Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zei altijd ik ga naar de uithof |
![]() |
||
Citaat:
er zit immers een verschil tussen naar school gaan en colleges volgen/naar de universiteit gaan
||
Citaat:
Ik kan ook wel zeggen dat ik practicum heb (VO of PKV, maar dat is typisch voor mijn studie) Verscholing van de universiteit ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kijk, de discussie zal ongetwijfeld toch wel weer ontstaan. Het is vrij simpel: Universiteit: Ik ga naar de unie/ universiteit/ naam gebouw. Mensen volgen colleges (gaan naar werkgroep, prakticum of stage) en ze hebben idd docenten of professoren. HBO: ze gaan naar school en krijgen les van leraren. Iedereen die zich hier niet aan houdt verdient billenkoek ![]() ![]() Er is verschil, ja dat klopt. Betekend nog niet dat we arrogant zijn, ons beter voelen, 'kak' zijn. Het is gewoon om onderscheid te maken. Een zuster is toch ook geen arts, dus gebruik je er andere termen voor (en zo zijn er nog zat voorbeelden). Iedereen in Nederland heeft gewoon een bepaald beroep of wat dan ook en daar zijn ooit gewoon apparte termen voor bedacht, zodat iedereen weet wat er bedoeld wordt en weet wie wat doet. Overigens gebruik ik meestal niet ik ga naar de uni/ naam gebouw als ik naar college ga, want ik ben er vaak genoeg zonder dat ik college heb. Als ik college heb dan zeg ik ook "ik ga naar college"
Laatst gewijzigd op 18-09-2005 om 00:50. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of ben je er zo-eentje die niet gelooft in 'onderscheid maken', die vindt dat iedereen gelijk is/moet zijn? |
![]() |
||
Citaat:
Want aan de activiteit verandert helemaal niks, het is puur dat je het een andere naam geeft. Hoe kan het dan dat iemand bij de ene benaming wel tegen je op gaat kijken en bij de ander niet?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() overigens zeggen alle WO'ers die ik ken gewoon de naam van de uni waarze heen gaan. 'ik ga naar de VU' of 'ik ga naar de UvA'. that's all. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |