Oud 24-07-2005, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 24-07-2005 @ 23:21 :
Dat jij je moeder bh's aankan komt omdat jullie dezelfde hoeveelheid borstweefsel hebben alleen ben jij wat smaller dan je moeder
Niet helemaal dezelfde hoeveelheid borstweefsel, want als ik een van haar bh's aandoe (niet alle passen me overigens) zit er toch nog wel iets bóven de cups als het ware. Met als resutaat dus dat push-up effect, maar bij sommige bh's ziet dat ook wel mooi uit.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 22:29
Estar
Estar is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 24-07-2005 @ 23:23 :
Niet helemaal dezelfde hoeveelheid borstweefsel, want als ik een van haar bh's aandoe (niet alle passen me overigens) zit er toch nog wel iets bóven de cups als het ware. Met als resutaat dus dat push-up effect, maar bij sommige bh's ziet dat ook wel mooi uit.
Ik wil ook alleen maar zeggen dat je met 75 C evenveel borst hebt als je moeder met haar 80 B

Dat het eroverheen komt kan aan verschillende dingen liggen, daar ga ik me niet aan wagen
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 24-07-2005 @ 23:29 :
Ik wil ook alleen maar zeggen dat je met 75 C evenveel borst hebt als je moeder met haar 80 B

Dat het eroverheen komt kan aan verschillende dingen liggen, daar ga ik me niet aan wagen

Meestal draag ik toch wel mijn éigen bh's hoor, die zitten toch net ietsje beter.

Het was wel handig toen we op vakantie gingen en mijn koffer kwijt was. Het ging naar Noorwegen ipv naar Italië. Toen moest ik dus kleren van mijn moeder aan.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 22:38
Estar
Estar is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 24-07-2005 @ 23:35 :

Meestal draag ik toch wel mijn éigen bh's hoor, die zitten toch net ietsje beter.

Het was wel handig toen we op vakantie gingen en mijn koffer kwijt was. Het ging naar Noorwegen ipv naar Italië. Toen moest ik dus kleren van mijn moeder aan.
Mjah heb je nog mazzel mee dat jullie niet zoveel schelen
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 23:21
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Estar schreef op 24-07-2005 @ 23:29 :

Mijn moeder heeft 70B en ik 75 A, maar mijn borsten zijn ietsje groter, kan dat? als ik haar bh's pas, dan worden m'n borsten helemaal platgedrukt.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 23:29
Estar
Estar is offline
Citaat:
Fainne schreef op 25-07-2005 @ 00:21 :
Mijn moeder heeft 70B en ik 75 A, maar mijn borsten zijn ietsje groter, kan dat? als ik haar bh's pas, dan worden m'n borsten helemaal platgedrukt.
Zou kunnen, maar het zou feitelijk weinig tot niks moeten schelen, alleen de vorm.

Laatst gewijzigd op 24-07-2005 om 23:32.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 23:33
Verwijderd
Misschien heeft een van jullie wel de verkeerde maat bh's? [Hier] staat ergens een tabel waar je aan de hand van je bustewijdte en onderbustewijdte je cupmaat kunt bepalen. Dus haal er een centimetertje bij zou ik zeggen.

Bij klopt het overigens helemaal, mijn onderbuste is 76 cm en mijn buste 92 cm, wat dus neerkomt op 75C.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 23:35
Estar
Estar is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 25-07-2005 @ 00:33 :
Misschien heeft een van jullie wel de verkeerde maat bh's? [Hier] staat ergens een tabel waar je aan de hand van je bustewijdte en onderbustewijdte je cupmaat kunt bepalen. Dus haal er een centimetertje bij zou ik zeggen.

Bij klopt het overigens helemaal, mijn onderbuste is 76 cm en mijn buste 92 cm, wat dus neerkomt op 75C.
Bij mij klopt het niet, hun geven 2,5 maat groter aan
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 23:45
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 25-07-2005 @ 00:33 :

Voor ik dat deed dacht ik joepie mss heb ik dan een maatje meer

een maatje minder dus..
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 23:47
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Fainne schreef op 25-07-2005 @ 00:45 :
Voor ik dat deed dacht ik joepie mss heb ik dan een maatje meer

een maatje minder dus..
Ja, want als dezelfde borsten C in plaats van B heten zijn ze opeens een stuk groter
Oud 24-07-2005, 23:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Sjanna schreef op 23-07-2005 @ 19:48 :
Ik heb een (vind ik) groot probleem!

Mijn borsten zijn heel klein.. mijn moeder heeft ook hele kleine dus ik ben bang dat ze niet meer echt veel groter groeien en daar zit ik erg mee! zo'n stomme paspop uit de winkel heeft zelfs grotere, dus al die kleren die leuk lijken te staan staan stom bij mij dan) .... heeft iemand tips waardoor je borsten groter kan laten lijken of wat er leuk uitziet als je heel kleine borsten hebt? ik heb ook een vragenlijstje:

1. (voor jongens) wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat)

+ik ben een meisje... maarreh... het maakt niet uit wat je maat is als je het ZELF maar mooi vindt een jongen valt heus niet alleen op je borsten en elke jongen vindt at anders mooi dus zo kun je bezig blijven....

2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?

+mijn moeder had 80I maar ze is afgevallen heeft nu 80E ik heb nu 75A maar dat komt zeker wel goed...
maak me eerder zorgen of ze niet te groot worden want dat is echt heel onhandig! er zitten heel veel voordelen aan kleine borsten hebben hoor

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?

+mwoah, ze zijn nu ongelijk maar ja ze zijn nog niet uitgegroeid he

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)

+nee nooit! geen gesnij, geknip of geplak aan mijn lijf!
ik wil mijn kinderen later gewoon borstvoedeing geven...

als je zelf nog wat toe te voegen hebt zeg het alsjeblieft..

als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?)

+als je het echt zeker weet en tegen die tijd nog steeds wilt, vooral doen. maar weet wel dat je dan geen borstvoeding kan geven en lelijke littekens kan krijgen, de siliconen kunnen door je lichaam gaan zwerven of je kunt symptonen krijgen zoals haaruitval, irritaties en heel akelige dingen.
als ze open gaan kun je er zelfs onvruchtbaar van worden enneh volgesmij voelt het helemaal niet lekker zo'n geltiet.
wees nou maar blij met je mooie cup a of b, als jij een mooie meid bent met een leuke persoonlijkheid (en dat ben je vast!) kijkt niemand op een cupmaatje meer of minder...

soow wat heb ik een verhaal geschreven zeg

Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 02:30
sperzieboon1
sperzieboon1 is offline
2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?
Mijn moeder heeft A... ik heb 80B, was eerst 85C, maar ben 10 kilo afgevallen, dus mn cupmaat werd ook kleiner

Ik ben zeer tevreden met mijn borsten... ik vind het wel jammer dat ze nu iets kleiner zijn (zie vraag 2), maar alsnog vind ik ze prima.

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)
Als ik helemaal plat zou zijn geweest zou ik denk ik zeker een borstoperatie in overweging nemen... maar ik ben niet helemaal plat... en zoals ik al zei... ik vind het prima zoals ze zijn
Oud 25-07-2005, 11:17
Verwijderd
Overigens ken ik geen jongens die zeggen dat ze het vinden boeien hoe groot de borsten van een meisje zijn ('zolang het een beetje normaal is'), als het er om gaat of ze dat een aantrekkelijk meisje vinden.

En de paspoppen die je noemde: bij de v&d hebben die 70c (ja, ik heb in een bh van een lingerie-paspop gekeken ). Dat is niet heel klein ofzo, behalve dan de ondermaat.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 11:23
Maurice
Maurice is offline
als je persoonlijkheid maar groot is. dan interesseert me de grootte van je borsten geen zak.
Oud 25-07-2005, 11:30
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 25-07-2005 @ 00:47 :
Ja, want als dezelfde borsten C in plaats van B heten zijn ze opeens een stuk groter

inderdaad, ik moet me niet zo aanstellen.
De maat die zij aangeven daar pas ik toch niet in.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Fainne schreef op 25-07-2005 @ 12:30 :

inderdaad, ik moet me niet zo aanstellen.
De maat die zij aangeven daar pas ik toch niet in.
het maakt ook nog wat uit of je het meetlint scheef hebt gehouden enzo, en of je het strak hebt aangetrokken
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 12:01
lauxj
lauxj is offline
hey sjanna, maak je niet druk en probeer ze te accepteren, dat doe ik zelf ook. Ik ben nu 17 en heb maatje 70a. dit zal hoogstens nog een heel klein beetje groeien.
mijn moeder had ook altijd een maatje 70a, maar ze heeft haar borsten twee jaar terug laten vergroten en is ontzettend blij met het resultaat.

als laatste: mijn vriendje dacht altijd dat hij op grote borsten viel, maar hij is toch op mij gevallen! terwijl ik geen opvulling draag en je toch wel duidelijk ziet dat ik niet veel heb. Jongens vinden het dus niet zo heel belangrijk als wij meisjes wel eens denken.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 13:43
Konijn
Konijn is offline
Ik heb zelf 75/80 C/D (ik zit overal tussen in, heel lastig).

Ze begonnen te groeien toen ik 11 was, ongeveer tot mn 15e, toen had ik 75C. Daarna zijn ze alleen nog iets groter geworden toen ik zelf ook wat steviger werd, vandaar dat ik nu net overal tussen inzit (wat ook komt doordat ze door dat laatste groeien minder stevig zijn geworden).
Ik ben redelijk tevreden, meer in de zin van ze horen bij me, dus klaar. Als ik zelf had kunnen kiezen, was ik bij 75C gebleven, maar tis nu eenmaal niet anders he.

Mijn moeder heeft overigens B (omvang weet ik eigenlijk niet, 90 denk ik?). Iets kleiner dus, en mn oma van moeders kant heeft ook B. De vrouwen aan mn vaders kant hebben juist allemaal grotere borsten (zelfs verkleining ondergaan) en ik zit er dus tussenin.
Oud 25-07-2005, 14:58
Laloeske*
Laloeske* is offline
1. (voor jongens) wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat)

Mijn vriend vind 'plat' niet echt wat.. hij moet wat hebben om vast te houden zegt ie...

mijn moeder heeft B75... Ik heb C75, dus 1 cupmaat groter.. ben dr wel blij mee...

Ja zeker! Ik vind ze mooi, passen bij de rest van men lichaam.. (grote kont)..

Nee... miss later..als ik er last van ga krijgen enzo...
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 15:56
coopergirl
coopergirl is offline
2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere? Ikzelf heb cub C, mijn moeder heeft cub B.

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? Indien ik een goede bh aan heb, ben ik wel tevreden. Zonder bh vind ik ze te 'hangerig'

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) Nee, nooit overwogen..
Oud 25-07-2005, 16:04
Droid
Droid is offline

Het is leuk als het in verhouding is, maar het gaat me toch om de persoon daarachter. Als ze leuk is wat maken haar borsten dan uit.

Over borst vergroting: Ik vind vrouwen die aan zich laten sleutelen niet echt mijn type. (een uitzondering is natuurlijk als je aan je laat sleutelen omdat er ECHT iets mis is)
Oud 25-07-2005, 16:24
Freestyler*
Freestyler* is offline
overigens zit ik qua maten op 74 - 83
dat is dus helemaal niks
dat zou 75AAA zijn

Ik draag altijd 70 A en die zitten goed
beter dan bh's met maat 75

Ik ben er erg onzeker over, maar een vergroting vind ik ook niks.
Oud 25-07-2005, 17:47
Nickymeis
Nickymeis is offline
M'n ma heeft een D cup, ze had tot haar 16 geen tieten en toen had ze ze ineens in 1 zomer, door die enorme groei had ze veel pijn. Ik zelf zit nu met een gewone A, ben ergens op m'n 12e begonnen ofzo.
Ik hou m'n hart vast, want er zitten ook een paar E/F-cups in de familie, dadelijk val ik ook opeens uit op m'n 16e.. zo'n grote cup zou niet passen bij m'n maatje 36..

Nja het mag nog wel ietsje groter, maar met de vorm ben ik heel tevreden. Mooi rond en niet zo puntig.

Nou nee liever niet vergroten, maar stel als ik op m'n 30e nog zo'n cupje heb, dan kijk ik wel of ik geld over heb.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 19:22
Random Moron
Random Moron is offline
Citaat:

Mijn borsten zijn heel klein.. mijn moeder heeft ook hele kleine dus ik ben bang dat ze niet meer echt veel groter groeien en daar zit ik erg mee! zo'n stomme paspop uit de winkel heeft zelfs grotere, dus al die kleren die leuk lijken te staan staan stom bij mij dan) .... heeft iemand tips waardoor je borsten groter kan laten lijken of wat er leuk uitziet als je heel kleine borsten hebt? ik heb ook een vragenlijstje:

mijn moeder heeft iets kleiner

sinds ik ze heb laten verkleinen ben ik al veel tevredener

zoals ik al zei... ik heb een borstverkleining door liposuctie gehad

als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?)

xxx Sjanna
Oud 26-07-2005, 08:10
waves
waves is offline
mn moeder heeft een behoorlijke b en ik heb 85c, wat groter dus.

over de grote ben ik wel tevreden (al was ik ook heel tevreden met n iets kleiner maatje), maar ze hadden wat ronder gemogen.

ik heb nooit overwogen er iets aan te laten doen
Oud 26-07-2005, 11:38
cyntha
cyntha is offline
- Mijn moeder heeft een grote B en ik heb een kleine B.

- Ik ben wel tevreden met mijn borsten. Ze zijn niet te groot en niet te klein. Al zou ik ze af en toe best groter willen hebben.

- Nee, ik ben tevreden.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 12:17
Verwijderd
Mijn moeder heeft een B. Ik heb nu een kleine D, en ze groeien al 2 jaar niet meer. Goddank.

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? Ze hadden wel iets keiner gemogen maar de verhoudingen kloppen zo beter dus vind het wel goed zo.

Nee, maar als ik drastisch nog 20 kilo af zou vallen, en ik ze niet meer op sterkte krijg lijkt me dat wel een slim plan. Maar nee, ben het niet van plan

Je bent 16, dus het kan nogsteeds opkomen (en dat zal de chirurg waarschijnlijk ook zeggen?) dus het is misschien slimmer nog even een 3/4 jaartjes te wachten, maar als jij je er prettiger bij zal voelen...
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 13:00
Loezzel
Loezzel is offline
Mijn moeder heeft 85B geloof ik, en ik heb 75A. Mijn moeder had vroeger ook altijd hele kleine borsten, totdat ze kinderen kreeg. (Ze vertelde me ooit dat ze in haar cup gaan voedingbh's hadden (die je van voren kunt openen), omdat ze die alleen vanaf cup B of C hadden!! Echt belachelijk!)

Ik ben niet echt blij met mijn borsten. Ze zijn klein en iets te puntig. Maar gelukkig kan ik dat met opgevulde bh's allemaal goed verbergen.

Nee, zo erg zit ik er nu ook weer niet mee. Mijn vriend vindt ze trouwens niet lelijk, dus dat scheelt ook een hoop. Als ik mag kiezen, kies ik toch voor deze borsten en niet voor van die joekels waarvan je rugpijn krijgt.

Je bent nog erg jong, ik zou eerst maar eens afwachten.
Ik heb ook een kleine cup, maar ik camoufleer het met opgevulde bh's. Ik heb er niet zo'n problemen mee. Het leven draait toch niet om je borsten. En als je cup A hebt, heb je iig al meer dan helemaal niks...
Oud 26-07-2005, 14:10
Yaris
Yaris is offline
Citaat:
Kleine borsten (A of B in verhouding tot het lichaam). Mia Kirshner uit de serie "The L-Word" heeft ontzettend mooie borsten (geen idee wat voor cup het is, kleine B toevallig??)
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Yaris schreef op 26-07-2005 @ 15:10 :
Kleine borsten (A of B in verhouding tot het lichaam). Mia Kirshner uit de serie "The L-Word" heeft ontzettend mooie borsten (geen idee wat voor cup het is, kleine B toevallig??)
http://unite.com.au/~u6539a/tbb/gfx/...iakirshner.jpg die? lijkt mij eerder een grote C.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 14:21
Maurice
Maurice is offline
als 't niet meer is.
Oud 26-07-2005, 14:38
Jones
Citaat:
Maurice schreef op 26-07-2005 @ 15:21 :
als 't niet meer is.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 14:38
Yaris
Yaris is offline
Citaat:
Sarah schreef op 26-07-2005 @ 15:20 :
http://unite.com.au/~u6539a/tbb/gfx/...iakirshner.jpg die? lijkt mij eerder een grote C.
Hmmm, op TV leken ze kleiner?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 14:48
Lorelei
Lorelei is offline

nvt

Ik heb ruim 2 cupmaten groter dan m'n moeder. M'n moeder had eerst wel grotere cupmaat dan dat ze nu heeft. Dat is minder geworden toen ze kinderen kreeg. M'n oma, daarentegen, heeft juist 2 cupmaten groter gekregen nadat ze kinderen kreeg dus het zegt niet alles.

Jawel hoor. Heb een prima cupmaat die goed bij m'n lichaam past.

Nee.

Doe niet zo moeilijk.
Oud 26-07-2005, 14:50
Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Mijn moeder heeft 70A en ik heb 85E; een heel verschil dus. We hebben wel ongeveer dezelfde lengte (1.50m) maar zijn qua bouw heel verschillend; zij is tenger en ik ben iets breder gebouwd. Tja, of ik tevreden ben hangt af van mijn bui. Ze zijn erg groot en soms zitten ze in de weg. Veel truitjes passen niet, ze zitten op mijn borsten te strak en op mijn buik te wijd. Maar ik ben eerder minder tevreden met de vorm dan met de grootte. Ik denk nog steeds aan het verkleinen van mijn borsten, het probleem is echter dat ze niet 'abnormaal' groot zijn, ze springen gewoon erg in het oog door mijn lengte. Een operatie is erg drastisch en ik heb gemerkt dat ze ook kleiner worden door af te vallen, dus dat probeer ik eerst Je bent nog erg jong, mijn borsten zijn zeker tot mijn negentiende blijven groeien: niet snel op mijn tiende had ik al een B-cup, maar toch is er nog aardig wat bijgekomen. Je moet er bij een borstvergroting rekening mee houden dat je iets vreemds in je lichaam krijgt en de uitwerking daarvan is nooit te voorspellen. Mijn tante heeft haar borsten laten vergroten en nu spijt, ze voelen heel hard aan Daarnaast vind ik kleine borsten persoonlijk mooier, wilde vroeger altijd zo'n mooie borsten als mijn moeder (maar ook zij is niet volledig tevreden).
Oud 26-07-2005, 15:27
Estar
Estar is offline
Citaat:
Yaris schreef op 26-07-2005 @ 15:38 :
Hmmm, op TV leken ze kleiner?
Misschien was het voor de operatie wat je zag?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 16:49
ScRaN
ScRaN is offline
Ik ga toch antwoorden: hangt ervan af welk model je hebt, er zijn mooie B's, mooie C's Mooie A's, echt grote borsten vind ik niet mooi

ooit had mijn moeder een C, nu nog maar juist een A (ouderdom hè), en ik heb een grote B, kleine C

Ik ben halvelings tevreden, ik heb vorig jaar een tumor in mijn borst gehad, en door het litteken langs mijn tepel lijkt het alsof mijn tepel groter is dan hij eigenlijk is, maar voor de rest ben ik tevreden

Ikzelf zou niet meer in mijn borsten laten snijden, heeft te veel pijn gedaan bij mijn operatie.

Als je echt niet tevreden bent, je niet vrouwelijk voelt ofzo, vind ik dat het mag, mijn zus heeft ook ingrepen laten doen in haar gezicht (ze had geen jukbeenderen of kin, dus heeft ze die gekregen) maar die vind ik functioneel, je moet het wel doen voor jezelf, en niet voor iemand anders.
Oud 26-07-2005, 17:04
Verwijderd
Citaat:

Mijn moeder heeft DD geloof ik, en 't past wel bij haar, maar tis best groot evengoed. ik heb 75 AA, dus eigenlijk het allerkleinste waar af en toe nog een BH voor te vinden is; meestal zijn BH's te groot.

Ja ik ben er erg tevreden mee. ik vind dat ze bij mn lichaam passen en dat het me mooi staat. zolang ik er maar een mooie BH voor kan vinden vind ik het prima. nu is het natturlijk wel zo dat als ik ooit had kunnen kiezen, ik een iets grotere maat had gekozen, maar nooit meer dan een volle A.

nee dat vind ik echt verschrikkelijk!

[/B]
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 18:27
yapo
yapo is offline
Citaat:

Ik vind een grote B/kleine C mooi, maar vind kleinere borsten op zich wel mooier dan grotere. Verder ken ik een superleuk/mooi meisje en die heeft ook kleine borsten (ook van d'r mamma geërft neem ik aan ), maar het stoort helemaal niet bij haar. Het is natuurlijk ook een afhankelijk van de bouw van het lichaam of het al dan niet bij iemand past. Het is dus niet zo dat het per definitie niet mooi is.

Citaat:

xxx Sjanna
Ik vind dat onnodig, je bent geen vrouw omdat je borsten hebt, maar je bent een vrouw en daarom heb je borsten. Of een meisje nu grote borsten heeft of kleine, ik vind dat helemaal niet belangrijk, zolang ze maar lief en leuk en aardig is.
Oud 26-07-2005, 18:36
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Mijn oeder heeft cup c, ik cup a. Dan moet ik er wel bij zeggen dat zij vroeger ook niet zo'n grote borsten had en ook heel dun was, net als ik. Pas na de zwangerschappen is ze gaan "groeien" zeg maar

Ik ben er heel tevreden mee, het past goed bij mijn lichaam. Ze zijn mooi en stevig, ja, ik ben er blij mee.

Nee ik vind ze perfect zo.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 19:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
[1. (voor jongens) wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat) N.v.t

Mijn moeder heeft 80A, ik heb 80B, het scheelt niet heel veel dus.

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?Ik ben wel tevreden, vind grote borsten niet echt heel mooi dus vind de mijne groot genoeg. Vind het alleen wel vervelend dat ze redelijk wat verschillen in grootte.

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)Nee, nooit overwogen en dus ook nooit gedaan. Ik ben tevreden met wat ik heb. Ik hoef geen grotere borsten en eigenlijk ook geen kleinere maar wel liever kleiner dan groter.
Oud 26-07-2005, 19:17
Sasbeest
Sasbeest is offline
Weet niet precies wat m'n moeder heeft, iig veel, 90DD ofzo. Ikzelf heb een (kleine) 75B, stuk minder dus.

Ja ik ben er wel tevreden mee. Soms zou ik wel wat meer willen hebben, maar als ik dan een meisje met grote borsten zien rennen oid, ben ik toch blij dat ik niet zoveel "mee hoef te zeulen".

Nee nooit overwogen, ben blij met hoe ze nou zijn. Weet niet of ik het zou doen als ik ooit ontevreden zou raken. Heb wel een vriendin die haar borsten heeft laten verkleinen, omdat ze lichamelijke klachten had. Zij was heel erg blij met het eindresultaat .
Oud 26-07-2005, 21:12
annetjuh
annetjuh is offline
laten lijken of wat er leuk uitziet als je heel kleine borsten hebt? koop een push up bh of zo'n neppe, ik haat die dingen omdat ik zo weinig leuke bh kan kopen maar goed zal je lijstje 's invullen

ik ben wel een meisje maar ik vind een grote B of kleine C mooi

2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere ? 85D(D) ik heb zelf 75/80D sinds ik aan de pil zit. Had eerst een C en ik vond het verschrikkelijk om een grotere BH te kopen

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? niet echt mijn borsten vind ik te groot en maakt niet uit met wie ik sta te praten, het komt vaak uit op mijn borsten, de meesten vinden het mooi, zowel jongens als meisjes. Alleen dat het elke keer weer een onderwerp is staat mij niet aan

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) ik zou ze wel willen verkleinen, maar ik heb geen lichamlijke klachten. dus ik doe het niet. Ook omdat ze er na de tijd waarschijnlijk lelijker uit zullen zien. Aan een borstverkleining hou je namelijk wel littekens aan over.

Ik vind dat het een keuze is die je goed moet overwegen.
Ik snap niet waarom een A cup niet kan, ik vind het bij veel vrouwen mooi staan, je lijkt er wel slanker door. Mijn schouderpartij lijkt meteen veel groter, door een stevige borstpartij. Maar ik vind het zonde om borsten te laten vergroten.
Oud 26-07-2005, 21:16
annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
Sarah schreef op 26-07-2005 @ 15:20 :
ze drukt die borsten ook wel lekker plat, want zo groot lijken ze me niet hoor
Oud 27-07-2005, 08:17
Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 26-07-2005 @ 22:16 :
ze drukt die borsten ook wel lekker plat, want zo groot lijken ze me niet hoor
Ik vind ze ook niet zo groot... Ze duwt ze heel erg op en zelfs dan komen ze niet tegen elkaar aan. Als ik dit doe zitten ze in mijn nek
Oud 27-07-2005, 09:28
Yaris
Yaris is offline
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 27-07-2005 @ 09:17 :
Ik vind ze ook niet zo groot... Ze duwt ze heel erg op en zelfs dan komen ze niet tegen elkaar aan. Als ik dit doe zitten ze in mijn nek
Inderdaad. Voor alle ongelovigen: check het zelf maar even.

Download

je dient de nieuwste versie van DIVX codec te heben
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Yaris schreef op 27-07-2005 @ 10:28 :
Inderdaad. Voor alle ongelovigen:
Iew, dat klonk eng.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 10:11
Delicate
Delicate is offline

Mijn moeder heeft dacht ik 90C en ik 80E.

Niet, had ze graag wat kleiner gehad. (c)

Wel overwogen, maar ben nu nog te jong en kijk het nog even aan.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 10:38
C-Cee
C-Cee is offline
1. wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat)
dat hangt er vanaf wat je verdere postuur is. Ik vind dat het meer gaat om de vorm van de borsten dan om de cupmaat. Je kan kleine borsten hebben maar als die gewoon mooi gevormd zijn is het beter dan meloenen die tot je enkels vallen.

Mijn moeder heeft volgens mij een D.
Ik ben een 4 maanden geleden aan de pil gegaan en ben van een 75A/75B naar een 75B/75C gegaan. Dus er zit wel verschil in. Mn hele familie heeft wel grote borsten (me zus had een G en heeft ze verkleind)

Ja ik ben heel erg tevreden. Mn borsten zijn in 4 maanden heel erg veranderd (positief), ze hebben een hele mooie vorm en zijn niet te groot,niet te klein. Nu krijg ik ook allemaal complimentjes over mn borsten en dat is altijd leuk

Toen ik 15 was voelde ik me wel platje dus ja dan heb je er wel es aan gedacht, maar nooit echt serieus.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 11:13
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik ben 18 en heb (nog steeds, sinds mn 13e) cup 75A.
2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere? Mijn moeder had ook cupA ja, maar zij heeft ze dus laten vergroten naar een grote cupC (Na de zwangerschappen van mij en mn zusje).

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?Tsja, op zich wel. Maar soms zou ik wel een grote cupB/kleine C willen hebben. Ik ben ook wel vrij slank, dus dan mistaat een cupA ook niet zo. Heb ook een slanke taille.

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)Ik zou het wel willen doen, maar durf dat niet zo goed. Misschien ooit in de toekomst (net zoals mijn moeder na de zwangerschappen ofzo, want zij had toen echt niets meer over).

als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?) Als jij je daar prettig bij voelt, waarom niet?
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten