Oud 09-07-2005, 18:45
coldplayfan
coldplayfan is offline
Wanneer is eigenlijk de lotingsuitslag bekend? Ik weet dat het dinsdag is, maar hoe laat? En kun je dan gewoon inloggen bij 'mij IB' om dat te zien? Waar moet je dan eigenlijk kijken? Wat een vragen..
Oud 09-07-2005, 19:00
zoemzoem
zoemzoem is offline
Vorig jaar was de uitslag al de dag voordat de IB-groep zei dat hij bekend zou zijn online. Je logt gewoon in en volgens mij staat er dan gelijk op de eerste pagina al welk nummer je hebt en of je in of uitgeloot bent.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 00:30
Verwijderd
Krijg je die niet toegestuurd via de post?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 08:16
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 09-07-2005 @ 20:00 :
Vorig jaar was de uitslag al de dag voordat de IB-groep zei dat hij bekend zou zijn online. Je logt gewoon in en volgens mij staat er dan gelijk op de eerste pagina al welk nummer je hebt en of je in of uitgeloot bent.
Echt waar ? Ik had gewoon op de dag zelf gekeken. Volgens mij was het trouwens niet de eerste pagina. Tip: sta vroeg op of heel laat want ik probeerde het vorig jaar rond 10 uur en ik was er waarschijnlijk doorheen rond 1 uur ivm de drukte. Steeds inloggen wat een kwartier duurde om er vervolgens weer af gegooid te worden .
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 11:50
MieX
MieX is offline
Je moet inderdaad wel ergens verder klikken om je lotingsuitslag te zien, waar het precies staat weet ik ook niet meer maar dat stond geloof ik wel ergens vermeld als je inlogt/ingelogd bent. Ik kwam er wel in 1 keer door met inloggen maar het duurde bij mij ook wel een uur voordat ik eenmaal mn uitslag wist.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 11:55
Verwijderd
Ik geloof 'mijn gegevens' en dan 'school/studie'...dat is iig wat mij verteld is (ik moet voor iemand anders kijken).
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 17:21
coldplayfan
coldplayfan is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 09-07-2005 @ 20:00 :
Goed dat ik dat nu weet! Ik ga maandagavond dus maar ff vast kijken, ben echt zo benieuwd..
Oud 10-07-2005, 18:23
charlotte87
charlotte87 is offline
ik ben niet benieuwd.. eerder bang!!! ik durf echt niet te kijken hoor!!
Oud 10-07-2005, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 10-07-2005 @ 01:30 :
Iemand?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 20:57
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-07-2005 @ 01:30 :
Je krijgt het ook per post, maar vorig jaar was het zo dat je een paar dagen eerder het al op internet kon zien.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 21:21
charlotte87
charlotte87 is offline
15e per post

12e op internet

volgens mij had je voor dat internet gedoetje wel al eerder moeten opgeven, dus anders wordt het wachten tot de 15e!!
Oud 11-07-2005, 12:19
Guimaraes
Guimaraes is offline
Citaat:
charlotte87 schreef op 10-07-2005 @ 22:21 :
15e per post

12e op internet

volgens mij had je voor dat internet gedoetje wel al eerder moeten opgeven, dus anders wordt het wachten tot de 15e!!
Waar kon je je opgeven dan???
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 12:49
Prof. Dr. Uil
Prof. Dr. Uil is offline
Hmm als ik wil inloggen op IB-groep wordt er melding gegeven van een storing.. Zal me niets verbazen als ze nu de uitslag erop aan't gooien zijn. Spannend!!!
Oud 11-07-2005, 13:14
Guimaraes
Guimaraes is offline
Citaat:
Prof. Dr. Uil schreef op 11-07-2005 @ 13:49 :
Hmm als ik wil inloggen op IB-groep wordt er melding gegeven van een storing.. Zal me niets verbazen als ze nu de uitslag erop aan't gooien zijn. Spannend!!!
Inloggen is als gevolg van een storing op dit moment helaas niet mogelijk.

Mijn IB-groep is normaal dagelijks van 07.00 tot 24.00 uur beschikbaar.
Onze excuses voor het ongemak.

EDIT: Er kan weer ingelogd worden, maar zo te zien staan de uitslagen er nog niet op

Laatst gewijzigd op 11-07-2005 om 13:26.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 14:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Guimaraes schreef op 11-07-2005 @ 13:19 :
Waar kon je je opgeven dan???
Op de site van de IB-Groep kan je ergens een account aanvragen voor 'mijn IB-Groep' zodat je de uitslag al eerder kan bekijken.
Oud 11-07-2005, 15:29
P&C
P&C is offline
iedereen veel succes, ik ben decentraal ingeloot in rotterdam
Oud 11-07-2005, 17:06
Verwijderd
Zeker weten de 15e? Mij is namelijk verteld dat het de 12e ook per post zou komen... (ik moet het op gaan pikken voor m'n vriendje, en ik heb geen zin om voor niks helemaal naar Nijmegen te reizen ).
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 17:47
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
je kont je dus via mijn ib groep aanmelden en dan kreeg je een wachtwoord per post thuis gestuurd..

verder net gekeken.. en staat nog niets op..

hopelijk kom ik er morgen gelijk doorheen..
Oud 11-07-2005, 18:09
coldplayfan
coldplayfan is offline
Ik heb de IB-groep voor de zekerheid gemaild over de tijd enzo, en vanaf morgenochtend 07.00 uur staat het ZEKER op 'Mijn IB-groep'. Je moet kijken bij school/studie en dan bij aanmeldgegevens. Daar komt het als het goed is te staan...

omg ik word nu echt zenuwachtig
Oud 11-07-2005, 18:14
charlotte87
charlotte87 is offline
ik ook!! ik wil verd*mme niet nog een keer uitgeloot worden!!!

Ik vind het echt gierig.. waarom doen ze hier niet net zo'n systeem als belgie??!!
Oud 11-07-2005, 18:29
Guimaraes
Guimaraes is offline
Hoe gaat dat in Belgie dan? Die loten zeker niet?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 18:51
charlotte87
charlotte87 is offline
Nee, het eerste jaar mag iedereen er zo in.

Maar het eerste jaar is zo moeilijk dat de meer dan de helft na dat jaar al afvalt. Is natuurlijk wel balen. Maar je houd wel de mensen over die het echt willen!!! want als je het echt wil moet je nou eenmaal je best blijven doen..

edit: er stond net nog niks...
Oud 11-07-2005, 19:06
Guimaraes
Guimaraes is offline
Stel dat ik uitgeloot word, en de studie in Belgie begin, kan ik dan na een jaar switchen naar de uva bijvoorbeeld? Of zou ik de studie daar in Belgie af moeten maken.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 19:57
charlotte87
charlotte87 is offline
Dat weet ik niet, maar ik ga ervanuit dat dat niet kan aangezien dan volgens mij iedereen dat zou doen.

echt waar... ik durf niet te kijken.. elke keer als ik nu kijk (je weet maar nooit) word ik super zenuwachtig!!! terwijl het er gewoon nog niet opstaat...!!!!

vervelend is dat... *zucht*

Laatst gewijzigd op 11-07-2005 om 20:04.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 20:31
Guimaraes
Guimaraes is offline
Ja ik ook, pfff zenuwslopend is het. Ik ben bang dat ik vanacht niet kan slapen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2005, 20:33
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Guimaraes schreef op 11-07-2005 @ 20:06 :
Stel dat ik uitgeloot word, en de studie in Belgie begin, kan ik dan na een jaar switchen naar de uva bijvoorbeeld? Of zou ik de studie daar in Belgie af moeten maken.
Het is NIET zo dat je in Belgie zomaar in kan stromen. Je moet een toelatingsexamen doen. Het eerste toelatingsexamen is al geweest maar er is nog een tweede mogelijkheid in augustus. Ik heb een jaar gestudeerd in Belgie en zat daar bij heel veel uitgelote geneeskunde mensen die ook gezakt waren voor het toelatingsexamen dus je komt er echt niet zomaar door. Als je er door komt dan kan je daarna niet in het tweede jaar in Nederland instromen voor zover ik weet want je moet altijd loten voor geneeskunde en altijd alleen voor het eerste jaar. Als je meer info wilt moet je maar een PM sturen.
Oud 11-07-2005, 20:49
charlotte87
charlotte87 is offline
Jah, dat toelatingsexamen klopt...

dat was ik even vergeten.. maar dat komt omdat tegen mij altijd gezegd is van "dat haal je wel" aangezien ik al een halfjaar biologie heb gestudeerd.. en volgend jaar HBO verpleegkunde ga doen als ik weer wordt uitgeloot.. wordt ik dan weer uitgeloot dan ga ik dan pas naar belgie.. Dus tegen mij werd meestal gezegd van dat haal je wel aangezien ik dan al 1,5 jaar een soort van medische ervaring heb...

Maar als je compleet leek bent is het denk ik wel moeilijk (voor mij waarschijnlijk ook dan maar toch..)

IK moet gewoon ingeloot worden verdikkie...!!
Oud 11-07-2005, 20:50
charlotte87
charlotte87 is offline
maar trouwens, Guimaraes?

ben je al eerder uitgeloot? aangezien je al best wel oud bent.. (sorry dak het zeg)
Oud 11-07-2005, 21:02
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
charlotte87 schreef op 11-07-2005 @ 21:49 :
Jah, dat toelatingsexamen klopt...

dat was ik even vergeten.. maar dat komt omdat tegen mij altijd gezegd is van "dat haal je wel" aangezien ik al een halfjaar biologie heb gestudeerd.. en volgend jaar HBO verpleegkunde ga doen als ik weer wordt uitgeloot.. wordt ik dan weer uitgeloot dan ga ik dan pas naar belgie.. Dus tegen mij werd meestal gezegd van dat haal je wel aangezien ik dan al 1,5 jaar een soort van medische ervaring heb...

Maar als je compleet leek bent is het denk ik wel moeilijk (voor mij waarschijnlijk ook dan maar toch..)

IK moet gewoon ingeloot worden verdikkie...!!
Dat toelatingsexamen is niet heel medisch eigenlijk totaal niet voor zover ik weet. Het is echt heel wetenschappelijk, veel wiskunde, scheikunde en natuurkunde enzo maar ook dingen als informatie verwerven en verwerken enzo. In Belgie wordt het al niet simpel gevonden en door Nederlanders dan echt helemaal niet.
Oud 11-07-2005, 21:30
charlotte87
charlotte87 is offline
najah, een broer van een vriendin van me had hem gedaan, en vond hem erg goed te doen...

En die had zijn propedeuse biologie als voorbereiding..

Maar we merken het wel,

zoals ik eerder al zei ik moet gewoon ingeloot worden!!!
Oud 11-07-2005, 21:32
Guimaraes
Guimaraes is offline
Citaat:
charlotte87 schreef op 11-07-2005 @ 21:50 :
maar trouwens, Guimaraes?

ben je al eerder uitgeloot? aangezien je al best wel oud bent.. (sorry dak het zeg)
Oud?

Haha ik heb een jaartje beetje de wereld afgereisd, en een jaar weggegooid vanwege een opleiding die ik uiteindelijk toch niet leuk vond.

Dussssss
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 21:40
coldplayfan
coldplayfan is offline
Ik ga gewoon slapen zo. Echt, ik kijk steeds maar op die site terwijl ik weet dat het er nog niet staat en ik ben echt té zenuwachtig inmiddels

Morgenochtend kwart voor 7 zit ik er weer achter..
Oud 12-07-2005, 05:21
charlotte87
charlotte87 is offline
het staat er nu dus nog niet...

en ik moet de trein van 10 voor 7 hebben.... en dus weet ik het pas vanaaf...

verdorrie!!! die stomme ib-groep ook altijd..!!!
Oud 12-07-2005, 06:11
Verwijderd
Iemand die weet waar de ruilbeurs te vinden is?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 06:20
Guimaraes
Guimaraes is offline
Er staat bij mij alleen nog maar een lotnummer en volgnummer? Waar kan je zien welke lotnummers de gelukkigen zijn???
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 06:29
coldplayfan
coldplayfan is offline
Uitgeloot.

GVD!!!!
Oud 12-07-2005, 06:33
Verwijderd
Citaat:
Guimaraes schreef op 12-07-2005 @ 07:20 :
Er staat bij mij alleen nog maar een lotnummer en volgnummer? Waar kan je zien welke lotnummers de gelukkigen zijn???
Hier staat onder 'resultaat' of je ingeloot bent en onder 'ingeloot voor' welke universiteit.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 06:39
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
OMG

ik kan t pas zoow chekken..

en ik zit nu in canada..

maar goed

...
Oud 12-07-2005, 06:40
Verwijderd
Jaaah, ingeloot in Utrecht!

@ coldplay-fan: klote
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 06:50
indigo
indigo is offline
Citaat:
coldplayfan schreef op 12-07-2005 @ 07:29 :
Uitgeloot.

GVD!!!!
Oud 12-07-2005, 06:50
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
IK BEN FUCKING INGELOOT IN UTRECHT !!! JAAAAAAAAAAAA IK BEN ZOOOOW BLIJ

echt mooie dag ..
net weer van black eyed pies concert in londen...

OMG

i cant believe it...

echt kut voor iedereen die niet is ingeloot
Oud 12-07-2005, 08:00
MMariska
MMariska is offline
Ingeloot voor Technische Geneeskunde!
(98% kans maar ja je bent altijd bang bij de 2% te horen )
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 08:24
Guimaraes
Guimaraes is offline
OMG! wat een hufters!
ik krijg pas over 3 weken te horen of ik ingeloot of uitgeloot ben, omdat ik eerst mijn colloquium doctum nog op moet sturen die ik pas over 3 weken krijg. "Ja meneer, u heeft meegedaan aan de loting maar die mogen wij u nog niet bekend maken"
whaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 08:33
kuik
kuik is offline
Citaat:
coldplayfan schreef op 12-07-2005 @ 07:29 :
Uitgeloot.

GVD!!!!
ik ook!
GODVER!
Oud 12-07-2005, 08:34
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Guimaraes schreef op 12-07-2005 @ 09:24 :
OMG! wat een hufters!
ik krijg pas over 3 weken te horen of ik ingeloot of uitgeloot ben, omdat ik eerst mijn colloquium doctum nog op moet sturen die ik pas over 3 weken krijg. "Ja meneer, u heeft meegedaan aan de loting maar die mogen wij u nog niet bekend maken"
whaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!
Lekker irritant. Ik ga volgend jaar misschien ook loten met mn P, en bijv. een vriendin van mij krijgt haar P pas in oktober uitgereikt? Hoe moet ik dat dan weer regelen
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 08:38
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 12-07-2005 @ 09:34 :
Lekker irritant. Ik ga volgend jaar misschien ook loten met mn P, en bijv. een vriendin van mij krijgt haar P pas in oktober uitgereikt? Hoe moet ik dat dan weer regelen
Ik snap je niet helemaal, wat dat colloquium doctum is weet ik niet, maar je P kun je volgend jaar in juli toch al hebben (ik dacht iig dat die bij ons toen al wel uitgereikt waren)?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 08:39
Guimaraes
Guimaraes is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 12-07-2005 @ 09:34 :
Pas in Oktober? Dan zal ze een jaartje moeten wachten helaas.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 08:45
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 12-07-2005 @ 09:38 :
Ik snap je niet helemaal, wat dat colloquium doctum is weet ik niet, maar je P kun je volgend jaar in juli toch al hebben (ik dacht iig dat die bij ons toen al wel uitgereikt waren)?
Neej, mn vriendin heeft alles in 1 keer gehaald, maar krijgt hem toch pas in oktober uitgereikt... En een jaartje wachten is geen optie, want het is ingeloot worden dan of dan toch maar wat anders. Ik ga niet nog een jaar verspillen. Heb al 2 jaar verspild en straks dus al 3 jaar.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 08:50
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 12-07-2005 @ 09:45 :
Neej, mn vriendin heeft alles in 1 keer gehaald, maar krijgt hem toch pas in oktober uitgereikt...
Daar hoef jij dan toch niets aan te doen? (Ik had het in mijn vorige post over jou.)

Zij kan misschien bij de hogeschool aangeven dat ze dat ding echt eerder nodig heeft en vragen of ze hem daarom misschien eerder kan krijgen. Je weet nooit.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 08:56
coldplayfan
coldplayfan is offline
Citaat:
kuik schreef op 12-07-2005 @ 09:33 :
ik ook!
GODVER!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken