Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wil het wel nog even aanvullen ![]() * De laaste 40km van deze etappe was vrijwel helemaal vlak, dat is natuurlijk erg jammer want op deze manier kunnen de klimmers (waar deze etappe eigenlijk voor bedoeld was) zich niet laten zien. * Het shot toen Davis binnenkwam was ook erg slecht, ik had graag nog de sprint van het "peleton" met Dekker, Boogerd enz gezien maar helaas. en inderdaad wat een domme vraag van die reporter. volgens mij vroeg hij iets van wat hij er van vond dat hij zo slecht had gereden ![]()
Laatst gewijzigd op 06-08-2005 om 16:07. |
![]() |
||
Citaat:
Toen ik ging kijken heb ik nog een enorme blunder gezien, een renner (van Bouygues) had een lekke band en moest dus wisselen. Hij reed toen al bij de achterblijvers tot mijn stomme verbazing haalde de bezemwagen hem gewoon in waarna het kruispunt waar we stonden werd vrijgegeven ![]() Iets verderop stopte de bezemwagen omdat die via de ploegleider had begrepen dat hij achter zich had. Dit mag toch allemaal niet gebeuren ![]()
||
Ja mooie foto's. Leuk dat er mensen zijn die in het echt gaan kijken
![]() Citaat:
![]() Wat raar eigenlijk dat ze daar niet aan hebben gedacht van tevoren. Want je zou toch denken dat dit soort dingen ooit al wel eens mis zijn gegaan door te korte plaatstelijke rondjes aan het eind van een etappe. En toch zorgen ze elke dag weer voor een aantal rondjes. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de laatste etappe van de Tour de France in Parijs; daar kunnen er wel een boel rondjes gereden worden omdat de rondes daar langer zijn. Als dat hier ook zo was, zou het geen probeem zijn. Maar dat zijn ze niet. Het is inderdaad te krankzinnig ja dat die renners hun etappe niet fatsoenlijk uit kunnen rijden. Ze werden eerder al staande gehouden door de organisatie en dan dit. Heel amateuristisch ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat ik dus zit te denken, waarom doen ze het vertrek niet gewoon 20 km eerder zodat de aankomst wel bergop is? Of zijn wij hier op dit forum soms de enige die graag een aankomst bergop hebben ![]() Ik denk dat ik maar wat eerder ga kijken morgen, ik wil niet weer alle bergen missen! ![]() Een dag waarop de klungeligheid van deze ronde misschien niet zo veel naar voren komt als op de andere dagen. Dus vergeet allemaal niet te kijken! ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Maar ook hij gaf aan dat het zondag net als zaterdag weer geen echte bergrit is omdat de laatste 20km vlak is. Als zelfs de renners zulke dingen zeggen... Citaat:
![]() Vanaf 14:00 is het op belgië één. Op Nederland 2 begint studio sport om 13:00 uur maar er is ook aandacht voor atletiek. Daar zal dan dus ook pas om 14:00 uur de BENEtour beginnen.
||
Citaat:
Nouja we zullen het wel zien.. ik heb er wel zin in en ik wens Dekker alvast succes! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Wel grappig een jongentje van 14 die een opmerking plaatst over iemand die al meer dan 30 jaar in vak zit ![]() De wedstrijdleiding heeft te laat gereageerd en daarna ook nog eens een foute beslissing gemaakt dat spreekt voor zich. Het is natuurlijk ook wel ernstig als je de koplopers (terwijl ze niets fout hebben gedaan) moet laten wachten op het peleton, dat is wat Mart Smeets bedoelde. De organisatie van de Enco-tour is zwaar klote maar de beslissing van de renners was ook niet erg handig, ze hadden beter die 300m terug kunnen rijden, dan waren ze hoogheid 2 minuten verloren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat bleek dus (zoals iedereen wel kon snappen) gewoon een smoes te zijn van de organisatie. De organisatie is te laf om verantwoordelijkheid te dragen van hun fouten ... ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 07-08-2005 om 16:22. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het geeft maar aan hoe ik er van baal. En iedereen moet toch toegeven; het is te krankzinnig wat er is gebeurd en het had niet hoeven gebeuren. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder beetje lompe actie met het verkeerd rijden en het vervolg daarop, maar er gebeuren wel ergere dingen in de wereld dan 175 mannen die verkeerd rijden ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Het was nog 60 km en het verschil was toen zo'n 15 minuten. Ik weet niet hoe het zit met die 10 km = 1 minuut en ik weet ook niet of die regel zomaar overal is toe te passen. Maar als die twee commentatoren van Sporza zeggen dat het mogelijk was, dan was het ook mogelijk. De best geklasseerde in de kopgroep stond op 6 minuten. Ik denk nu toch eigenlijk dat ze dat bedoelden met het klassement komt niet in gevaar. Als het 6 minuten was hoefden ze maar 9 minuten in te lopen in plaats van 15. Citaat:
Nouja ik schijn overdreven te reageren volgens iedereen... Sorry daarvoor, maar ik kan daar ook niks aan doen. Het is gewoon belachelijk wat er is gebeurd. En niet alleen vandaag. De hele ronde gebeuren er stomme dingen. En als dan zoiets erbij komt dan kan ik er even niet bij.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het blijft bizar om te zien hoe wielrenners door de politie op de motor gedwongen worden te stoppen. Dat was zo'n absurd moment, ik weet niet wat ik gedaan had als wielrenner hoor. Ik denk dat het de verkeerde beslissing was. Ik denk dat ze de kopgroep gewoon hadden moeten laten rijden. En het peloton dan maar op 14 minuten daar achter. Desnoods de etappe annuleren, maar de renners dwingen te stoppen... gaat wel ver hoor. ![]() De Eneco Tour schrijft wel wielerhistorie. ![]()
||
Citaat:
En ik ben het met je eens met dat het belachelijk is, doorrijden en dan na de etape besluiten wat te doen was het beste geweest denk ik. Overiens, wanneer met voetbal een team scoort omdat het andere team ff met 10 man speelt (blessurebehandeling ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
nieuwe wielerkalender phmpruim | 12 | 23-04-2004 14:58 |