Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() blablabla.. Zou voor je liefde van je leven een auto stelen?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zou je voor de liefde van je leven je verzameling (postzegels/speldjes/punten/bierfelsjes wat dan ook) in de hens zetten? |
![]() |
||
Citaat:
Zou je voor de liefde van je leven iemand vermoorden als hij/zij daarom vraagt? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zou jij voor de liefde van je leven meewerken aan een terroristische aanslag?
||
Citaat:
Dilemma. Zou jij voor de liefde van je leven nooit meer elektriciteit gebruiken?
||
Citaat:
Als het was omdat ze dat toevallig leuk vind (en ik 'heb' haar dus al of ik 'krijg' haar tóch niet): nee. Zou je... bier en sigaretten afzweren? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zou je... internet afzweren? (Zodat je meer tijd voor hem/haar hebt) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Iets afzweren en het zelf niet meer gebruiken is niet hetzelfde. Zou je nooit meer naar de bioscoop gaan? *inspiratieloos*
||
Citaat:
![]() Zou je... je huisdier wegdoen? (Hij/zij is bijv. allergisch) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Zou je... nooit meer naar je favoriete muziek luisteren? (Hij/zij heeft er een takkehekel aan?) |
![]() |
||
Citaat:
![]() blabla haar slaafje zijn dus niet naar andere vrouwen kijken (dus zie je een vrouw op straat omdraaien/grond kijken),vrouwen op tv wegzappen , alles doen wat zij wilt if you like it or not.
||
Citaat:
Zou je... hem/haar uit al zijn/haar financiële problemen helpen met je zuurverdiende spaargeld? |
![]() |
||
Citaat:
blablabla... altijd zelf koken als hij/zij er totaal niks van bakt? (woordgrapje)
||
Citaat:
blabla zal je haar/hem uitkleden in het openbaar en dan lekker hem/haar aflebberen. Op Amsterdam Centraal maandag om 8 uur. Op een drukke dag dus.
||
Citaat:
![]() ![]() Zou je... een speciaal dieet voor hem/haar gaan volgen? |
![]() |
||
Citaat:
Zou je voor je liefde van je leven in een ander land gaan wonen (bij hem/haar natuurlijk) ?? hij heeft daar werk ofzo .. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
zou je voor de liefde van je leven juichen voor een andere voetbalclub dan degene di ejouw voorkeur normaal geniet?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
blabla alleen zitten op een eilandje alleen met haar voor 5 jaar lang.
||
Verwijderd
|
Citaat:
zou jij het leven van een van jouw ouders voor je geliefde geven? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bla je favoriete cd/lp opeten? Zonder enige dressing of wat dan ook ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() bla bla bla je ouders/zussen/broers/beste vrienden laten vallen? |
![]() |
||
Citaat:
Bla 10 jaar lang met een kale kop rondlopen? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zou je voor je geliefde een tatoeage laten zetten, met het logo van zijn of haar favoriete band. Zelfs als je deze band echt bagger vindt.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 69 #4 Verwijderd | 208 | 21-06-2010 18:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat politici nou echt doen na de verkiezingen Eye of Sauron | 2 | 14-06-2010 13:27 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #60 Allure | 500 | 28-06-2009 22:16 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |