| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Maar toch denk ik wel dat Ajax kwalitatief beter moet zijn dan de Denen 

Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn. 
	A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.  | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

The teenage guide to popularity 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires... 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

)Club Brugge maakt ook wel een goede kans  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Id say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie. 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

In de competitie zijn ze ook sterk begonnen (not)  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Id say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie. 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

The teenage guide to popularity 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires... 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

. 
	Laatst gewijzigd op 01-08-2005 om 17:04.  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() Niet 10 punten halen en het net niet halen en nog kwartfinale halen in de Uefa Cup. 

Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! 
	 | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house. 
	 | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

Slavia werd trouwens wel héél slecht voorgesteld, want ik vond het allesbehalve een slechte ploeg. Zeer intensief loopvermogen in de ploeg met een sterk middenveld (alhoewel dat ook wel kwam door het 3-mansmid van Anderlecht) en technisch zeker geen knoeiers.  | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

) zijn vertrokken. Bovendien hebben ze Figo er voor terug gehaald, slecht seizoen gegarandeerd  

Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk 
	Laatst gewijzigd op 11-08-2005 om 12:56.  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Ajax heeft nogal de neiging om "kleine" clubs te onderschatten en ze verliezen daar dus te vaak van. In de Champions League spelen dan wel veel betere clubs dan Ajax, maar ik denk dat Ajax er dan veel meer voor vecht en dat ze dan nog redelijk ver kunnen komen. 

That'll be our little secret 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

En dat Ajax vaak kleine tegenstanders onderschat is wat mij betreft een feit. Als je ziet hoe klungelig ze vaak spelen tegen bepaalde clubs, dan is dat echt niet omdat de tegenstander beter is dan Ajax (wel in die wedstrijd soms maar ik neem aan dat jullie me wel begrijpen). Je kan het flink stom noemen dat je clubs in de UEFA cup onderschat, ik noem het in veel gevallen heel logische... Ze zullen clubs in enkele gevallen bewust onderschatten, maar in de meeste gevallen gaat dat onbewust. En daar heeft ieder team wel eens last van, alleen Ajax heeft het naar mijn mening veel te vaak... 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

De verwachtingen zullen dit jaar bij PSV weer te hoog liggen, zo gaat dat altijd met clubs die gepresteerd hebben. En over het algemeen word er denk ik net iets meer van Ajax verwacht, ik denk dat dat komt door de history van Ajax. 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() Trouwens FC Thun versloeg in de 2de ronde ook al een redelijk team met gemak ik verwacht er veel van  

| 
	||
![]()  | 

| Topictools | Zoek in deze topic | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Vrije tijd | 

Nederland op weg naar EK 2008 Fides  | 500 | 22-08-2007 23:55 | |
| Vrije tijd | 

Transfers & Geruchten X Stom Konijn  | 500 | 03-02-2007 13:03 | |
| Vrije tijd | 

Play-offs om verloren terrein goed te maken. EmilioFCG  | 205 | 11-05-2006 22:44 | |
| Vrije tijd | 

Opmerkelijke Sportberichten Deel II Gimme more beer  | 500 | 20-01-2006 16:51 | |
| Vrije tijd | 

Voorspelling Ajax - Internazionale mumumumumugen  | 11 | 06-01-2006 15:26 | |
| Games | 

Cm 03/04 Verwijderd  | 289 | 11-09-2004 12:41 | |