Oud 27-07-2002, 21:48
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Dit is echt duidelijk een geval van: Oh look at me, look at me! Poor little rich boy......
Oud 27-07-2002, 22:18
Biertjehakken
Biertjehakken is offline
Citaat:
Feestbeest nummer 1 schreef:
Dit is echt duidelijk een geval van: Oh look at me, look at me! Poor little rich boy......
Niet dus , gewoon een ordinaire pauper........
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 03:03
p-chez
p-chez is offline
Heh, allemaal wel heel leuk en aardig, maar je kunt niet ontkennen dat wat men over die kleding zegt, en dan vooral de mensen die het dragen, ook wel.. mja, het zijn wel echt van die stereotypes, of je 't nou leuk vindt of niet... shit happens.

Dat sommige mensen dat niet voor zich kunnen houden, is hun probleem, daar moet je je helemaal niet druk om maken; jij moet immers zelf weten wat voor kleding jij draagt.
Oud 01-08-2002, 21:40
SickOfItAll
SickOfItAll is offline
waahaa dit is echt fat, ik lig hier gewoon in een deuk. Een ordinaire sukkel die zo nodig zijn dure kleertjes moet showen! hahaha ga zo door dit is echt fat!

Volgens mij kan Robje beter terug gaan naar zn breezertje en op houden te zeiken voordat het helemaal uit de hand loopt!
Oud 01-08-2002, 21:44
Eaglewing
Eaglewing is offline
Nou jongens, genoeg de grond in gestampt

Jongen, ik heb met je te doen! Er is maar een mogelijkheid. Laat alles voortaan in de kast hangen
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 21:51
Verwijderd
Net zoals mensen die merkkleding niet moeten zeiken dat ze erop worden aangesproken, moeten mensen die een afkeer hebben van merkkleding ook niet doen alsof hun stijl de enige is ... er zijn nu eenmaal mensen die ervoor kiezen meer geld aan kleding uit te geven dan anderen. Als je daar niet mee kunt leven, spring dan van een brug af, want that's life. Zo ziet ons land eruit.

Hoewel ik moet toegeven dat mijn darmperistaltiek ook in omgekeerde richting gaat werken als ik zo'n groepje van die knulletjes zie lopen...bootschoenen, lichtblauwe broek, roze polo van Lacoste of Tommy, kralenkettinkje om, vlot plukjeskapsel, Tommy-bodywarmer...en dan een paar van die dozen erbij met sjaaltjes, vijf roze kraagjes en lak-instappertjes...get a eigen stijl ofzo
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 21:56
Poehee
Poehee is offline
GOED.....

Ik vraag me egt af of jullie altijd zo snel zijn met je oordeel...

Wie van jullie kent mij egt?

MZZLs

Robje
Oud 01-08-2002, 22:00
Kiet_oud
Kiet_oud is offline
Citaat:
nare man schreef:

Hoewel ik moet toegeven dat mijn darmperistaltiek ook in omgekeerde richting gaat werken als ik zo'n groepje van die knulletjes zie lopen...bootschoenen, lichtblauwe broek, roze polo van Lacoste of Tommy, kralenkettinkje om, vlot plukjeskapsel, Tommy-bodywarmer...en dan een paar van die dozen erbij met sjaaltjes, vijf roze kraagjes en lak-instappertjes...get a eigen stijl ofzo
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 00:49
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Wrom zou je een shirt met een krokkedilletjuh derop kopen?
Als het nou nog een schattug krokkedilletjuh was...
Maar het is zo'n ondingetje...
Oud 02-08-2002, 01:15
Kiet_oud
Kiet_oud is offline
Wisten julie trouwens dat Lacoste steeds populairder word onder ex-gabbers?

Misschien is dat wel het probleem van Lacoste.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 02:12
Feestbeest nummer 1
Citaat:
Poehee schreef:
GOED.....

MZZLs

Robje
Ja, ik ben ALTIJD zo snel met mijn oordeel.... it's up to the person whom I judge to change that....
Oud 02-08-2002, 12:34
Roos
Roos is offline
Citaat:
nare man schreef:
Dat vlotte plukjeskapsel wordt een trauma, pas op Wout..
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 12:43
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Dat vlotte plukjeskapsel wordt een trauma, pas op Wout..
Ik ga over een kwartier naar de kapper, dus wie weet

Misschien laat ik me daar wel omlullen
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 15:14
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
.....het probleem iz het krokodilletje dat de boel zoww ontzettend ontkracht..
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 16:46
AGH
AGH is offline
Ligt ook aan de combinatie van kleding.
Een polo kun je natuurlijk op verschillende manieren dragen.

Probeer maar eens een Lacoste polo aan te doen, petje op te doen, flesje bier in je handen te duwen en puma sportschoenen eronder aan te doen.
Waarschijnlijk krijg je dan niet alleen een boete voor zwartrijden, maar ook een stadionverbod omdat je dan voor Engelse hooligan wordt aangezien.
Merkkleding op zich zegt niets over de sociale ladder.
Armani wordt ook veel gedragen onder lagere delen van de sociale ladder.

Als ik als gabber gezien wil worden moet ik Lonsdale dragen, als ik als kakker gezien wil worden moet ik Ralph Lauren dragen en als ik sportief casual wil lijken koop ik gewoon een trui van Stone Island.
Als je niet wilt dat mensen naar kleding kijken moet je je een beetje afzijdig kleden
Hokjes bestaan nu eenmaal en zullen ook niet meer verdwijnen.

Als ik uitga heb ik geen sleutelhanger met touwtje om m’n nek, geen broek tot over m’n knieën, schoenen zonder sokjes, een strak shirtje met tijgerprint aan en een fluitje in m’n mond.
Als je dit wel doet; prima.
Ik vind het er persoonlijk niet uitzien, maar iemand anders vind mij waarschijnlijk weer een lampionnenvanger.

Een compleet eigen stijl ontwerpen is trouwens heel moeilijk.
Iemand is me op één of andere manier altijd net voor.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 20:44
Poehee
Poehee is offline
Citaat:
AGH schreef:
Ligt ook aan de combinatie van kleding.
Een polo kun je natuurlijk op verschillende manieren dragen.

Probeer maar eens een Lacoste polo aan te doen, petje op te doen, flesje bier in je handen te duwen en puma sportschoenen eronder aan te doen.
Waarschijnlijk krijg je dan niet alleen een boete voor zwartrijden, maar ook een stadionverbod omdat je dan voor Engelse hooligan wordt aangezien.
Merkkleding op zich zegt niets over de sociale ladder.
Armani wordt ook veel gedragen onder lagere delen van de sociale ladder.

Als ik als gabber gezien wil worden moet ik Lonsdale dragen, als ik als kakker gezien wil worden moet ik Ralph Lauren dragen en als ik sportief casual wil lijken koop ik gewoon een trui van Stone Island.
Als je niet wilt dat mensen naar kleding kijken moet je je een beetje afzijdig kleden
Hokjes bestaan nu eenmaal en zullen ook niet meer verdwijnen.

Als ik uitga heb ik geen sleutelhanger met touwtje om m’n nek, geen broek tot over m’n knieën, schoenen zonder sokjes, een strak shirtje met tijgerprint aan en een fluitje in m’n mond.
Als je dit wel doet; prima.
Ik vind het er persoonlijk niet uitzien, maar iemand anders vind mij waarschijnlijk weer een lampionnenvanger.

Een compleet eigen stijl ontwerpen is trouwens heel moeilijk.
Iemand is me op één of andere manier altijd net voor.
Netjes!!!!!!!!

Robje
Oud 05-08-2002, 20:59
yvonnaah
yvonnaah is offline
wa wil je nou met di topic bereiken?? moet iedereen ff weten dat jij die merken draagt en dat andere mensen denken dat je veel geld hebt?? en als je het echt zo erg zou vinden dat je er zelfs een topic overmaakt, draag dan gewoon andere kleren als het je zoveel aantrekt
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 16:17
fibonacci
fibonacci is offline
mwa dat is juist gaaf als je in pauperale uitgaansgebieden bent, krijg je allerlei leuke gesprekken:

- wat kijk je naar me! wat heb je nou voor polo aan man! heb je weleens de grond gekust?
+
- ik ben gvd van psv-oost!
+ sport is sowieso voor mietjes
- <druipt af>

of

-je hockeyt zeker?
+nee, hoezo denk je dat dan?
-nou, dat je zo'n polo aanhebt (denk bij deze laatste zin een enigszins misprijzende blik richting het desbetreffende kledingsstuk)
+dan zou ik toch op polo zitten
- .....
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 18:12
Feestbeest nummer 1
Citaat:
fibonacci schreef:
mwa dat is juist gaaf als je in pauperale uitgaansgebieden bent, krijg je allerlei leuke gesprekken:

- wat kijk je naar me! wat heb je nou voor polo aan man! heb je weleens de grond gekust?
+
- ik ben gvd van psv-oost!
+ sport is sowieso voor mietjes
- <druipt af>

of

-je hockeyt zeker?
+nee, hoezo denk je dat dan?
-nou, dat je zo'n polo aanhebt (denk bij deze laatste zin een enigszins misprijzende blik richting het desbetreffende kledingsstuk)
+dan zou ik toch op polo zitten
- .....
pauperale uitgaansgebieden....alleen al de benaming je betaalt er altijd nog meer voor een biertje dan op de hockeyclub hoor
Oud 07-08-2002, 18:30
fibonacci
fibonacci is offline
Citaat:

pauperale uitgaansgebieden....alleen al de benaming je betaalt er altijd nog meer voor een biertje dan op de hockeyclub hoor
Wat wil je nou eigenlijk zeggen?

Ik zie niet in hoezo die mensen me over m'n kleding aanspreken (en dan al helemaal niet op zo'n agressieve toon als dat eerste voorbeeld, die gast spoorde echt niet). Ik loop toch ook niet rond van
"heeey meisje mag ik in je oorbellen hoepelen?"
"je zit zeker op voetbal dat je een voetbalshirt aanhebt?"
"je zit zeker op surfen met die schoenen?"

Wat de bierprijs danwel een hockeyclub hiermee te maken hebben moet je toch echt even verduidelijken.. :/
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 19:32
Feestbeest nummer 1
Ja ik weet niet in wat voor "uitgaansgebieden" jij komt, maar dan kom je toch echt in de kut-tenten hoor als mensen dat soort dingen tegen je zeggen
Oud 07-08-2002, 19:34
fibonacci
fibonacci is offline
Citaat:
Ja ik weet niet in wat voor "uitgaansgebieden" jij komt, maar dan kom je toch echt in de kut-tenten hoor als mensen dat soort dingen tegen je zeggen
Ik heb er normaal gesproken ook helemaal nooit last van, maar op vakantie ineens enorm veel (ik ben in 10 dagen tijd zeker 25 keer gevraagd of ik op hockey zit )..
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 21:27
Nuck
Nuck is offline
Oh My God ...

Jongen, wat jij allemaal moet doormaken...sterkte.
Oud 07-08-2002, 21:36
Verwijderd
Ik heb er gelukkig geen last van ... mensen vragen me nooit of ik op hockey zit o.i.d. Maarja, ik kleed me dan ook niet zo extreem...gewoon normale broek en één polo'tje of overhemd, niet zo'n Michelin-effect om de hele collectie RL te showen...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 22:36
charly not
charly not is offline
je vraag zegt het eigenlijk al... 'lacoste.... wat is het probleem?'
Na mijn idee is het de houding van iemand en wat voor hoofd je erbij hebt en trekt (=dus houding) en natuurlijk de rest van je kleding. --> dat is dus het probleem dan
Lijkt me eigenlijk vrij logisch.. als je dure kleren aan hebt, een arrogante houding, dan denken mensen vaak dat je dan loopt te patsen met je kleding en jezelf evt bter zou vinden dan in dit geval die conducteur..
Maar als je gewoon een keer een polo van la coste aan hebt, met verder 'normale' kleding ofzow, dan is er nix aant handje
Oud 07-08-2002, 23:11
twijfelaarDH18
twijfelaarDH18 is offline
Misschien kwamen die gasten van de camping uit het arme deel van den haag, die hebben een hekel aan kakkers'
Oud 08-08-2002, 09:54
Dissolute
Dissolute is offline
Jezus wat kunnen jullie zeiken!!!!
Oud 08-08-2002, 11:15
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
rosi schreef:
Agossie.. krijg je commentaar op je kleding?
Kom op zeg, houd eens op met het zeuren over commentaar, want dat krijg je nu eenmaal altijd, ook als je een gothicjurk aantrekt, vier kraagjes draagt of precies de mode volgt.

Er zijn nou eenmaal altijd mensen die jouw kleding niet mooi vinden. So what? Als jij het mooi vind en het graag wilt dragen, doe je dat toch?
Inderdaad... gewoon niets van aantrekken en gewoon kleding die jij prettig vind. Dat heeft die ander waarschijnlijk toch ook? Denk daar maar eens over na...

Enne vier kraagjes is wel beetje fout hoor... vooral als het één polo en drie blousen zijn...

Twee kraagjes kan nog wel...
Oud 08-08-2002, 16:03
capishe
capishe is offline
1. Volgens mij ligt het probleem niet bij Lacoste maar bij jou
2. Volgens mij draag je het omdat je juist WIL dat mensen het kroko-tje zien
3. Als je zo geweldig veel geld uitgeeft aan kleding en neerkijkt op Hema, kan je ook wel een riks voor een tramkaartje uitgeven
4. Get a Life
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 18:48
enrico
enrico is offline
hum

mensen met lacoste en Rl staan niet op de camping??
mensen met tommy en lacoste kleding kunnen ook wel een appartement betalen??

damm..

volgens mij begrijpen veel mensen het niet echt hier

ik stond dit jaar op een camping, heb geen goedkope kleding
(ga niet alles noemen) krijg je toch alleen maar reacties dat je wilt laten weten wat je draagt. ik vind een camping gewoon meer sfeer hebben dan een appartementencomplex.

Greetz J.

ps. Merkkleding zegt NIETS!!!!!

vb. 1 persoon loopt in RL en lacoste maar rookt niet gaat weinig uit heeft geen brommer/auto een koopt verder weinig

vb. 2 persoon loopt in RL en lacoste gaat veel uit een koopt veel,
heeft gewoon te veel geld (of ouders hebben te veel geld)

vb. 3 persoon loopt in dure kleding gaat veel uit, gaat op vakantie
en geniet van het leven ((( maar staat wel op een camping))\
betaalt nagenoeg alles zelf , en wat er verdient word vliegt er net zo hard weer uit

Laatst gewijzigd op 08-08-2002 om 18:56.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 18:55
fibonacci
fibonacci is offline
campings zijn gewoon leuk (in de zomer), hotel is nogal sfeerloos (meer iets voor als je met je vriendin rustig op vakantie wil ofzo)
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 18:57
enrico
enrico is offline
Citaat:
fibonacci schreef:
campings zijn gewoon leuk (in de zomer), hotel is nogal sfeerloos (meer iets voor als je met je vriendin rustig op vakantie wil ofzo)
my words!!
Oud 08-08-2002, 20:05
Poehee
Poehee is offline
Citaat:
enrico schreef:

vb. 3 persoon loopt in dure kleding gaat veel uit, gaat op vakantie
en geniet van het leven ((( maar staat wel op een camping))\
betaalt nagenoeg alles zelf , en wat er verdient word vliegt er net zo hard weer uit
He spreads the word of god!!!

Oud 08-08-2002, 22:02
S
S is offline
Citaat:
fibonacci schreef:
Sfeerloos? Ik snoof toch echt sfeer in onze hotels deze vakantie... Beste hotels ooit.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 00:48
Verwijderd
Hotels vind ik altijd een beetje cheesy...ik heb liever een vrijstaand appartement eventueel gehuurd van particulieren, da's veel rustiger en leuker. Dan proef je veel meer de sfeer van een bepaald land, ipv alleen de sfeer van dat hotel.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 00:58
Kiet_oud
Kiet_oud is offline
Kramperen is lame
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 10:10
fibonacci
fibonacci is offline
Citaat:
nare man schreef:
Hotels vind ik altijd een beetje cheesy...ik heb liever een vrijstaand appartement eventueel gehuurd van particulieren, da's veel rustiger en leuker. Dan proef je veel meer de sfeer van een bepaald land, ipv alleen de sfeer van dat hotel.
Jawel, maar dat is een heel ander soort vakantie, niet iets wat je met een stel vrienden zou doen..
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 18:36
fibonacci
fibonacci is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
Lactose is toch een konijnenziekte waar ze blind van raken?
Hoe heet woordblindheid ook al weer?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 23:31
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Poehee schreef:
GOED.....

MZZLs

Robje
Ik moet zeggen dat je in je 1e post met weinig woorden toch een aardige autobiografie schetst.
Oud 10-08-2002, 00:20
Feestbeest nummer 1
Citaat:
Mennuz schreef:
Lactose is toch een konijnenziekte waar ze blind van raken?
Nee drol, dat heet myxomatose! Lactose is melksuiker!
Oud 10-08-2002, 12:47
AGH
AGH is offline
Citaat:
S schreef:

Sfeerloos? Ik snoof toch echt sfeer in onze hotels deze vakantie... Beste hotels ooit.
Hehe, hardgaan in je hotelkamer is dat leuk?

En fibonacci, volgens mij is PSV-Oost juist het groepje wat een reportage op de BBC ziet en meteen alle Lacoste kleding en Stones Island uit heel Eindhoven weet weg te trekken.
Bovendien komen ze niet voor de sport.
Volgens mij komen ze überhaupt nooit ergens….
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten