Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dan heb je een gebrekkige voetbalkennis, uhm om maar een te noemen; Bordon is de persoon die Alex uit het Braziliaans team houdt.
||
Citaat:
![]() Tja PSV... veel weg gegaan, aantal blessures, geen Kone, geen Alex, geen Ball (wie vergeet ik nog? ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ajax speelde gelijk op verplaatsing.. opzicht niet slecht. Zolang ze thuis alle wedstrijd winnen, en op verplaatsing nooit verliezen. PSV won gisteren ![]() Anderlecht verloor buitenhuis, maar ze spelen uiteraard voor de 3de plaats vrees ik. Dus geen ramp. Club Brugge zal het vanavond zeker niet gemakkelijk hebben ,maar idem als bij Anderlecht telt het.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Onverdient trouwens! Ajax had gewoon moeten winnen
||
Citaat:
De Tsjechen hadden 2 kansen en scoren 1 keer Ajax had misschien wel 5 of 6 kansen en maken ook 1 goal. Als Ajax er 2 of 3 had gemaakt dan hadden ze verdient gewonnen, nu is het verdient gelijkspel.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
onverdiend.. zat veel meer.. goede combinaties.. geen afrondingen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik snap niet dat iedereen het spel van Ajax zo roemt, imo zat er totaal geen lijn in het spel. Ze komen er zo nu en dan wel eens snel uit maar dat is meer dankzij de individuele kwaliteit van de spelers dan van de goed lopende automatismen. Dat valt vooral op wanneer Arsenal achteruit kan leunen (dankzij de vroege goal), de druk bij Ajax ligt en het spel gemaakt moet worden. De meeste kansen van Arsenal kwamen ook dankzij balverlies van een aanvallende speler van Ajax; posities worden namelijk niet overgenomen waardoor Arsenal dat zich wel goed positioneert altijd een man meer heeft. Het was geen penalty maar de overwinning vond ik terecht. Je kan na zo'n vroeg doelpunt ook niet verwachten dat Arsenal de wedstrijd aanvallend uitvoetbalt.
||
Citaat:
Al weet ik niet welke spelers van PSV mee kunnen doen. Wie van die verdedigers is eigenlijk weer inzetbaar?
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
steeds net niet (wat ook tegen ado, sparta praag, feyenoord was). Als de aanval onmachtig was dan kwamen ze toch niet voor het doel, tegen "het grote arsenal" dat alleen maar verdedigde en 1/2 x met een counter kwam zegt genoeg. resultaten komen wel let maar op ! |
![]() |
||
Citaat:
Ze hadden veel balbezit, maar er zal zelden een idee achter de acties die ze wilden maken. Alles ging 'op goed geluk' had ik het idee. Arsenal speelde dan wel redelijk verdedigend (jaagden wel veel door...) maar je kunt niet zeggen dat Arsenal het moeilijk had tegen Ajax.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Nederland op weg naar EK 2008 Fides | 500 | 22-08-2007 22:55 | |
Vrije tijd |
Transfers & Geruchten X Stom Konijn | 500 | 03-02-2007 12:03 | |
Vrije tijd |
Play-offs om verloren terrein goed te maken. EmilioFCG | 205 | 11-05-2006 21:44 | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke Sportberichten Deel II Gimme more beer | 500 | 20-01-2006 15:51 | |
Vrije tijd |
Voorspelling Ajax - Internazionale mumumumumugen | 11 | 06-01-2006 14:26 | |
Games |
Cm 03/04 Verwijderd | 289 | 11-09-2004 11:41 |