Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2005, 21:56
Stepsje
Stepsje is offline
Ik heb eindelijk een afspraak gemaakt bij de huisarts En eigenlijk viel het bellen best wel mee. Nu het gesprek nog...
Oud 12-09-2005, 21:59
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
BCR schreef op 12-09-2005 @ 20:29 :
Aaaaaaawh, beestje T gaat wel een keer over, moet je alleen wat tijd gunnen.

Maar ik kwam hier om ook "mn hart te luchten". Ik moet nog allemaal kleine rotdingetjes doen, waar ik op een of andere manier gewoon niet aan toe kom. En telkens denk ik weer: oh, ik moet dit en dat nog doen. En dan vergeet ik het weer Zo krijg ik geen rust in mn kop. En moet de dokter nog bellen, want ik ben zo irritant moe de laatste tijd en wil mn moedervlekken weg laten halen. Maar ik ben heel bang daarvoor. En mn ouders zie ik nauwelijks, want we leven de hele tijd langs elkaar heen. Dan zijn zij weg en dan ben ik weg. Is irritant, want meestal kan ik wel even tegen hen aan zeuren Tis allemaal niet zo ernstig, maar omdat al die kleine dingen zich beginnen op te stapelen, raak ik beetje uitgeput van mn eigen gedachten. Oh, en ik word ziek!
Momenteel lijkt t wel alsof t nooit meer over gaat

Maar ik ken dat gevoel, van al die kleine dingetjes die je nog moet doen maar die je steeds vergeet... Dat geeft vooral s avonds als je wilt gaan slapen een heel onrustig gevoel. Misschien dat je daarmee zo moe bent? Misschien moet je weer gaan hardlopen? Dat kan ook goed zijn voor je energie. En ja, die moedervlekken moeten wel eens weg ja Ze zien er creepy uit

Ow en weet je wat tegen moeheid helpt? Op tijd opstaan en op tijd slapen...
Oud 12-09-2005, 22:14
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
George schreef op 12-09-2005 @ 22:43 :
Ik denk dat het het beste werkt als je haar helpt leren hoe ze juist voor zichzélf op moet komen, zodat ze die persoon zélf kan zeggen dat ze er niet van gediend is. Kost misschien iets meer tijd, maar ik kan me voor haar voorstellen dat het een prettig idee is dat ze dan zelf een eind aan die pesterijen maakt, in plaats van toch min of meer afhankelijk van iemand anders te zijn.
Maar als dat niet werkt, als jij er iets van zegt heeft het sowieso al meer nut dan wanneer niemand het doet.
Sowieso íéts doen.

Thanks voor de tip
Oud 12-09-2005, 22:14
Verwijderd
Eigenlijk was ik heel verdrietig toen ik uit school kwam. En ben ik tot verschillende keren aan toe bijna in huilen uitgebarsten. Toch heeft het niet doorgezet en ben ik wel weer redelijk opgeklaard. Wat er waarschijnlijk voor zorgt dat ik vanavond of morgen toch nog wel in huilen uitbarst, maargoed. Niet aan denken nog. Verder was het sporten wel gezellig vanavond moet ik zeggen, gheghe. Laat allemaal ook maar, we gaan er niet meer verde rover door.
Morgen een kort dagje en moet ik aan mijn frans! ik moet nog een heel boek lezen. Dus. En een gefotoshopte kabouter plakken in bekende steden, want dat is de eindopdracht. Hebben we bedacht. Maargoed.
*gaap* Kreng, ga je bed in.

Hij kan nu nooit de Beegees meer horen, zegt hij. Gheghe

I know your eyes in the morning sun.
I feel you touch me in the pouring rain.
Oud 12-09-2005, 22:22
Ruudje
Ruudje is offline
En dat was mijn 4e keer hospiteren. Ik ben niet goed genoeg, blijkbaar. Ze willen iemand die spontaan en leuk is en dat is nou juist wat ik in die 20 minuten niet kan laten zien
Oud 12-09-2005, 23:46
WolterB
WolterB is offline
Over 6½ uur op, maar ben totaal niet moe
Oud 13-09-2005, 06:27
Quiana
Quiana is offline
Ben gister door het LUMC gebeld dat er weer *flink* afwijkende
waardes in mijn bloed waren.. Hoe het ging met mijn medicijnen
en eten/gewicht en of ik vandaag (;s!) langs kon komen?

Ik hoop dat het inderdaad met de pijn te maken heeft (ze kon 't
niet met zekerheid zeggen, omdat daar onderzoek ed nodig voor
is, maar toch)..

En hoe stom het ook is; ik heb maar niemand gevraagd om me
te brengen oid (of om het überhaupt al even kwijt te kunnen),
omdat ik me haast schaam als blijkt dat het wéér fysiek slechter
gaat met me.

En ja, I know; ik ben een volwassen Quiaantje , maar stiekem is
het wel een beetje naar om in m'n eentje te gaan met alle bibbers..

Laatst gewijzigd op 13-09-2005 om 06:29.
Oud 13-09-2005, 07:13
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 13-09-2005 @ 07:27 :
En ja, I know; ik ben een volwassen Quiaantje , maar stiekem is
het wel een beetje naar om in m'n eentje te gaan met alle bibbers..
't is niet hetzelfde als iemand bij je hebben ed, maar in gedachten zijn er zeker mensen bij je (ik iig). Succes en sterkte!
Oud 13-09-2005, 08:31
Verwijderd
Toch fijn dat ik om half 8 mijn bed uitgetrapt ben terwijl ik nu weer niets moet doen
Oud 13-09-2005, 08:46
fractuur
fractuur is offline
*springspringspring*

Maar ik moet nog wel belachelijk veel doen voor dat werkcollege van vanmiddag. En maar volhouden dat het niet erg was dat je voor het hoorcollege van gisteren niets had voorbereid.
Oud 13-09-2005, 08:53
cagie
cagie is offline
En dan zit ik weer hier. In mijn eentje op mijn kamertje ver weg van huis. Maar het went al iets meer. Had niet verwacht dat ik thuis zou missen. Ga maar eens werk zoeken dan heb ik in ieder geval wat te doen aangezien ik gewoon echt niet kan beslissen welke sport ik wil gaan doen.
Moest gister onverwachts een kleine presentatie doen voor mijn werkgroep. Het ging gewoon wonderbaarlijk goed! Praatte niet, zoals normaal, heel snel en zacht en verder kreeg ik te horen dat ik heel natuurlijk voor de groep stond. Was wel trots op mezelf
Oud 13-09-2005, 09:27
Verwijderd
Ik word gek van 6 vwo. Herhaling, herhaling, het is alleen maar herhaling.
Oud 13-09-2005, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 13-09-2005 @ 10:27 :
Ik word gek van 6 vwo. Herhaling, herhaling, het is alleen maar herhaling.
Ik dacht dat het algemeen bekend was dat het voor het overgrote deel herhaling is in de examenklas?

Ontopic: Ik moet eigenlijk weer eens langs de dokter, maar ik vind de assistente stom. Ik weet dat dat geen geldige reden is om niet te bellen, maar het weerhoudt me er toch van.
Oud 13-09-2005, 10:13
Verwijderd
Ik weet wel dat 6vwo veel herhaling is, maar dat maakt het niet minder irritant. Bah, ze zouden dat vwo in 5 jaar moeten doen.
Oud 13-09-2005, 10:26
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Sylph schreef op 13-09-2005 @ 11:13 :
Ik weet wel dat 6vwo veel herhaling is, maar dat maakt het niet minder irritant. Bah, ze zouden dat vwo in 5 jaar moeten doen.
Heb je bio en wiskunde? Wij hebben vorig jaar serieus de stof van bio niet helemaal kunnen behandelen (we begonnen met herhalen, na kerst kregen we nieuwe stof), en met wiskunde waren we maar net op tijd klaar.
Oud 13-09-2005, 10:56
Verwijderd
Vanmiddag is het zover, ik ga het aan mijn ouders vertellen. Manman, wat een horror. Maar vandaag moet het gebeuren, ik heb me er gister met geluk vanaf kunnen brengen en meer uitstel is niet mogelijk... De tijd verstrijkt en hoe langer ik wacht des te groter de gevolgen zullen zijn, dat weet ik supergoed.
Oh my, ik het het gevoel dat ik er alleen voor sta (terwijl ik weet dat mijn vriend me steunt) en dat hier ergens het einde van mijn oude vertrouwde leven ligt omdat ik totaal niet weet hoe ze zullen reageren. Maarja, vanmiddag als mijn moeder thuis komt zal ik het haar als eerste vertellen dan heb ik nog een beetje pauze tot de avond, als ik het aan mijn vader ga vertellen.

Oh my, wat ben ik toch een dramaqueen als ik dit zo nalees. 8)
Oud 13-09-2005, 11:27
wann
wann is offline
Citaat:
fractuur schreef op 13-09-2005 @ 11:26 :
Heb je bio en wiskunde? Wij hebben vorig jaar serieus de stof van bio niet helemaal kunnen behandelen (we begonnen met herhalen, na kerst kregen we nieuwe stof), en met wiskunde waren we maar net op tijd klaar.
Hij doet CM.

Maarja, je hebt gelijk. Bij NT+Bi12 hadden we ruim voldoende nieuwe stof... vooral Wb2 bracht veel met zich mee ook.
Oud 13-09-2005, 12:04
Mariposa
Mariposa is offline
Ik raak het een beetje zat, mn vriend had wel gelijk Het is te zwaar om alles voor haar te moeten doen, daarom probeer ik zoveel mogelijk zelfstandig te werken en anders met andere klasgenootjes.
Oud 13-09-2005, 12:39
Mara
Mara is offline
M'n opa is overleden, ik ken 'm niet en heb dus geen idee hoe ik ermee om moet gaan.
Oud 13-09-2005, 12:56
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik haat het dat ik nog zo moet wennen, ik wou dat ik meteen wist hoe alles werkte en hoe ik alles moest aanpakken en dat ik niet hoefde te stressen en niet zo nodig indruk moest maken op mensen. En als ik nu nog heel aardig en zo zou doen, maar ik ga juist extra raar doen. Belachelijk natuurlijk.

En het college vandaag was saai, maar het wordt hopelijk nog wel beter of zo
Oud 13-09-2005, 13:04
Nona
Nona is offline
Jeuj, eerste college was gaaf en vet makkelijk (dus niet dat ik achter liep, zoals ik vreesde). Sheets gevonden, meteen even uitprinten. Cursusinformatie gevonden, ook even bekijken. En dat lukt allemaal.
Oud 13-09-2005, 14:10
moisture
moisture is offline
stomme rotmiep.
Oud 13-09-2005, 15:57
Verwijderd
Daar is de repetitie dan eindelijk en dan moet ik naar het ziekenhuis Degene die er het meest naar uitkeek was ik wel.
En nu kan ik ook geen song ruilen al zou ik dat willen.
Ik wilde zo graag weer zingen en oefenen enzo maar dit really sucks
En het is al zo'n klotedag.
Oud 13-09-2005, 16:06
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Sylph schreef op 13-09-2005 @ 11:13 :
Wij begonnen pas in maart oid met herhalen Met sommige vakken zelfs helemaal niet. Maar ik deed dan 5havo. Sowieso is 4vwo in t examenjaar veel makkelijker (ik had ook nog gym, maatschappijleer ed. Vakken die op t vwo al afgesloten waren). Dat is mijn ervaring tenminste.

Ik ben de hele dag al misselijk En dat voelt niet prettig... Ook zo'n vieze smaak in mn mond... Maar ben wel goed druk geweest met een presentatie, eindelijk weer eens wat nuttigs gedaan!
Oud 13-09-2005, 16:09
zus
zus is offline
Ik loop mezelf voorbij. Ik wil niet stil staan, ik weet zeker dat het dan niet goed gaat. Ik loop, ik loop en ik loop. Voor zolang het goed blijft gaan..
Oud 13-09-2005, 16:28
Hawahaai
Hawahaai is offline
Poeh, gelukkig is alle hektiek weer ongeveer voorbij. Wel een berg cadeautjes gekregen, terwijl ik had gevraagd of iedereen gewoon langs wilde komen zonder cadeautje... Ach ja, het zijn wel leuke dingen (de meeste dingen dan)...
Vandaag op mijn stage was wel leuk, ben wel enigszins zenuwachtig voor morgen, maar m'n stagebegeleidster zei dat het wel goed zou komen... Dus daar ga ik dan ook van uit.
Verder zou ik zo graag met mijn vriendje willen kroelen... Maar er is geen tijd... *zucht*
Oud 13-09-2005, 16:56
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Argh, waarom is t altijd druk op momenten dat je t niet wilt. Vandaag te horen gekregen dat ik morgen presentatie moet maken, en dat we dan ook pak moeten dragen. Voor een presentatie van hooguit 15 min moet ik al die shit meezeulen

PS: Had n 2.5 voor Duits, door mn eigen stomme schuld!
Oud 13-09-2005, 17:00
WolterB
WolterB is offline
Ik geloof dat ik me echt helemaal thuis voel op mn nieuwe opleiding

waarom is er alleen 1 iemand die me een beetje te veel aan iemand moet laten denken
Oud 13-09-2005, 18:15
Steefjuh
Steefjuh is offline
De moeder van mn vriendje heeft kanker, en ik zit er heel erg mee... Vooral omdat ze er thuis allemaal zo positief mee omgaan en er in feite nog maar 1 mogelijkheid is tot genezing, mislukt dat.. tsja.... ik heb t gevoel dat ik de enige ben die het realistisch inziet, omdat ze wel erg positief blijven en ik heb t idee dat mn vriendje zich niet realiseert wat het gevolg kan zijn.. Ik zou gek worden!! Ik heb er wel al met m over gepraat, maar toch... k zit er nog steeds mee
Oud 13-09-2005, 18:43
George
George is offline
Ik ben maar weer eens tot de conclusie gekomen dat ik volstrekt onbegrijpelijk ben. Voor mezelf dan.

Ik heb er de laatste dagen opeens geen behoefte meer aan om m'n vriend te spreken, omdat ik weet dat ik hem dan weer ga missen, ik haat hem omdat ik zo voor hem voel, en ik haat mezelf om het feit dat ik toch altijd op min of meer dezelfde types val, de types die alles belangrijker lijken te vinden dan misschien één keer in de week even bij mij zijn, althans, voordat het uit is. Daarna ben ik uiteraard opeens wél de moeite waard.

Ok, ok, ik weet dat ik me opstel als een verwend kreng, maar het begint te ergeren dat ik verder ook niemand heb waar ik heen kan, buiten hem om.
Oud 13-09-2005, 19:08
moon
moon is offline
morgen een dagje vrij , alhoewel ik wel om 10 uur alweer bij die persoonlijkheidstest moet verschijnen.

Op mijn nieuwe school kan ik niet echt aansluiting vinden bij de leerlingen, alleen bij geschiedenis is er een jongen waar ik mee samen werk. Verder zit ik ook steeds met totaal andere leerlingen dus dat bied ook niet echt de kans om iemand te leren kennen. En nog iets, de helft kent elkaar al van vorig jaar.
Maar goed, ik voel me opzich wel prettig op die school. Ik kan er de weg vinden en het voelt wel vertrouwd. Over het gebouw ben ik echt zeer tevreden. De leerkrachten zijn ook wel aardig (alleen niet zo aardig als op mijn vorige school). Ik zit de tijd wel uit hier, zolang als het lukt. Ik ben namelijk wel bang dat het op een gegeven moment weer mis gaat en dat ik het allemaal niet meer bij kan houden e.d.
Oud 13-09-2005, 19:10
T!ne
T!ne is offline
ik voel me gwn zo rot..
Oud 13-09-2005, 19:14
Verwijderd
Zo. ik ben moe. maar ik heb het wel leuk gehad op school. het is gewoon gezellig met de meiden. en ik weet van sommigen wel dat ze niet zo zijn als ze doen. ik herken dat als geen ander..

verder vind ik mezelf gewoon niet gezond meer. ik sport 2 of 3 keer per week, ik fiets, ik eet boterhammen en avondeten, en ik ben verdomme gewoon weer fokking te zwaar. het klopt niet. het klopt gewoon echt niet. nog een reden om naar die verdomde dokter te gaan. want zo wil ik het niet. zo kan ik het niet.
Oud 13-09-2005, 19:34
Gothic
Gothic is offline
morgen laatste dagje... hopelijk krijg ik dan nog alles af op de computer daar. Dan lekker 4 dagen weekend...

En morgen uiteten met studiegroep, wordt vast gezellig, daarna feest... ben benieuwd, hopelijk kan ik beetje betijds weg, zodat ik m'n donderdag niet meteen kwijt ben omdat ik ziek ben... We zullen zien, neem gewoon de trein van 0,50. Hopelijk is het dan niet zo ontzettend gezellig dat ik niet wil weggaan...
Oud 13-09-2005, 19:54
Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Dingen van je afschrijven is geweldig
Oud 13-09-2005, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Nattigheid schreef op 13-09-2005 @ 20:14 :
nog een reden om naar die verdomde dokter te gaan. want zo wil ik het niet. zo kan ik het niet.
Ga dan ook. Want ik maak me ook zorgen om je.

Vandaag een kort dagje en ik moet zeggen dat ik vind dat ik nog best veel gedaan heb. Hoewel ik met een rotgevoel mijn bed uitgeschopt werd. En dat vergeef ik ze voorlopig niet. Morgen gaat mijn zusje op kamp, en wat vind ik dat heerlijk. Even drie dagen rust. Vanmiddag was zangles wel leuk, hoewel ik absoluut niet geconcentreerd was.
Ik ben zo moe maar ik kan niet slapen. Ik heb een hele tijd op bed gelegen vanmiddag, ik had zo graag willen slapen, ik was zo moe, maar ik kon het niet. Ik zit teveel te denken. Mijn hoofd is teveel ergens anders. En het put me echt uit.
Verder heb ik op school vandaag wel een redelijk dag gehad. Stomme schoolfotograaf kwam en dat duurde me veel te lang.
En die verdomde rotprinter. Maar ik heb hem helemaal zelf weer aan de praat gekregen nu

And if you care, don’t let them know, don’t give yourself away.
Oud 13-09-2005, 20:26
Verwijderd
Die eetcursus word niks. Krijg waarschijnlijk alleen info over wat eetstoornissen zijn, de oorzaken en gevolgen en welke mogelijkheden er voor behandeling zijn. Hallo, dat weet ik al, maar waarneer gaat wie me nou vertellen HOE ik moet eten? (En dus geen eetbuien hebben of vasten, ik weet echt wel dat dat niet goed is hoor.) Zucht...
En ik mis rare kwast op MSN en mn beltegoed is op (dus kan dr niet meer smsen) en ik heb nog steeds stomme mensen in mn klas en ik snap mn ouders niet en, en, en ik ben in een ongeloofelijke klaag bui. Oh ja en ik moet opschrijven waarom ik een goede vriendin ben. Nou ja de 10/20% dat ik mezelf een goede vriendin vind. Maar wat ik opschrijf geloof ik niet en ik word er chagrijnig en boos van.

Zo.
Oud 13-09-2005, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 13-09-2005 @ 21:05 :
Ga dan ook. Want ik maak me ook zorgen om je.
Niet doen, das zonde van je tijd.
Oud 13-09-2005, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Nattigheid schreef op 13-09-2005 @ 21:50 :
Niet doen, das zonde van je tijd.
Zorg dan dat ik geen reden heb om bezorgd over je te zijn.
Oud 13-09-2005, 21:02
IngeIkke
IngeIkke is offline
Verliefd!!!

dat moest er even uit
Oud 13-09-2005, 21:10
Skilly
Skilly is offline
Mijn vriendin is gek. Me soort van vriendin bedoel ik.

Ze was verlieft op een jongen. Had ze dus verteld. De jongen zag niks in haar. Hij heeft nu een nieuwe vriendin...Toch blijft ze met het iedee dat zij toch speicaal voor hem is. En zodra hij haar aanraak is ze helemaal in de wolken
Als hij op MSN komt heeft ze geen tijd voor de rest omdat zij met hem moet praten.

Die jongen lijkt mij nogal playerachtig. Zeg dingen zoals: ik zou wel achter je aan willen rennen en je beet pakken.
Dat vindt ze dus zo leuk dus denk ze dat die jongen haar speciaal vindt maar dat is niet zo. Ik wordt er kotsmisselijk van. Ik zeg het tegen haar. Maar ze schijnt me niet te snappen en wordt boos.

Ze is DOM bezig. Ze doet alsof ze de enige is op de aarde ze heeft geen vriendinnen op school. Ik ben de enige die wat met haar omgaat maar als ze zo blijft dan zal ze ook alleen blijven. Want ik heb geen zin om zo met haar om te gaan.

Ze wordt nog steeds vreselijk gepest door een andere jongen en een paar meiden en zij apcepteer dat gewoon WTF heeft zij.

Mara wat me echt dwars is dat ze werkelijk denk dat de jongen iets in haar ziet. bDat is niet zo. Liefde maak blind zeggen ze wel eens. Nou dat zie ik. Want als ik het tegen haar zegt zegt ze meteen van. wat zeg jij allemaal het is NIET waar.
Wat voor een vriendin ben je als je niet luisterd naar me? Bopvendien heeft ze ook een lelijke boggel en stink ze uit haar bek.

Weet niet hoe ze in godsnaam me vriendin is geworden maar aan die mond moet ze echt wat aan doen. Je ziet de tandplak gewoon zitten op haar tanden. En die boggel gvd zo eng.
Ik ga er morgen echt wat van zeggen. Of ze wel tandenpoets ofzo. Dam ik zweer het je als je naar der kijk krijg je gewoon kotsneigingen. Ze is gek
Ik wil niet eens met haar omgaan. Maar toch vindt ze me aardig. Omdat ik de enige ben in de tutorgroep die haar niet pest of treitert.

Nee ik heb weer medeleiden en pest haar niet. En dan kom ze bij mij en wil ze met me om. Waaroim vinden mensen die ik haat me altijd aardig?
----------------------------------------------------------------------
Nu het goede nieuws

Ik ga morgen naar me oude school. (samen met een hele goede vriendin van me) Hoop zijn gezicht te zien. Meer vraag ik niet. Omdat ik zeker weet dat die me niks vindt maar zal wel blij zijn hem weer eens te zien na tja. Al weet ik dat ik geen woord (zal durven) zeggen.

Ik ga me oude mentrix weer zien Hehehe weer haar pesten De congierge ga ik weer zien
Hahahah ik heb lol in morgen

Dus met andere woorden.
Ik ben blij voor morgen. Heeft iemand messchien tips voor me soort van vriendin waarvan ik haar irritant vindt?
Iemand tip
Oud 13-09-2005, 21:11
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
IngeIkke schreef op 13-09-2005 @ 22:02 :
Verliefd!!!

dat moest er even uit
Bedank voor de mededeling
Oud 13-09-2005, 21:12
Verwijderd
Het liefst zou ik nu mijn spullen pakken en vertrekken. Gruwelijk mijn ouders snappen niets van alles wat er in mij afspeelt dus ze moeten ook niet denken dat ze een goede keus voor me kunnen maken. Gelukkig weet ik wel dat vertrekken nu de allerslechtste keus is.
Oud 13-09-2005, 21:18
Roosje
Roosje is offline
Wil ik eigenlijk nog wel een vriendin van haar zijn? Ik ben de laatste twee jaar zo veranderd dat onze vriendschap alleen nog maar is gebaseerd op een gemeenschappelijk verleden, niet meer op de situatie nu. We zijn altijd oppervlakkig, ik vertel haar nooit iets over mezelf. Het voelt alsof zij mij heeft afgedankt en dat ik daar de schuld van ben. Voor mij hoeft het eigenlijk niet meer...
Oud 13-09-2005, 21:21
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gister was ik bij, vandaag een dag les gehad, veel gedaan, ook veel zelfstudie. Alle opdrachten al af die ik eigenlijk donderdag tijdens een vijf uur durende les zou moeten maken, nu zomaar af in anderhalf uur en ook al netjes uitgetypt enzo. Vind het echt van mezelf.

Ik ben zo lekker bezig met mijn studie en het gaat allemaal goed. Ik heb nu veel meer voldoening van mijn werk en dat voelt goed. Misschien toch wel een goede keuze geweest ook al twijfel ik daar wel eens aan.
Oud 13-09-2005, 21:32
moisture
moisture is offline
ik zal je jaren ver van hier misschien vertellen hoe verliefd ik op je was.
Oud 14-09-2005, 07:02
Skilly
Skilly is offline
Ik ga naar me oude school waaaaaaaaaaah<3
Oud 14-09-2005, 08:20
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
De laatste tijd lijk ik wel bang om oud te worden... Bang om fulltime te moeten werken, bang dat ik zo oud ben dat ik niet meer uit kan gaan, niet meer kan dansen zoals ik nu dans... Ik snap niet waar het opeens vandaan komt, want heb dit nog nooit eerder gehad...

Hmz, ik lijk wel steeds meer dingen negatief in te gaan zien... Vermoeiend.
Oud 14-09-2005, 08:56
Verwijderd
Af en toe heb ik van die momenten waarop ik denk dat het allemaal iets vreselijks is. Nu dus. Maar het gaat over. Het lukt. Vanmorgen mijn zusje uitgezwaait die op kamp gaat.

En ik vind het lief dat ze dat zegt. Het raakt me.

Everybody's gotta learn something
Oud 14-09-2005, 09:27
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Nou, snif... Belde mn moeder net op, vertelde ze dat mn hondje, Breezer, heel erg ziek is Overgeven, niet meer eten, zwakjes... Straks is het iets ernstigs Honden zijn al van die zwakke beesten... Vanavond gaat ze met m naar de dierenarts...

Het kleine ding is pas 4 jaar oud... En hij is zo lief
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten