Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
http://studeren.qompas.nl/showpresen...id=28&pakid=25
Ze schijnen toch echt wel studieverenigingen te hebben. En vooral voor een studie heao lijkt me dat toch wel aanwezig. Staat dat niet in de informatie die je thuisgestuurd hebt gekregen? Andere manieren om korting te krijgen weet ik niet..
||
Citaat:
![]() bij mij krijg je maar 5 tot 10% korting. Ik koop m'n boeken daarom altijd tweedehands.
|
![]() |
Ik ga ook heao doen en heb mijn boeken besteld via www.studieboeken.nl. Je kan daar prijzen vergelijken bij verschillende boekhandels. Heb op die manier flink geld bespaard op mijn boekenpakket
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Relaxed. Thanks! Ik ben dus op www.studieboeken.nl geweest net en mijn pakket vergeleken. De goedkoopste was 501,35 euro bij managementboek en de ddurste 527,90 euri bij Verwijs. Dat scheelt dus mooi meer dan 25 euro. Bedankt D. voor de link! Het blijft natuurlijk achterlijk veel geld voor een beetje papier!!! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hoi!
Heb ook net mijn boeken gekocht, wel tweedehands!!! Is prima hoor!!! Nieuwprijs boeken eerste jaar ongeveer 750,- maar heb nu alle boeken voor ongeveer 450,-!!! Scheelt dus echt wel!!! Hier heb je een paar sites: - http://www.tweedehandsstudieboeken.nl/ - http://www.bookmatch.nl/ - http://www.boekenbeurs.nl/ Suc6!!!
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tweedehands kun je vaak wel wat vinden, zeker op internet, soms ook via briefjes op de hogeschool/universiteit. En dat scheelt vaak meer dan 10% (alleen heb je ze dan niet nieuw natuurlijk). Laatst gewijzigd op 12-08-2005 om 11:12. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Edit: rare layout veranderd. Laatst gewijzigd op 12-08-2005 om 20:02. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb ze dus net bij bol.com besteld (studievereniging korting viel me best tegen, en ik ben ook wel bereid om iets meer te betalen wanneer ik de boeken gewoon thuis krijg en er niet mee hoef te zeulen *lui*) en dat viel me echt mee, ik kreeg in totaal bijna €10,- korting op de nederlandstalige boeken (dat is nu die 'aanbieding' van bol, wanneer je daar je studieboeken koopt) en dat is erg fijn ![]() In totaal zal ik voor de eerste twee blokken aan boeken bijna €200,- uitgeven, daar komen nog enkele dictaten bij, maar dat zal wel meevallen. Stuk goedkoper dan mijn vorige opleiding ![]() |
![]() |
|
Ik heb vorig jaar mijn meeste studieboeken tweedehands gekocht op het internet. Kijk maar is op www.marktplaats.nl, www.speurders.nl en www.tweedehandsstudieboeken.nl. Als je niks op die sites vindt kun je ook nog langs gaan bij de Slegte. Ik heb op de boeken die ik 2ehands heb gekocht, zo'n 50% bespaard. En wat boeit het nou of het 2ehands is? Zolang het in een normale staat is.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga een paar oude boeken ook aanbieden op www.tweedehandsstudieboeken.nl kijken of ik er nog iets voor kan krijgen
![]() Ze bieden iig véél aan ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
www.resale.nl ook een hele goede site ![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |