Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Tip de bruin, heeft die geen Fake London? Ergens op de PChooftstraat is vast ook wel een winkel die Fake London verkoopt?
||
Citaat:
Op die site hebben ze Evisu, Armani, Fornarina, Boss, en volgens mij ook Fake London.. ![]()
||
Citaat:
![]() Oh ja, Kitmeout.com ken ik ja. Zal ik ook eens op kijken, maar volgens mij hebben ze geen Fake London. Nog een nadeel: alles in Engeland is duur, dus ook kleding. Ontzettend duur die site dus. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb een beetje rond gekeken op die site maar 't was voornamelijk Evisu wat er stond, maar ja boven in die balk bij je programma's stond Boss, Armani, en Fake London, dus vandaar ![]()
|
alblast schaakbord, zwart/groen ingelegd
glow in the dark rozenkrans *joy* ![]() zwarte trui (sasch) 50 cm ventilator .. 170 watt = vliegtuig ![]() zilver/zwarte es skatebroek 6 fujifilm fotorolletjes rammstein bootleg labello med pakje drum halfzwaar diesel zero plus eau de toilette o2 beltegoed een ring, keltisch patroon nog wat dingen.. cadeautjes enzo ![]() owja.. een boek, liefde in tijden van cholera van gabriela garcia marquez, echt een aanrader ![]() ik lijk wel verwend.. nja je moet ook wat ![]() Laatst gewijzigd op 12-08-2002 om 14:37. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
nieuwe brander (mijn ouwe is overleden
![]() ![]() en deze schoenen: http://store.puma.com/product_images...l/34008803.jpg |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 |