Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nog 27% ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Heu D'r is helemaal geen PC versie van de standaard Fable .. ? toch? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Zoals ik al zei heb ik de Xbox versie dus niet gespeeld en heb ik ondanks de wat negatieve kritiek hier nog steeds best hoge verwachtingen van het spel. Ik hoop niet dat het uiteindelijk op een B&W verhaal uitdraait (wat ondanks alle negatieve kanten eraan nog steeds wel een vet spel was) want dat zou echt heel jammerlijk zijn.
||
Citaat:
![]() Krijg je eigenlijk andere quests als je evil bent dan als je good bent? Of maakt dat allemaal geen zak uit?
||
Citaat:
Ook sta je in de verhaallijn voor keuzes (veel te weinig imo) die met good of evil te maken hebben. Dus de quests en acties bepalen je karakter en niet andersom. Ook een punt wat Marcade net zei is idd dat je terug gezet wordt mocht een quest niet gelukt zijn, het had veel leuker geweest als mensen je op zo'n moment gewoon als een loser gezien hadden en je hun respect moest terug winnen. Ook is er vrij weinig meer te doen dan mensen martelen of een beetje de held uithangen als je het spel uitgespeelt hebt (end credits uit laten lopen dan kan je verder met de game), je kan op een gegeven moment burgermeester worden van een stadje (waar je weinig van merkt), meer van dit soort dingen hadden de funfactor na het uitspelen toch wel verhoogt, beetje status halen, huisen kopen etc etc. Maar anyway weer een heel verhaal, conclusie is gewoon dat het spel de illusie opwekt van vrijheid maar dit totaal niet geeft. Wat mij betreft mogen ze een lost chapters deel 2 maken en deze over een jaar of 3 uitgeven met ALLE beloftes er in, want het hele idee en de mogelijkheden trekken me erg aan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Lionhead heeft 't alleen makkelijk gemaakt door je vrij weinig keuzes te geven. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb net ook Jack of Blades verslagen .. *daarna* is het spel nog niet afgelopen en begint een verhaal over summoners, fire heart en ws. die water wereld. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Fable: the lost chapters - ik heb een probleem Dvine | 11 | 11-06-2007 21:33 | |
Games |
fable the lost chapters doet het niet, Drillmeister | 2 | 05-10-2006 19:26 | |
Games |
Het grote uitspeel topique m3tr01dm1nd3d | 208 | 05-07-2006 10:49 | |
Games |
Welk spel heb jij als laatst gekocht? Verwijderd | 500 | 25-06-2006 22:40 | |
Games |
Systeem eisen black and white 2? G-force | 63 | 30-10-2005 16:51 | |
Games |
Fable: The Lost Chapters Janhans | 3 | 04-10-2005 09:13 |