| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

blablabla.. Zou voor je liefde van je leven een auto stelen? 

Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ? 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Zou je voor de liefde van je leven je verzameling (postzegels/speldjes/punten/bierfelsjes wat dan ook) in de hens zetten?  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Zou je voor de liefde van je leven iemand vermoorden als hij/zij daarom vraagt?  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() Zou jij voor de liefde van je leven meewerken aan een terroristische aanslag? 

Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden. 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Dilemma. Zou jij voor de liefde van je leven nooit meer elektriciteit gebruiken? 

"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV." 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Als het was omdat ze dat toevallig leuk vind (en ik 'heb' haar dus al of ik 'krijg' haar tóch niet): nee. Zou je... bier en sigaretten afzweren?  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Om haar te krijgen: ok. Anders: niet.Zou je... internet afzweren? (Zodat je meer tijd voor hem/haar hebt)  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() Iets afzweren en het zelf niet meer gebruiken is niet hetzelfde. Zou je nooit meer naar de bioscoop gaan? *inspiratieloos* 

"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV." 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() Zou je... je huisdier wegdoen? (Hij/zij is bijv. allergisch)  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Of het nou wederzijds zou zijn of niet. Maar goed: ja, dat zou ik wel willen doen (Sowieso toch wel  ), maar daar is haar nieuwe vriend het vast niet mee eens. Reden te meer om het toch te doen. ![]() Zou je... nooit meer naar je favoriete muziek luisteren? (Hij/zij heeft er een takkehekel aan?)  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Ik zou wel minder luisteren maar nooit stoppen.blabla haar slaafje zijn dus niet naar andere vrouwen kijken (dus zie je een vrouw op straat omdraaien/grond kijken),vrouwen op tv wegzappen , alles doen wat zij wilt if you like it or not. 

Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ? 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Zou je... hem/haar uit al zijn/haar financiële problemen helpen met je zuurverdiende spaargeld?  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

blablabla... altijd zelf koken als hij/zij er totaal niks van bakt? (woordgrapje) 

kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

blabla zal je haar/hem uitkleden in het openbaar en dan lekker hem/haar aflebberen. Op Amsterdam Centraal maandag om 8 uur. Op een drukke dag dus. 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Anders niet. ![]() Zou je... een speciaal dieet voor hem/haar gaan volgen?  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Zou je voor je liefde van je leven in een ander land gaan wonen (bij hem/haar natuurlijk) ?? hij heeft daar werk ofzo ..  
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

zou je voor de liefde van je leven juichen voor een andere voetbalclub dan degene di ejouw voorkeur normaal geniet? 

[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE] 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Geen idee.
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

blabla alleen zitten op een eilandje alleen met haar voor 5 jaar lang. 

| 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

zou jij het leven van een van jouw ouders voor je geliefde geven?  | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Bla je favoriete cd/lp opeten? Zonder enige dressing of wat dan ook     | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

![]() bla bla bla je ouders/zussen/broers/beste vrienden laten vallen?  | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Bla 10 jaar lang met een kale kop rondlopen?  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Zou je voor je geliefde een tatoeage laten zetten, met het logo van zijn of haar favoriete band. Zelfs als je deze band echt bagger vindt. 

It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see 
	 | 
	||
| Advertentie | 
| 
				 | 

![]()  | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine | 

Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes  | 462 | 16-12-2011 12:27 | |
| De Kantine | 

Weerwolfspel 69 #4 Verwijderd  | 208 | 21-06-2010 19:03 | |
| Verhalen & Gedichten | 

Wat politici nou echt doen na de verkiezingen Eye of Sauron  | 2 | 14-06-2010 14:27 | |
| De Kantine | 

Weerwolfspel #60 Allure  | 500 | 28-06-2009 23:16 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap | 

[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd  | 110 | 21-09-2006 01:04 | |
| De Kantine | 

Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy  | 500 | 28-07-2005 23:58 | |