Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
overal problemen van, dus deze problemen kennen ze ook. ![]() - Jep. Ik weet niet wat het is, maar ik denk er niet aan om met exen van vriendinnen te gaan rotzooien. Maar goed, dat kan ook aan het feit liggen dat ik de exen van vriendinnen nou niet echt leuk vind ofzo. ![]() - Nee. Dan is het dag vriendschap. - Misschien wat langer daarna, maar nooit direct. Dan voel ik mezelf ook weer zo gebruikt ofzo..
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zou het zelf niet doen... |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Dat het juist bij de helft van de mensen niet zo is vond ik juist interessant, vandaar de topic. Ik denk dat het wel goed is dat je weet waar je staat met jouw vrienden tegenover dit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
* Als het net uit is, dan wel, tenzij die jongen zelf toenadering zoekt. Heb het een keer gehad. Was net uit tussen hen, en hij zocht contact. Ik vond hem altijd al leuk, maar verloor interessse toen zij iets met elkaar kregen. Nja, uiteindelijk kregen wij 'iets'. Hij is nog steeds een goede vriend van me, met haar heb ik geen contact meer, gelukkig.. * Niet van mijn beste vriendin, en niet de dag nadat ik gedumpt ben. Nu val ik ook op een totaal ander type, dus heb niets te vrezen. Maar zou dat niet op prijs stellen nee. Wacht dan een paar weken ofzo.. * Nee, denk het niet. Tenzij zij het uitgemaakt zou hebben, en ze er nog mee zou zitten omdat ze toch wel een beetje verdrietig is. Maar denk niet dat ik dat een vriendin zo zou kunnen 'verraden' |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|