![]() |
||
Citaat:
![]() animatie van wolf Okay, deze link brengt je naar mijn oekaki. Eronder staat een linkje met 'View Animation'. Daar kan je het zien.
|
![]() |
|
Oké, dus dat van die animatie in mijn vorige post brengt je nu naar de verkeerde pagina, en edit lijkt niet meer te werken. Dus hoop is dat deze het wel doet...
animatie wolf Als je de tekening daar niet ziet, moet je maar eventjes scrollen enzo, dan vindt je hem wel. ^^ Heb nog een nieuwe realism oekaki (I'm on a roll! ![]() ![]() Misschien niet zo goed als de wolf. Maar vind hem toch wel mooi. ^___^ Sneeuw is trouwens moeilijk om te tekenen. Nou ja, redelijk moeilijk. ![]()
|
Hehehe, ja, die zijn allemaal door mij gemaakt.
*merkt dat de helft het niet doet* Darn, site werkt niet meer... Nou ja, die zijn dus allemaal van mij. Je kan het zien aan de handtekening. Het is gewoon dat ik ondertussen al iets beter geworden ben met oekaki. En ik ben altijd al redelijk goed geweest in het tekenen van realistische dingen zoals stillevens, modellen enzo. Daarmee dat mijn realism oekakies beter zijn dan de andere oekakies. ^___^ Hoop dat daarmee dit een beetje duidelijker is. ![]() En bedankt voor de reacties. Ik ga misschien nog proberen de voorpoten van die tijger te veranderen, als mijn computer wil meewerken.
|
Erm... nog een nieuwe? ^__^"
Heb hiervoor een andere techniek gebruikt dan mijn normale oekakies (eigenlijk zo'n beetje als die van het meisje met de eenhoorn). Geen 'outlines', enkel een stickfiguurtje voor het meisje. Had eigenlijk redelijk veel detail aangebracht aan de figuren en de achtergrond, maar toen voegde ik de sneeuw toe en nu zie je dus niet erg veel meer van de rest. ![]() Nou ja, het is een elf (meisje btw) en een Oinda (een soort lastdier uit mijn verhaal; lees: O-in-dah). Ik ben een beetje aan het oefenen in het tekenen van mensen (en rotsen ![]() Kritiek welkom. ![]()
|
![]() (op zn OC's: ) *dies* ... looks ... *dies again* echt wel mooi die sneeuw! En die Oinda... en de rotsen. (Kzie dat je mijn advies min of meer hebt opgevolgd ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
ARTistiek |
Nieuwe regels Knutselwerk, Simple Art en Fototopic Verwijderd | 11 | 13-03-2006 10:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
evolutietheorie see it | 500 | 29-03-2005 23:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven: "Evolutie of schepping?" BiL@L | 13 | 03-12-2003 11:02 | |
ARTistiek |
bij kunst is het van belang dat je meteen ziet wat het voorstelt? L= | 12 | 06-06-2003 17:40 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
natuurkunde jbtq | 7 | 27-12-2002 20:57 |