Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() je moet dingen neit overhaasten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zo, bespaarde mij dat even een hoop getyp ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Les geven als stagebegeleider gaat niet, maar ik moet wel stagebegeleider zijn ![]() Oh en ik mag ook nog eens lesgeven in Commerciële vorming!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb na geslaagd te zijn voor mijn vwo anderhalf jaar Kunst en techniek gestudeerd aan Saxion Enschede. Ik ben wel een creatief figuur met arty vrienden dus die studie paste wel goed bij mijn lifestyle. Het eerste jaar vond ik heel erg tof, ik leerde van alles over vormgeven, hoe films in elkaar steken, hoe je zelf een korte film opneemt en monteert, muziek opnemen in een studio, fotografie en nog allerlei theorie die met al die onderwerpen temaken had. Toen ik aan het tweede jaar begon bleek dat de opleiding totaal omgegooid was en dat er op een andere manier lesgegeven ging worden waardoor de opleiding een stuk technischer werd (lees: het hele tweede jaar was alleen maar programmeren). Dat vond ik kut dus ik heb snel de punten die ik nodig had om mijn P te halen gehaald en daarna ben ik gestopt en werkloos geworden. Volgend jaar ga ik beginnen met Toegepaste communicatiewetenschap aan de UT. Ik heb een paar keer wat colleges gevolgd en wat studieboeken ingekeken en ondanks dat ik bijna alleen maar negatieve berichten hoor lijkt t me echt een leuke studie. ![]() Ik ben niet een student-student, maar ik hou wel van veel slapen, weinig doen en soms drink ik ook wel eens teveel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |