertijd zwaar machteloos.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 19:15
Verwijderd
Hangt ervanaf waar een jongen om huilt. Als een bekende of geliefde is overleden, mogen ze janken wat ze willen.

Nou ja sowieso ook wel, want dat is mijn zaak niet, maar als een jongen huilt omdat ie zijn teen stoot is dat kinderachtig en slap.

Zelf vind ik wel dat ik mag huilen, maar ik doe het nooit. Ben daar te nuchter voor, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 19:16
MTpower
MTpower is offline
ligt aan de reden waarom iemand zou huilen...
ene keer moet het kunnen (een dierbare verloren bijvoorbeeld)
andere keer vind ik het gewoon een homo (als ie gaat huilen omdat ie een tik heeft gekregen ofzo).
Het kan dus wel, mits de reden goed genoeg is
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 19:17
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
N00dles schreef op 20-06-2005 @ 20:15 :
Hangt ervanaf waar een jongen om huilt. Als een bekende of geliefde is overleden, mogen ze janken wat ze willen.

Nou ja sowieso ook wel, want dat is mijn zaak niet, maar als een jongen huilt omdat ie zijn teen stoot is dat kinderachtig en slap.

Zelf vind ik wel dat ik mag huilen, maar ik doe het nooit. Ben daar te nuchter voor, denk ik.
waarom zei jij hetzelfde?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 19:17
yavanna
yavanna is offline
met huilende jongens is niets mis. iedereen moet z'n verdriet kunnen uiten.

met jongens die gaan lachen als een meisje (of jongen) moet huilen, is wél wat mis. Dat vind ik echt heel fout.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 19:23
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 20-06-2005 @ 20:17 :
waarom zei jij hetzelfde?
Omdat jij een na-aper bent.

Staat MT toevallig voor MediaTechnologie?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 19:24
Sjoerd
Sjoerd is offline
tuurlijk huilen jongens wel, maar ik denk dat veel jongens dat mee rin hun eentje doen, in tegenstelling tot meisjes.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 19:24
Skilly
Skilly is offline
Ik vindt het schattig. Behalve als ze echt gaan bleren. Tranen mag maar bleren...(gaat nog) Maar panisch huilen zoals sommige vrouwen doen...aub niet.
Oud 20-06-2005, 19:27
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
N00dles schreef op 20-06-2005 @ 20:23 :
Omdat jij een na-aper bent.

Staat MT toevallig voor MediaTechnologie?
ben geen na-aper

nee...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 19:28
Fruitcake
Fruitcake is offline
Ze mogen, maar enkel om een serieuze reden.
Als ze om de haverklap om iets onbenulligs gaan huilen heb ik er een echte afkeer van.
Oud 20-06-2005, 19:30
moi-lkkrding-mo
Citaat:
Auryn schreef op 20-06-2005 @ 20:07 :
Huilen zelf lucht echt niet op, maar het roept wel medelijden op bij anderen, die jou weer kunnen troosten. Misschien dat dat afhankelijke / medelijden oproepende het voor jongens zo ongebruikelijk maakt?
ik bedoel als je alleen bent, maar het is wara ik heb het ooit ergens gelezen.
en nu hoeft het misschien ook niet bij iedereen te helpen, maar bij mij wel
Oud 20-06-2005, 19:30
Verwijderd
Ik huil wanneer ik dat wil.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 19:42
Verwijderd
Ze doen maar, maar ik kan me serieus niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst zelf gehuild heb.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2005, 20:03
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Global schreef op 20-06-2005 @ 19:58 :
Bij je beste vriendin is dat heus geen schande, hoor.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 20:08
Love & Peace
Love & Peace is offline
Ik moet er van kotsen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 20:11
Global
Global is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 20-06-2005 @ 21:03 :
Bij je beste vriendin is dat heus geen schande, hoor.
maar ik schaam me wel dood dan
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 20:12
FreeZzze
FreeZzze is offline
whahah van kotsen is wel erg overdreven. Alsof je homo bent als je als jongen huilt. Stelletje wannabe hetero's!

Ik vind het niet erg als een jongen huilt hoor. Iedereen doet 't toch of zijn jongens geen mensen ofzo? Ik mag het gelukkig ook van mezelf
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 20:12
Global
Global is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 20-06-2005 @ 21:08 :
Ik moet er van kotsen.

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 20:13
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 20-06-2005 @ 21:08 :
Ik moet er van kotsen.
aan·stel·le·rij (de ~ (v.), ~en)
1 het zich aanstellen => aanstelleritis, komedie, komediespel, poppenkasterij, theater, toneel, toneelspel

over·drij·ven2 (ov.ww., ook abs.)
1 (iets) groter, mooier enz. voorstellen dan het is => aandikken, een grens overschrijden, er een schepje bovenop doen, hyperboliseren, kleuren, opblazen, opkloppen, oppijpen, overtrekken, van een molshoop een berg maken, van een mug een olifant maken, van een scheet een donderslag maken
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 20:14
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Global schreef op 20-06-2005 @ 21:11 :
maar ik schaam me wel dood dan
Waarom? Het is toch niet voor niks je beste vriendin? Zij huilt ook wel eens bij mij. Knuffel, even praten en het gaat weer een stuk beter.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 20:15
Dinalfos
Dinalfos is offline
Iedereen mag van mij huilen wat hij wil. Die walgelijke macho ere-code is toch alleen voor stumpers. Ik huil zelf echter nooit omdat ik mijn verdriet of teleurstelling gewoonweg niet kan uiten. Ik ben sowieso nogal zwijgzaam over mijn gevoelsleven.
Oud 20-06-2005, 20:22
Verwijderd
Citaat:
FreeZzze schreef op 20-06-2005 @ 21:12 :
whahah van kotsen is wel erg overdreven. Alsof je homo bent als je als jongen huilt. Stelletje wannabe hetero's!

Ik vind het niet erg als een jongen huilt hoor. Iedereen doet 't toch of zijn jongens geen mensen ofzo? Ik mag het gelukkig ook van mezelf
Dat vind ik een leuke term, wannabe hetero's.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 20:25
moi-lkkrding-mo
ik durf te wedden dat zeker 90% van de meiden (als het niet hoger is) het schattig gevoelig enz. vindt als een jongen huilt in bijzijn van anderen.
het betekent dat hij diegene vertrouwd en zich durft te uiten, daar is toch alleen maar voordeel aan?
er over praten kan ook erg opluchten, de zware druk van je af.
en oke, je kan ook overdrijven, als je nou gaat janken om een schaafwond ect. of elke keer in janken uitbarst en niet meer kan stoppen.
maar er is zeker niks mis met een jongen die huilt, ik vind ze stukken beter dan jongens die denken dat ze niet kunnen huilen want dan voor lul staan!
dat jullie het ff weten
Oud 20-06-2005, 20:27
Global
Global is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 20-06-2005 @ 21:14 :
Waarom? Het is toch niet voor niks je beste vriendin? Zij huilt ook wel eens bij mij. Knuffel, even praten en het gaat weer een stuk beter.
nou ik schaam me wel voor meer domme dingen als ik zou huilen zou iedereen in mijn buurt ook huilen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 20:28
Global
Global is offline
Citaat:
moi-lkkrding-mo schreef op 20-06-2005 @ 21:25 :
ik durf te wedden dat zeker 90% van de meiden (als het niet hoger is) het schattig gevoelig enz. vindt als een jongen huilt in bijzijn van anderen.
het betekent dat hij diegene vertrouwd en zich durft te uiten, daar is toch alleen maar voordeel aan?
er over praten kan ook erg opluchten, de zware druk van je af.
en oke, je kan ook overdrijven, als je nou gaat janken om een schaafwond ect. of elke keer in janken uitbarst en niet meer kan stoppen.
maar er is zeker niks mis met een jongen die huilt, ik vind ze stukken beter dan jongens die denken dat ze niet kunnen huilen want dan voor lul staan!
dat jullie het ff weten
waarom zou een jongen die je niet kent bij jou mogen huilen?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-06-2005 @ 20:11 :
Ik vind dat ik mag huilen. Ik doe het alleen nooit.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 20:31
moi-lkkrding-mo
Citaat:
Global schreef op 20-06-2005 @ 21:28 :
waarom zou een jongen die je niet kent bij jou mogen huilen?
dat heb ik niet gezegt
Oud 20-06-2005, 20:35
Global
Global is offline
Citaat:
moi-lkkrding-mo schreef op 20-06-2005 @ 21:31 :
dat heb ik niet gezegt
ja ik weet het maar je zult dus geen onbekende jongens zien die voor je neus gaan huilen. Maar als dat toch gebeurd.. vind je ze dan lief? nee toch?

ik probeer te zeggen dat als jongens huilen ze helemaal niet lief gevonden worden. als iemand mij niet mag zal ze heus niet mij lief vinden omdat ik huil.
en als iemand mij wel mag dan mag ze mij toch dus hoeft ik niet te huilen

Laatst gewijzigd op 20-06-2005 om 20:47.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 20:35
Global
Global is offline
nee ik verbeter mijn taalfouten niet
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 20:43
moi-lkkrding-mo
Citaat:
Global schreef op 20-06-2005 @ 21:35 :
ja ik weet het maar je zult dus geen onbekende jongens zien die voor je neus gaan huilen. Maar als dat toch gebeurd.. vind je ze dan lief? nee toch?

ik probeer te zeggen dat als jongens huilen ze helemaal niet lief gevonden worden. als iemand mij niet mag zal ze heus niet mij lief vinden omdat ik huil.
en als iemand mij wel mag dan mag ze mij toch dus hoeft ze mij niet lief te vinden.

oke, je hebt aan de enekant wel gelijk ja moet ik toegeven, en nee als ik zomaar een jongen voor me zie huilen is hij niet gelijk lief.
maar het huilen van een jongen bewijst wel dat jongens zeker wel een gevoelige kant hebben, maar ze laten die bijna nooit uiten.
ze praten ook nooit over hun gevoelens.
en het hoeft ook geen huilbui te worden, maar een jongen mag best laten zien dat hij verdriet heeft.
het geeft me ookwel een goed gevoel dat als er iets gebeurt een jongen bij me durft uit te huilen, dat betekent dat hij me dan vertrouwt (oke, het is minder als ik die gast niet ken of niet mag)

p.s. dan heb je mijn spelfouten nog niet gezien

Laatst gewijzigd op 20-06-2005 om 20:47.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 20:47
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Global schreef op 20-06-2005 @ 21:12 :

Spoiler
Whahahahahah.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 20:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Weet je wat ik irritant vind? Als mensen onderling een vreemde taal spreken, terwijl ze in gezelschap zijn van mensen die die taal niet machtig zijn.

En moi-lkker-nogwa: ik huil altijd van binnen als ik grote spelfouten zie.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 20:49
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 20-06-2005 @ 21:13 :
aan·stel·le·rij (de ~ (v.), ~en)
1 het zich aanstellen => aanstelleritis, komedie, komediespel, poppenkasterij, theater, toneel, toneelspel

over·drij·ven2 (ov.ww., ook abs.)
1 (iets) groter, mooier enz. voorstellen dan het is => aandikken, een grens overschrijden, er een schepje bovenop doen, hyperboliseren, kleuren, opblazen, opkloppen, oppijpen, overtrekken, van een molshoop een berg maken, van een mug een olifant maken, van een scheet een donderslag maken
Nee echt waar, ik krijg er braakneigingen van, en een duiveltje in mij zegt me altijd bij zulke jongens "geef hem een stoot op zijn oog zodat hij echt wat te huilen heeft", maar geluk houdt de engel in mij dat tegen.

Ik vind overigens niet dat je als man niet mag huilen, maar doe het alsjeblieft niet in het openbaar, want dat vind ik pas echte aanstellerij.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 20:50
Stephan1234
Stephan1234 is offline
van mij mogen ze huilen, ik ben zelf ook een jongen

en als een vriend huilt en die komt naar mij toe dan doe ik een arm om hem heen
Oud 20-06-2005, 20:50
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 20-06-2005 @ 21:49 :
Weet je wat ik irritant vind? Als mensen onderling een vreemde taal spreken, terwijl ze in gezelschap zijn van mensen die die taal niet machtig zijn.
Dat kan ik me voorstellen, sorry ( ook namens global).
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 20:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 20-06-2005 @ 21:50 :
Dat kan ik me voorstellen, sorry ( ook namens global).
Ga je nu alsnog even de lol met ons delen?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 20:55
Nona
Nona is offline
Huilende jongens zijn knuffelbaar. Verrot ook, als ze aan de telefoon huilen, want dan kun je er niet bij. Alleen als ze te veel huilen, dan wordt het jenken en dan wil ik ze slaan. ^^
Oud 20-06-2005, 20:55
Global
Global is offline
Citaat:
moi-lkkrding-mo schreef op 20-06-2005 @ 21:43 :
oke, je hebt aan de enekant wel gelijk ja moet ik toegeven, en nee als ik zomaar een jongen voor me zie huilen is hij niet gelijk lief.
maar het huilen van een jongen bewijst wel dat jongens zeker wel een gevoelige kant hebben, maar ze laten die bijna nooit uiten.
ze praten ook nooit over hun gevoelens.
en het hoeft ook geen huilbui te worden, maar een jongen mag best laten zien dat hij verdriet heeft.
het geeft me ookwel een goed gevoel dat als er iets gebeurt een jongen bij me durft uit te huilen, dat betekent dat hij me dan vertrouwt (oke, het is minder als ik die gast niet ken of niet mag)

p.s. dan heb je mijn spelfouten nog niet gezien
iedereen heeft een gevoelige kant, de een slaapt met een knuffelbeer, de ander huilt op de schoot van zijn vrienden.
maar waarom huilt een jongen niet vaak bij het bijzijn van anderen?
ik denk omdat huilen ook iets anders uit dan alleen zijn gevoelige kant. bijv zwakte.

nu je het zegD
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten