![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Laten we even wel wezen. Adam & Eva houden de soort in stand, en dan? Die kindertjes zijn toch echt broer + zus maar op de een of andere manier lopen er nu toch echt 6 miljard mensen rond.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ieuw, en jij bent een smeerpijp! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
[afgezien van siamese tweelingen, maar dan hebben ze wel iets méér dan gewoon twee hoofden]
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit is "seksualiteit", niet "dom geblaat van gristenfundamentalisten". |
![]() |
||
Citaat:
Op grond waarvan meen jij te kunnen veronderstellen dat gezweetwel iemand is die tot een religieuze groepering behoort? Overigens is er naar mijn idee een essentieel verschil tussen een Jehova's Getuige en een Christenfundamentalist, maar dat even terzijde.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen die niet religieus zijn, zullen nooit zeggen "wie zijn wij om te beslissen(...)". Het suggereert dat er iemand anders over mag beslissen of al beslist heeft. Naar mijn mening. En het zal me vierkant jeuken dat jij vindt dat er een verschil is tussen vertegenwoordigers in jezus en extremisten namens gristus. Laatst gewijzigd op 17-07-2005 om 11:05. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
*quod erat demonstrandum... ![]() Citaat:
Citaat:
![]() *maar goed, laten we verder maar ontopic blijven*
Laatst gewijzigd op 17-07-2005 om 13:31. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Volgens mij mag je een zin ook niet me of beginnen... Maar nu kom je vast weer met iets uit 1 of ander boek dat niemand iets kan schelen... ![]()
||
Citaat:
dus dank je wel voor die opmerking. verder ontopic: als je heel strikt gaat kijken naar diegenen die erin geloven, dan zijn we feitelijk allemaal familie van elkaar daar adam en eva de eerste mensen op aarde waren, en hun kinderen het ook weer met elkaar deden om de aarde verder op te vullen, etc etc. maar das alleen voor diegenen die dus geloven in God & schepping enzo, er zijn er ook zat die weer geloven in evolutie... en sja, er zijn gevallen bekend...zal het meteen vertellen: mijn moeder heeft in de oorlog 2 mensen gekend (man & vrouw) die verliefd werden op elkaar en het toevallig vonden dat ze dezelfde achternaam hadden. daar ze er niet achter konden komen of ze familie waren van elkaar omdat alle naamgegevens etc vrijwel onvindbaar / vernietigd waren door al die bombardementen enzo, zijn ze toch getrouwd. toen het later almaal weer in orde was gemaakt (die gegevens dus) en die 2 mensen ondertussen al kinderen hadden, zijn ze erachter gekomen dat ze in feite broer en zus waren! ze zijn toen om toestemming gaan vragen of ze toch getrouwd mochten blijven, want ze hielden gwoon onwijs veel van elkaar. en ze hebben elkaar ook nooit zo bezien, dus dat scheelt ook wel volges mij. die toestemming hadden ze dan ook op uitzondering gekregen daar ze dus al gelukkig waren, en ook gezonde kinderen hadden. ik denk dat als jij niet naar je broer/neef of zus/nicht kijkt op een manier van "oh het is familie" dat je dan wel gevoelens kunt creeëren jah. alsof je dan iemand tegenkomt uit het dagelijks leven. aan de andere kant, je zit zo vaak op elkaars lip, je zou al kunnen zeggen dat je al samenwoont met ze ![]()
||
Citaat:
![]() ot: Neef/nicht vind ik wel kunnen, wanneer beiden daar plezier in hebben. En het risico op afwijkingen bij een kind is ook geen 25% zoals eerder geblaat werd.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Dit of dat? #3 Evil Monkey | 500 | 06-08-2007 01:35 | |
Liefde & Relatie |
je hebt gevoelens voor een familielid? missDraakkie97 | 26 | 19-01-2005 14:27 | |
Psychologie |
veranderde mama synclinorium | 24 | 22-06-2004 00:03 | |
Seksualiteit |
Sexueel contact met familie? XxxSum41xxX | 70 | 10-08-2003 23:46 | |
Seksualiteit |
familiesex SuperWOMAN5000 | 75 | 24-05-2003 13:00 | |
Seksualiteit |
Seks met je moeder/vader/broer/zus Evito | 127 | 01-03-2003 10:53 |