Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik ken dat gevoel, van al die kleine dingetjes die je nog moet doen maar die je steeds vergeet... Dat geeft vooral s avonds als je wilt gaan slapen een heel onrustig gevoel. Misschien dat je daarmee zo moe bent? Misschien moet je weer gaan hardlopen? Dat kan ook goed zijn voor je energie. En ja, die moedervlekken moeten wel eens weg ja ![]() ![]() Ow en weet je wat tegen moeheid helpt? Op tijd opstaan en op tijd slapen... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: Ik moet eigenlijk weer eens langs de dokter, maar ik vind de assistente stom. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maarja, je hebt gelijk. Bij NT+Bi12 hadden we ruim voldoende nieuwe stof... vooral Wb2 bracht veel met zich mee ook. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben de hele dag al misselijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vandaag een kort dagje en ik moet zeggen dat ik vind dat ik nog best veel gedaan heb. Hoewel ik met een rotgevoel mijn bed uitgeschopt werd. En dat vergeef ik ze voorlopig niet. Morgen gaat mijn zusje op kamp, en wat vind ik dat heerlijk. Even drie dagen rust. Vanmiddag was zangles wel leuk, hoewel ik absoluut niet geconcentreerd was. Ik ben zo moe maar ik kan niet slapen. Ik heb een hele tijd op bed gelegen vanmiddag, ik had zo graag willen slapen, ik was zo moe, maar ik kon het niet. Ik zit teveel te denken. Mijn hoofd is teveel ergens anders. En het put me echt uit. Verder heb ik op school vandaag wel een redelijk dag gehad. Stomme schoolfotograaf kwam en dat duurde me veel te lang. En die verdomde rotprinter. Maar ik heb hem helemaal zelf weer aan de praat gekregen nu And if you care, don’t let them know, don’t give yourself away. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |