Oud 06-09-2005, 22:51
Verwijderd
Ik denk dat Ajax en psv wel doorgaan

even offtopic: waar ben jij voor tofke?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2005, 11:37
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 27-08-2005 @ 18:59 :
maar dat kan Ajax ook wel zeggen.
Bullcrap, Ajax heeft de gemakkelijkste poule, als ploeg uit bokaal 2.
Oud 12-09-2005, 15:37
Cola
Cola is offline
aah kom op ik vind niet dat je daar zo'n groot probleem over moet maken
Ajax is lang niet zo goed meer als 3/4 geleden, toen hebben ze ook de hoogste prestaties gehaald.
Prachtig elftal: Zlatan, Mido, Van der Meyde, Van der Vaart(toen nog in zen goede periode), Sonck( zelfde geval als van der Vaart) Chivu en Litmanen soms nog inzetbaar
Oud 12-09-2005, 18:11
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Sonck heeft geen goede periode gehad bij Ajax hoor.

2 goede wedstrijden Brugge thuis en Zwolle uit.
Oud 13-09-2005, 11:34
Quay
Quay is offline
vanavond PSV-Schalke 04. ik zeg 2-1. en ik ga helemaal los in het stadion \o/
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 11:44
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
De wedstrijd waar ik zo op hoopte, aangezien een vriend van mij zwaar geinfecteerd is met PSV-arrogantie, en ik (na Tukker ) Schalker ben.

0-1 Poulsen uit een corner
0-2 Invaller Larsen
Oud 13-09-2005, 11:47
Verwijderd
Weet iemand wat de opstelling wordt?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 11:50
Quay
Quay is offline
nee, maar ik denk.

---------------------Gomes-------------------
Lucius-----Ooijer-----Addo------Reiziger
Afellay--------Simons----------Cocu
Farfán------Vennegoor------Beasley

vrij zeker
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 11:51
Verwijderd
Speelt Affelay weer?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 11:58
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
bij Schalke gok ik op:

-------------------Rost-------------------

- Rafinha --- Bordon --- Krstajic --- Altintop -

----------------- Poulsen -------------------
-------- Ernst ------------- Bajramovic/Kobiashvili
---------------- Lincoln------------------

-------------Larsen ---- Kuranyi ------------

Sand, Asamoah en Lincoln zijn er niet bij

EDIT: Lincoln is er wel weer bij

Laatst gewijzigd op 13-09-2005 om 14:17.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 13-09-2005 @ 12:58 :
(..)

Sand, Asamoah en Lincoln zijn er niet bij
De veelgevreesde Sand ook niet?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 12:18
Quay
Quay is offline
de enige die ik ken van die opstelling is Kuranyi, en die bakt er werkelijk niks van
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 12:26
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Quay schreef op 13-09-2005 @ 13:18 :
de enige die ik ken van die opstelling is Kuranyi, en die bakt er werkelijk niks van

Dan heb je een gebrekkige voetbalkennis, uhm om maar een te noemen; Bordon is de persoon die Alex uit het Braziliaans team houdt.
Oud 13-09-2005, 18:59
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Quay schreef op 13-09-2005 @ 12:34 :
vanavond PSV-Schalke 04. ik zeg 2-1. en ik ga helemaal los in het stadion \o/
Boeruh, boeruh...

Tja PSV... veel weg gegaan, aantal blessures, geen Kone, geen Alex, geen Ball (wie vergeet ik nog? ), kortom: de vooruitzichten zijn niet bijster positief. Denk dat PSV vooraf met een punt tevreden mag zijn. Maja, de wedstrijd kan altijd nog anders lopen.
Oud 13-09-2005, 21:46
nielsjuh86
nielsjuh86 is offline
1-0!!

Welliswaar niet spectaculair gevoetbald, maar gelukkig wel de eerste 3 punten
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 21:54
Pierreke
Pierreke is offline
Erg spannend inderdaad, had eigenlijk niet verwacht dat ze het zouden houden daar achterin. Ik vond met name Affelay een van de beteren!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 21:58
Verwijderd
Theo Lucius, mag van mij de winnende goal maken in de wk finale
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Pierreke schreef op 13-09-2005 @ 22:54 :
Erg spannend inderdaad, had eigenlijk niet verwacht dat ze het zouden houden daar achterin. Ik vond met name Affelay een van de beteren!
Idd.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 14:15
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 06-09-2005 @ 23:51 :
even offtopic: waar ben jij voor tofke?
Voor mooi voetbal.

Ajax speelde gelijk op verplaatsing.. opzicht niet slecht. Zolang ze thuis alle wedstrijd winnen, en op verplaatsing nooit verliezen.
PSV won gisteren .
Anderlecht verloor buitenhuis, maar ze spelen uiteraard voor de 3de plaats vrees ik. Dus geen ramp.

Club Brugge zal het vanavond zeker niet gemakkelijk hebben ,maar idem als bij Anderlecht telt het.
Oud 14-09-2005, 14:41
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 14-09-2005 @ 15:15 :
Ajax speelde gelijk op verplaatsing.. opzicht niet slecht.
Wtf heb jij voorkennis?
Oud 14-09-2005, 15:03
PV
PV is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 14-09-2005 @ 15:41 :
Wtf heb jij voorkennis?
Denk dat ie de voorronde bedoelt, anders zou ik het ook erg knap vinden
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 18:15
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
PSV: verrassend goed begonnen. Als ze in Turkije niet verliezen, dan liggen ze wel redelijk op koers.

Liverpool 1-2. Maar ze hadden het toch lastig de tweede helft.
Oud 14-09-2005, 19:10
Quay
Quay is offline
leuke wedstrijd was het idd, sfeer was ook goed.

ik ga ook naar Schalke 04 UIT, en AC Milan UIT, zal dan hier wel foto's plaatsen
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 19:30
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Dat meen je niet dat je dit een leuke wedstrijd kon noemen, het was echt verschrikkelijk. PSV begon leuk, snelheid over de vleugels waar ik van te voren al op gehoopt dat dat niet zou gebeuren (ik kijk vanuit Schalke-opzicht ff voor de duidelijkheid ) want Altintop is geen echte back en dat was voor de zoveelste keer dit seizoen wel weer te merken. Tweede helft was niet om aan te zien van beide kanten. PSV speelde met 10 man achter de bal en Schalke speelde echt zonder enige creativiteit. Lange bal erin terwijl Sand ziek was en ik er helemaal niks van begreep waarom Rangnick hem zolang liet staan/uberhaupt opgesteld had. Larsen had voor meer gevaar kunnen zorgen. Assauer was echt boos zo slecht had hij Schalke lang niet zien spelen, en daar had hij nog wel gelijk in ook.

Verbaasde me wel steeds over Theo Reitsma die constant zat te verkondigen dat het centrale duo de 'achilleshiel' van de ploeg zou zijn. Tegenovergestelde is waar want veel topclubs zouden achterin Bordon en Krstajic hebben willen staan. Beetje beter je huiswerk doen volgende keer
Oud 14-09-2005, 21:41
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
phoe wat was ik blij toen Wesley die bal erin schoot.

Zag ook nog een trailer van van Persie die iemand doormidden wilde schoppen. Rood dus.
Oud 14-09-2005, 22:52
Verwijderd
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 14-09-2005 @ 22:41 :
phoe wat was ik blij toen Wesley die bal erin schoot.

Zag ook nog een trailer van van Persie die iemand doormidden wilde schoppen. Rood dus.
Niet goed gekeken dus, van Persie deed helemaal niets met opzet.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 22:52
Verwijderd
Maduro zag ik weer niet. En die Babel is zo'n momenten voetballer en speelt eigenlijk gewoon helemaal niet mee.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 23:37
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 14-09-2005 @ 15:41 :
Wtf heb jij voorkennis?
En wat is het geworden...

Onverdient trouwens! Ajax had gewoon moeten winnen
Oud 15-09-2005, 10:27
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 15-09-2005 @ 00:37 :
En wat is het geworden...

Onverdient trouwens! Ajax had gewoon moeten winnen
Dat hadden ze ook wel als ze beter met hun kansen waren omgegaan.
De Tsjechen hadden 2 kansen en scoren 1 keer
Ajax had misschien wel 5 of 6 kansen en maken ook 1 goal.
Als Ajax er 2 of 3 had gemaakt dan hadden ze verdient gewonnen, nu is het verdient gelijkspel.
Oud 15-09-2005, 10:33
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 15-09-2005 @ 11:27 :
Dat hadden ze ook wel als ze beter met hun kansen waren omgegaan.
De Tsjechen hadden 2 kansen en scoren 1 keer
Ajax had misschien wel 5 of 6 kansen en maken ook 1 goal.
Als Ajax er 2 of 3 had gemaakt dan hadden ze verdient gewonnen, nu is het verdient gelijkspel.
Op die manier is bijna iedere voetbaluislag terecht. Natuurlijk had Ajax moeten scoren om te winnen. Neemt niet weg dat Praag wel erg achterover leunde voor een thuisploeg in de CL.
Oud 15-09-2005, 17:09
kalinho
kalinho is offline
ik stodn ook nog wel ff te feesten toen eindelijk dat verdiende doelpunt van sneijder kwam. Ze zaten der trouwens allebei wel lekker in. Ook die van fc Thun was mooi, jammer dat nota bene Bergkamp het nog moet verpesten.
en verder:
Wat vinden jullie van de uit-shirts van Barça?
kdacht ff dat het Borussia dortmund was, zo 'n lelijke shirts
Oud 15-09-2005, 17:17
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ja afzichtelijk die shirts
Oud 15-09-2005, 18:02
squat
squat is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 14-09-2005 @ 23:52 :
Maduro zag ik weer niet. En die Babel is zo'n momenten voetballer en speelt eigenlijk gewoon helemaal niet mee.
Hij speelde centraal in de verdediging en gewoon goed. Geen fouten.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 18:47
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Die shirts van Barca waren inderdaad ontzettend lelijk! Het leek echt op zo'n overall-kleur van stewards in sommige stadions.

Verdiend punt voor Ajax in de laatste minuut, de wedstrijd was over het algemeen slecht, maar het waren wel twee schitterende doelpunten.
Oud 27-09-2005, 22:16
Verwijderd
Babel kan niet eens een bal fatsoenlijk aannemen. Als Marco hem nu nog selecteerd snap ik hem niet. Dan kan je beter Rick Hoogendorp meenemen.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 08:40
McDuck
McDuck is offline
Ohg Ajax was echt wel goed bezig zeg..
Alleen een hele domme fout meteen in het begin.. dat kunnen we echt niet hebben. Voor de rest was het spel redelijk goed, ze speelden vaak snel en goed over, en ze kwamen er wel een paar keer doorheen tikkend. Alleen de 2-0 was ook weer zo raar.. Mooi pasje van Arsenal, maar Vermalen gaat dan meteen stilstaan met zijn handen in de lucht! Daar heb je dus helemaal niks aan. De aanvaller is dan weg, en het is geen buitenspel. Hij moet er gewoon achteraan rennen, de scheidsrechter beslist wel of het buitenspel is of niet.
Vonk deed daarna wat hij moest doen, een andere optie was er niet. Het was een penalty, hoewel dat niet had gehoeven, want Vonk hield op het laatste moment zijn handen in en de aanvaller viel expres over Vonk heen. Wat ik dan ook te belachelijk voor woorden vind is dat ik net in de krant lees dat 'er voor Vonk niks anders meer opzat dan de aanvaller bij zijn enkels te grijpen'. Wat een gelul, ik vraag me af of de schrijver van dat artikel enig verstand van het spel heeft en de wedstrijd ook heeft gezien. Tjongejonge.

Pienaar had die 1-2 met Boukhari gewoon af moeten maken, echt belachelijk. Je krijgt zo veel betaald en nog ben je in staat die bal mijlenver over te schieten. Ook ergens in de wedstrijd had Pienaar een uitstekende actie en hij had alle ruimte om uit te halen, legt hij de bal af op Babel, die vervolgens de bal het stadion uit schiet. Maar afgezien van een paar van dit soort dingetjes was het spel van Ajax goed.

En.... het grote nieuws: FC Thun heeft van Sparta Praag gewonnen! Dat betekent dus dat als wij van FC Thun winnen, en Arsenal wint van Praag (wat ze hoogstwaarschijnlijk zullen doen), wij 2e in de groep staan na 3 wedstrijden. We hebben dan 4 punten. Arsenal 9, FC Thun 3, en Sparta 1.
Er is dus nog hoop!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 09:42
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Wat heeft Ajax toch een onmachtige aanval... Niet alleen Charisteas/Rosenberg, maar ook de flanken brengen totaal geen gevaar. Zo gaan ze die tweede ronde niet redden. Wellicht dat Thun voor een stuntje kan zorgen door 2de te eindigen.
Oud 28-09-2005, 09:46
sendur
sendur is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 28-09-2005 @ 10:42 :
Wat heeft Ajax toch een onmachtige aanval... Niet alleen Charisteas/Rosenberg, maar ook de flanken brengen totaal geen gevaar. Zo gaan ze die tweede ronde niet redden. Wellicht dat Thun voor een stuntje kan zorgen door 2de te eindigen.
ik weet niet wat jij hebt gekeken maar ik zag een aanvallend ajax en een slap arsenal wat totaal niks inbracht.

onverdiend.. zat veel meer.. goede combinaties.. geen afrondingen.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 10:19
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
sendur schreef op 28-09-2005 @ 10:46 :
ik weet niet wat jij hebt gekeken maar ik zag een aanvallend ajax en een slap arsenal wat totaal niks inbracht.

onverdiend.. zat veel meer.. goede combinaties.. geen afrondingen.
Dan is de aanval toch juist onmachtig?
Oud 28-09-2005, 12:58
kalinho
kalinho is offline
aargh..wat heb ik mne zitten ergeren aan Emmanuelson. Die kerel had totaal geen snelheid,overzicht en inzicht. Geen enkele bal die hij goed raakte idem dito voor Babel
Kvond rosenberg en charisteas eigenlijk wel goed spelen, galasék ookwel trouwesn
Oud 28-09-2005, 13:25
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 28-09-2005 @ 11:19 :
Dat je nog de moeite neemt om op zo'n debiele reactie te reageren
Oud 28-09-2005, 13:35
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
McDuck schreef op 28-09-2005 @ 09:40 :
Pienaar had die 1-2 met Boukhari gewoon af moeten maken, echt belachelijk. Je krijgt zo veel betaald en nog ben je in staat die bal mijlenver over te schieten. Ook ergens in de wedstrijd had Pienaar een uitstekende actie en hij had alle ruimte om uit te halen, legt hij de bal af op Babel, die vervolgens de bal het stadion uit schiet. Maar afgezien van een paar van dit soort dingetjes was het spel van Ajax goed.

En.... het grote nieuws: FC Thun heeft van Sparta Praag gewonnen! Dat betekent dus dat als wij van FC Thun winnen, en Arsenal wint van Praag (wat ze hoogstwaarschijnlijk zullen doen), wij 2e in de groep staan na 3 wedstrijden. We hebben dan 4 punten. Arsenal 9, FC Thun 3, en Sparta 1.
Er is dus nog hoop!
Sinds wanneer staan salarissen in vergelijking met voetbalkwaliteit?

Ik snap niet dat iedereen het spel van Ajax zo roemt, imo zat er totaal geen lijn in het spel. Ze komen er zo nu en dan wel eens snel uit maar dat is meer dankzij de individuele kwaliteit van de spelers dan van de goed lopende automatismen. Dat valt vooral op wanneer Arsenal achteruit kan leunen (dankzij de vroege goal), de druk bij Ajax ligt en het spel gemaakt moet worden. De meeste kansen van Arsenal kwamen ook dankzij balverlies van een aanvallende speler van Ajax; posities worden namelijk niet overgenomen waardoor Arsenal dat zich wel goed positioneert altijd een man meer heeft. Het was geen penalty maar de overwinning vond ik terecht. Je kan na zo'n vroeg doelpunt ook niet verwachten dat Arsenal de wedstrijd aanvallend uitvoetbalt.
Oud 28-09-2005, 14:44
Love & Peace
Love & Peace is offline
Vanavond Fenerbahçe - PSV, wie gaat er winnen?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 14:53
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 28-09-2005 @ 15:44 :
Vanavond Fenerbahçe - PSV, wie gaat er winnen?
Ik denk dat het een gelijkspel wordt... 1-1
Al weet ik niet welke spelers van PSV mee kunnen doen. Wie van die verdedigers is eigenlijk weer inzetbaar?
Oud 28-09-2005, 15:06
sendur
sendur is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 28-09-2005 @ 14:25 :
Dat je nog de moeite neemt om op zo'n debiele reactie te reageren
Jij neemt namelijk nu ook de moeite daarop te reageren..

Citaat:
tuurlijk niet, de aanval is goed maar geen afronding.
steeds net niet (wat ook tegen ado, sparta praag, feyenoord was).

Als de aanval onmachtig was dan kwamen ze toch niet voor het doel, tegen "het grote arsenal" dat alleen maar verdedigde en 1/2 x met een counter kwam zegt genoeg.
resultaten komen wel let maar op !
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 15:31
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
sendur schreef op 28-09-2005 @ 16:06 :
tuurlijk niet, de aanval is goed maar geen afronding.
steeds net niet (wat ook tegen ado, sparta praag, feyenoord was).

Als de aanval onmachtig was dan kwamen ze toch niet voor het doel, tegen "het grote arsenal" dat alleen maar verdedigde en 1/2 x met een counter kwam zegt genoeg.
resultaten komen wel let maar op !
Ik heb amper een uitgespeelde kans gezien hoor gister... Vanaf de flanken sowiezo nix, en door het midden maar 1 echte. Die poeier van Galasek noem ik geen uitgespeelde goal.

Ze hadden veel balbezit, maar er zal zelden een idee achter de acties die ze wilden maken. Alles ging 'op goed geluk' had ik het idee.

Arsenal speelde dan wel redelijk verdedigend (jaagden wel veel door...) maar je kunt niet zeggen dat Arsenal het moeilijk had tegen Ajax.
Oud 28-09-2005, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 28-09-2005 @ 15:53 :
Ik denk dat het een gelijkspel wordt... 1-1
Al weet ik niet welke spelers van PSV mee kunnen doen. Wie van die verdedigers is eigenlijk weer inzetbaar?
Waarschijnlijk Alex.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 15:52
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
S. schreef op 28-09-2005 @ 16:33 :
Waarschijnlijk Alex.
Dat zou dan al een slok op een borrel schelen... Denk dat Anelka tegen Alex weinig in te brengen zou hebben.
Oud 28-09-2005, 16:30
one.
one. is offline
De 1-2 van gisteren is terecht. Ajax is simpelweg nog niet volwassen genoeg om de bal aanvallend lang in de ploeg te houden. Ze speelden vooral rond rond een Arsenal dat heel compact verdedigend speelde. Zou ik ook doen met Campbell, Toure en Cole. nterechte penalty vond ik trouwens. En Charisteas, Rosenberg en Manucharyan vond ik alledrie redelijk spelen. Dat ze weinig tot geen echte kansen zouden krijgen kon je verwachten. Dan met je ze wel maken wanneer je ze krijgt natuurlijk. (Pienaar)
Oud 28-09-2005, 18:43
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tja, dat van Ajax was voorspelbaar. Beetje onmachtig voetbal inderdaad. En wat te denken voor FC Thun: dat zorgt toch nog wel voor een verrassing!

Vanavond zal de Nederlander PSV uitzenden en de Belg zal wel Anderlecht uitzenden. Hoop dat ergens nog Liverpool - Chelsea live wordt uitgezonden. En dan maar hopen op dezelfde afloop als vorig seizoen in de CL!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten