![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Carte Orange geld alleen van maandag t/m zondag he. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als ik maar een keer buiten die zones hoef, kan ik ws beter een los kaartje kopen voor die keer.. en dat van carte orange wist ik ja, maar ik ga ook van maandag tot vrijdag, of dinsdag tot zaterdag ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en een los kaartje tot aan versailles zal vast geen 10 euro zijn ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op de site www.ratp.com staat dat een carte orange voor zone 1 en 2 15,70 kost, en voor 1-3 20,80.
Paris visite kost voor zone 1-3 26,65, en is dan 5 dagen geldig. Maar voor die Carte Orange heb je wel een pasfoto nodig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() maar die carte orange en paris visite, dat is dus voor allerlei vervoermiddelen? Metro, maar ook bus en trein enzo? Aangezien je er mee tot in zone 8 ofzo kunt komen.. En aan een carte orange voor zone 1 en 2 heb ik dan dus genoeg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zag je reactie net pas, kom net terug van vakantie.. (Helaas niet Parijs, dat is voor volgend jaar.. ) Het lijkt me heel leuk om je foto's te zien en je belevenissen te horen..!
||
Citaat:
![]() Wat ik erg mooi vond, was het uitzicht vanaf de Eiffeltoren. 's Avonds als het donker is, is het nog leuker. Als je van moderne kunst houdt, natuurlijk naar het Centre Pompidou gaan. Ik houd niet zo van musea.. dus ik ben er ook niet zo lang gebleven. In het Louvre ben ik niet geweest. Ik was eigenlijk van plan eventjes binnen rond te kijken.. maar toen ik de rij zag had ik er geen zin meer in. En aangezien ik toch niet van oude kunst houd, kon ik mijn tijd beter aan iets anders besteden. Wat ik trouwens wel een leuk museum vond (naast het Dali museum), was het Musee des Arts Decoratifs. Daar zit ook het modemuseum in. Als je wilt winkelen kun je beter niet naar de Champs Elysees ofzo gaan, maar in het joodse buurtje Le Marais gaan winkelen (en dan bij metrohalte Saint Paul uitstappen.. het zijn die zijstraatjes aan de andere kant van de weg). Wat je zeker gezien moet hebben is het luxe warenhuis Galeries Lafayette. Erg mooi, en in de kelder hebben ze de jongerenafdeling. Ow ja.. Versailles, of course. Ik ben niet in het paleis zelf geweest.. ik was te ongeduldig. Die rijen daar.. daar kun je echt uuuren staan wachten. Dus ik heb alleen maar de tuinen gezien. Maar dat was echt heel erg mooi, dus zeker een aanrader! Het is heel erg groot.. misschien heb ik de helft geeneens gezien. Toen ik er was, was er zo'n waterballet. Gingen ze al die fonteinen laten spuiten op de maat van de muziek. Erg mooi om te zien. Als je verder nog vragen of wat dan ook hebt, laat ze maar horen. Foto's moet ik nog even proberen te regelen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, precies. Ooit gaan mijn vriend en ik er nog wel een keer heen en dan de dingen bekijken die we nog niet hebben gezien
![]() Mijn foto's staan hier: http://monique.michaelplaza.nl/fotos...akantie_Parijs |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou iig goed kijken naar verschillende mogelijkheden, en ook eens kijken bij reisbureaus, die kunnen je dan altijd wel op ideeën brengen lijkt me.. Maar wou je dan met een tent op een camping gaan staan? En wou je met een auto gaan of ander vervoer?
||
![]() |
Citaat:
dat kost 65 euro retour vanuit Amsterdam (als je in het zuiden van nederland woont kun je ook vanuit Antwerpen (B) gaan, dan kost het 56 euro). Vanuit Amsterdam ben je in 4 uur in hartje parijs. |
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Rellen in Parijs; Regering onmachtig. Levitating Nun | 359 | 16-11-2005 15:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Adem Parijs Zepp | 17 | 19-06-2005 15:09 | |
Vrije tijd |
Parijs-Dakar Verwijderd | 18 | 11-01-2004 11:07 | |
Vrije tijd |
[wielrennen] Parijs-Nice en Tirreno-Adriatico B@RTOLI | 65 | 20-03-2003 13:15 | |
ARTistiek |
©dapo Parijs foto's ( bewerkt ) David | 15 | 26-12-2002 18:07 |