Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ja k denk dat dat wel kan...
mijn vriend heb k ook via internet leren kennen eigenlijk. we zaten wel bij elkaar op school enzo, maar we hadden geen flauw benul van elkaar wie we waren. dus na een paar maanden gechat te hebben kwamen we elkaar tegen tijdens het uitgaan per toeval. dat klikte en nu hebben we wat. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
wonen jullie ver van elkaar.? woont hij/zij aan de andere kant van het land of in een ander land.??
ik zou het persoonlijk niet verkering kunnen hebben met iemand die aan de andere kant van de land woont of in een ander land, maar goed dat ter zake. ![]()
|
![]() |
Ach, mijn vriend en ik hadden elkaar 1 keer ontmoet bij het uitgaan. En daarna waren we allebei super verliefd en hebben we de gok gewaagd en we zijn nu bijna 3 maanden verder dus...
Mijn advies: je kan het altijd proberen! Als het niet gaat, weet je wat je te doen staat!
|
Verwijderd
|
'k heb mijn lief via de chat leren kennen en we hebbe nu ook verkering.. maar 1 week
![]() vind ik een mooie tijd om elkaar te leren kennen en leren vertrouwen en daarna een relatie te beginnen... 't voelde trouwens wel al meteen goed toen 'k hem al een week had gesproken hoor ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Dit doet me denken aan de film "You've got mail"
Volgens mij kan dat best hoor. Eerlijk gezegd is het een hele tijd geleden al, bij ook gebeurd. Maar ik moet je wel waarschuwen dat sommige mensen zich nogal anders voor kunnen doen over het internet. Maar wie niet waagt, wie niet wint toch? Het is in ieder geval niet zo dat, omdat je hem via het internet kent, dat je geen relatie met hem MAG beginnen. Das natuurlijk onzin! Hopelijk was dit een beetje het antwoord waar je op zat te wachten
|
Of je eerste contact nou via internet is, in de supermarkt of in een disco.. boeit toch niet.
(ervanuitgaande dat t op een spontane manier is dat je elkaar es spreekt op MSN, vervolgens gaat bellen en dan eens afspreken.. dus niet van die dating-oproepjes of TMF-chat-kneuzen zooi) en ehm moet wel moment komen dat je elkaar gewoon belt en afspreekt..
|
Liefde kan inderdaad prima ontstaan via internet...
Om echter een relatie van lange duur te onderhouden zul je elkaar vaker moeten zien... Ik heb m'n huidige vriendin ook via dit forum leren kennen. Zijn onderhand 4,5 maand samen. We zien elkaar vaak, dat is wel fijn. We spreken elkaar haast nooit via internet. Het internet heeft ons alleen bij elkaar gebracht, we zijn ook pas verliefd geworden nadat we elkaar in real life hadden ontmoet... ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[Enquete-achtig] Wat gaat te ver? ShadowLady | 49 | 19-02-2006 23:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
gaat dit te ver? madyliefje | 173 | 28-06-2005 16:56 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Gaat dit werken? Steefjuh!! | 18 | 17-03-2005 09:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit gevoel.. Sjoerd | 11 | 04-08-2004 12:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kabinet gaat extra bezuinigen little nemo | 127 | 10-03-2004 15:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 |