Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed, dat vind ik.... Verder vind ik, behalve Bridget Jones 1, alle films in het rijtje rampzalig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Wel vind ik het toch een meidenfilm, dus hij mocht toch in het rijtje van me ![]() Eigenlijk kan je hier ook ... bijzetten: - Notting Hill - Kate & Leopold - How To Loose A Guy In 10 Days - Love Actually
||
Verwijderd
|
Citaat:
titanic ook niet echt btw, pearl harbour heb ik niet gezien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, en nouja, ik vind dit topic sowieso o.h.a. nogal raar. De films die tot nog toe genoemd zijn, kun je net zo goed indelen in kinderfilms/tienerfilms, goede films ![]() Ik noem maar wat categorieën. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien zeur ik. Sorry, in dat geval. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Niet dat jij zelf hem saai vond ofzo, maar dat echt al die mannen hem niet leuk vonden. Kan ik me gewoonweg niet voorstellen. Maargoed, het zal wel aan de kringen waarin wij verkeren liggen ofzo, weet ik veel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ken jouw kringen toch niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou goed, dát moet het dus geweest zijn. ![]() (Hallo, ik woon in Tilburg, bijna net zo erg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Honey ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jij krijgt alle eer ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dinalfos, de Britney Spears-film is een chick-flick. Punt. En 'Glitter' van Mariah Carey volgens mij ook (maar die heb ik nooit gezien). |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Eerst blijkt God een verzinsel en nu dit. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kijk, sommige films zijn natuurlijk duidelijk gericht op vrouwen, dat geef ik toe. Maar dat maakt het nog geen " teh chIxck FlIKk1!11!!!". En rom-coms als Love Actually zijn gewoon films die bedoeld zijn voor zwijmelaars of gewoon mensen met een fatsoenlijk ontwikkeld gevoelsleven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je je bedenkt dat 'flick' een al tientallen jaren bestaande term voor 'film' is, tegenwoordig wellicht meer als 'formulefilm', en 'chick' daar qua klank goed bijpast, vind ik die niet eens zo vreemd. En ja, veel films die onder de noemer 'chick flick' vallen zijn formulefilms. Kijk een gemiddelde Hugh Grant en je weet genoeg. En nee, niet alle films zijn van een dergelijk bedenkelijk niveau. Maar als een term verbreedt, hoef je daar echt niet altijd op tegen te zijn. En wellicht ten overvloede: de benaming 'chick flick' is veel ouder dan 1337- en bReEzAh-taal. |
![]() |
||||
Citaat:
Ik denk dat tienjarige meisjes en andere zwijmelkippen zo'n film(een goede, welteverstaan) op een ander niveau waarderen dan iemand die emotioneel stabiel en gerijpt is. Voor hen is de verbeelde liefde in zo'n film namelijk meer dan alleen lekker wegdromen of een behaaglijk, warm gevoel in je onderbuikje. Althans, dat mag ik hopen. En ik klaagde juist over het feit dat alles wat ook maar een beetje niet actie-gericht is meteen als zijnde chick flick wordt afgeschreven door de meesten hier. Dus nee, ik voel me zelf absoluut niet in mijn mannelijkheid aangetast. Lees nog eens goed, zou ik zeggen. Citaat:
Ja, het bekt lekker, dat "Chick flick". Maar dat is toch ook niet het punt? ![]() En waarom zijn de films van Hugh Grant chick flicks? Ik ken zat mannen die er graag naar kijken en vrouwen die er niets van moeten hebben. Nee, ik blijf er bij dat de term is bedacht voor en door bepaalde types mensen waar niemand iets mee te maken zou moeten willen hebben. Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nou, het zou me helemaal niets verbazen als sommigen dat wél als chick flick zouden bestempelen. Er zit tenslotte geen vechtpartijen/schietpartijen/race scenes in ![]() Jij noemt mij kortzichtig, maar ik vind die houding juist kortzichtig. Ik zou al heel wat minder moeite hebben met en dergelijke term(want ik wil best toegeven dat er vrouwenfilms zijn) als jullie eens NIET alles op één hoop gooiden en nuances gingen plaatsten.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|