Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zeg dan dat je hem niet helemaal vertrouwt, maar dat wel graag wil ofzo.. Waar wil je heen met dit topic? Vertel dan eens wat meer, want zo komen we niet echt verder. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En verder kun je iemand eigenlijk nooit echt vertrouwen, ook al is er een vertrouwensbasis. Ik bedoel dit in de zin van dat je nooit zeker kan weten of iemand je vertrouwen waard is. Bijvoorbeeld met vreemdgaan of zo, als je met elkaar de afspraak maakt dit niet te doen dan doen de mensen dit in de meeste gevallen ook niet, maar je kunt het nooit zeker weten. Daarom is het begrip 'vertrouwen hebben in iemand' uitgevonden. Dat is heel het punt met betrekking tot iemand vertrouwen, je moet iemand kunnen geloven en betrouwbaar achten en je hierop verlaten. Ik zie het meer als een keuze, je kunt iemand vertrouwen en dan gerustgesteld zijn en met zekerheid door het leven gaan. Of je vertrouwt iemand niet, waarbij je achterdochtig bent en hem bijvoorbeeld krampachtig probeert te controleren. Ik zou gewoon kijken of jouw gebrek aan vertrouwen bij jezelf ligt of dat de andere persoon hier daadwerkelijke enige aanleiding toe gegeven heeft. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
de knop gaat om bij mij : ik vertrouw hem niet want een beetje zwanger zijn KAN NIET thnx meis ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #92 Spelleider | 501 | 08-02-2013 20:17 | |
Psychologie |
Hoe leer ik haar te vertrouwen? DanielPieters | 16 | 19-02-2009 21:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Liefde & Relatie |
wel of niet naar t feest? Hij vind t niet leuk... CoveredEyes | 26 | 27-07-2003 13:14 | |
ARTistiek |
Okay... niet lachen.. een verhaal van mij... Ilsch | 12 | 03-09-2001 21:27 |