|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Dat het eroverheen komt kan aan verschillende dingen liggen, daar ga ik me niet aan wagen
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Meestal draag ik toch wel mijn éigen bh's hoor, die zitten toch net ietsje beter. ![]() Het was wel handig toen we op vakantie gingen en mijn koffer kwijt was. Het ging naar Noorwegen ipv naar Italië. Toen moest ik dus kleren van mijn moeder aan.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-07-2005 om 00:32. |
||
|
|
|
Verwijderd
|
Misschien heeft een van jullie wel de verkeerde maat bh's? [Hier] staat ergens een tabel waar je aan de hand van je bustewijdte en onderbustewijdte je cupmaat kunt bepalen. Dus haal er een centimetertje bij zou ik zeggen.
![]() Bij klopt het overigens helemaal, mijn onderbuste is 76 cm en mijn buste 92 cm, wat dus neerkomt op 75C.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
een maatje minder dus..
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
inderdaad, ik moet me niet zo aanstellen. De maat die zij aangeven daar pas ik toch niet in. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
), maar het stoort helemaal niet bij haar. Het is natuurlijk ook een afhankelijk van de bouw van het lichaam of het al dan niet bij iemand past. Het is dus niet zo dat het per definitie niet mooi is. ![]() Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|