Oud 07-07-2005, 21:18
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Ik ga nl binnekort op vakantie t zou wel handig zijn als ik dat in zou kunnen leveren voordat ik op vkantie ga. Als ik terug kom wordt t namelijk al best laat. Iemand enig idee wanneer t ong komt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2005, 01:21
PV
PV is offline
Op de website staat de eerste week van juli.. verder staat er ook dat de inschrijving in principe voor 1 september door hun ontvangen moet zijn, dus maak je niet al te veel zorgen tenzij je 2 maanden op vakantie gaat. Check http://w3.tue.nl/nl/diensten/stu/inschrijving/algemeen
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 08:57
Bernero
Bernero is offline
Ja ik zit er ook al op te wachten. De eerste week juli is bijna voorbij en ik heb nog nix gezien Ik ga ook binnenkort op vakantie.
Oud 08-07-2005, 10:05
Verwijderd
Ik zit ook al te wachten, ik ga wel niet naar de TU/e, maar naar de RU. Ik ben telkens bang dat de IBG 't niet goed heeft doorgegeven ofzo Maar het komt vast goed Volgens mij sturen ze die inschrijfformulieren altijd in de eerste twee weken van juli op.

(Bedenk wel dat je soms vrij veel op moet sturen. Ik moet geloof ik naast een gewaarmerkt kopie van mijn propedeuse ook een uittreksel van 't bevolkingsregister opsturen, en natuurlijk pasfoto's. )

Laatst gewijzigd op 08-07-2005 om 10:07.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 16:29
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
jeej hij is vandaag binnengekomen
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Bernero schreef op 08-07-2005 @ 09:57 :
Ja ik zit er ook al op te wachten. De eerste week juli is bijna voorbij en ik heb nog nix gezien Ik ga ook binnenkort op vakantie.
heeey ik zie dat je natuurkunde gaat doen! ikke ook!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 20:17
Bernero
Bernero is offline
Ik heb m nog steeds niet
Oud 11-07-2005, 20:55
pyres
pyres is offline
ik wil ook m'n spulletjes van de univ

maar dan van leiden
Oud 12-07-2005, 12:49
Bernero
Bernero is offline
Is het nog begin juli op dit moment? Anders zal ik eens bellen, ik ga zaterdag 3 weken op vakantie.......
Oud 13-07-2005, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Bernero schreef op 12-07-2005 @ 13:49 :
Is het nog begin juli op dit moment? Anders zal ik eens bellen, ik ga zaterdag 3 weken op vakantie.......
Natuurlijk is het nog begin juli, 't is de 13de. De meeste universiteiten studeren de inschrijvingsformulieren in de eerste twee weken op. We zijn net halverwege de tweede week.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:59
AsianDF
AsianDF is offline
Ik heb me pas 4 juli aangemeld bij de ibg (uva), hoe lang zal het ong duren denken jullie?
Oud 18-07-2005, 13:08
Verwijderd
Citaat:
AsianDF schreef op 13-07-2005 @ 16:59 :
Ik heb me pas 4 juli aangemeld bij de ibg (uva), hoe lang zal het ong duren denken jullie?
Je krijgt een bevestiging van de IBG dat de gegevens zijn doorgevoerd, en ja, tegen die tijd zullen ze jouw gegevens ook wel doorgeven aan de UvA. Misschien kan je even de IBG bellen om te vragen of jouw gegevens als verwerkt zijn, dan weet je of het goed is gegaan.

Ik heb zelf de studentenbalie van de RU gemaild nu, omdat ik 't nu wel lang vind duren. Echt weer iets voor mij om kennis te maken met dit soort dingen. Ik heb het idee dat de IBG mijn gegevens niet heeft doorgegeven aan de RU (omdat ik ben gewisseld van studie). Maar ja, we zien wel 't Is ook echt iets voor mij om me zorgen over niets te maken Misschien valt het morgen wel op de mat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten