Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() misschien dat je je genot hier vandaan haalt: http://wwitv.com/television/103.htm
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dat ge-LOL altijd als je even geen beter antwoord meer weet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
de pot verwijt de ketel
||
Citaat:
![]() Anyway, mijn bier ligt al koud hoor. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik zou bijna willen dat gaza niet ontmanteld werd na het lezen van dit geblaat
![]() (maar goed, mijn verstand zegt dat het beter is als de nederzettingen in gaza opgeheven worden) Hamas: Strijd tegen Israël op Westoever voortgezet Uitgegeven op 17 augustus 2005 om 14:53 uur (Novum/AP) - De ontruiming van de Gazastrook betekent een overwinning voor de Palestijnse intifada en de strijd tegen Israël zal, nu alle joodse nederzettingen in de Gazastrook worden ontmanteld, op de Westoever worden voortgezet. Dit heeft Mahmoud Zahar, een leider van de extremistische Palestijnse Hamas-beweging, tegen de in Londen verschijnende Arabische krant Asharq Al Awsat gezegd. Zahar zei dat het bestand dat nu van kracht is in de strijd tegen Israël eind dit jaar afloopt en dat de strijd, die naar zijn overtuiging in de Gazastrook tot een overwinning voor de Palestijnen heeft geleid, zal worden verplaatst naar de Westoever, om daar hetzelfde doel te bereiken. "Wij zullen de bezetters eruit schoppen." Zahar zei ook dat Hamas-activisten vast van plan zijn de door de joodse kolonisten verlaten nederzettingen binnen te trekken. "Wij zullen met onze voeten over Israëls waardigheid heen lopen." De Palestijnse Autoriteit van Mahmoud Abbas is bang dat de nederzettingen de inzet worden van een onderlinge machtsstrijd tussen de verschillende Palestijnse groeperingen en heeft teams in het leven geroepen, waarin ook leden van de Hamas en de Islamitische Jihad zijn opgenomen, die de bij de nederzettingen behorende grond moeten gaan beheren. http://nieuws.nl/bericht/5/60699
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
2. als het waar is dan stel ik je de wedervraag: wie is er in dat geval begonnen? en een andere vraag: enige specificaties over wat "de vrije hand" betekent? (ik zie wel in het oorspronkelijke plan terug wat er zou gebeuren als palestijnen aanvallen)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wie dan begonnen is is duidelijk, de Palestijnen. maar dan zou ik zeggen gooi stenen terug. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zou de Palestijnen sieren om de ontruiming rustig af te wachten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() De waarheid wil er maar niet in bij jou, hè? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
gooi stenen terug... aha. Weet je in wat voor een situatie die soldaten nu zitten? Jammer dat waterkannonen waterverspilling is in die regio. Dat zou op zich een goed alternatief zijn - hoewel je dan wel mogelijk de relschoppers onnodig verspreid (wat je ook weer niet wilt hebben). Het is zo makkelijk oordelen zo vanaf je bureautje. maar goed, kijk eens naar die link die ik eerder heb gegeven (vorige pagina geloof ik) over de organisatie van dit alles.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Er zijn nooit Palestijnse huizen met de grond gelijk gemaakt? Er is geen palestijnse grond onteigend om nederzettingen te stichten voor de kolonisten, oa in de Westbank? Laat me niet lachen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat oordelen geldt ook voor jouw bureautje wat betreft de palestijnen. eerlijk is eerlijk. ![]() het is idd een grote organisatie. Ik had het betreft die reacties met grof geschut meer over het algemeen. Niet alleen maar over deze terugtrekking. |
![]() |
|||
Citaat:
ik oordeel nu niet over aanvallen van palestijnen of wat dan ook? wtf heb je t over. Citaat:
||
Citaat:
hoe komt het dat ik met rick steiner wel fatsoenlijk kan discussieren ondanks dat ik het bijna nooit met hem eens ben? jij bent gewoon gemaakt om het bloed onder de nagels van menign forummer te halen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
VS: Israël schond waarschijnlijk wapenafspraken MoHaMeDJaLaL | 138 | 11-02-2007 10:31 | |
[Midden-Oosten]Ontruiming van de Gazastrook #2 Hydrogen | 181 | 16-09-2005 09:19 | |
[Midden-Oosten]Ontruiming van de Gazastrook #2 K-pax | 4 | 23-08-2005 12:58 |