Oud 14-08-2002, 21:28
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
UnUsual schreef:

en volgens mij gaat die aan vriendjespolitiek doen

olga hier,mensen zonder vrienden kunnen ook niet aan vriendjespolitiek doen
Advertentie
Oud 14-08-2002, 21:32
UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

olga hier,mensen zonder vrienden kunnen ook niet aan vriendjespolitiek doen
was dat een persoonlijke opmerking?
Oud 14-08-2002, 21:38
Chelsea
Chelsea is offline
masked mage
Oud 14-08-2002, 22:02
#JumpDaFuckUp!#
#JumpDaFuckUp!# is offline
ikke, ikke, ikke en de rest kan stikke, wat boeit dit nou?
Oud 14-08-2002, 22:04
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
UnUsual schreef:

was dat een persoonlijke opmerking?

ze trashte me gewoon
Oud 14-08-2002, 22:08
rodina
rodina is offline
Citaat:
#JumpDaFuckUp!# schreef:
ikke, ikke, ikke en de rest kan stikke, wat boeit dit nou?
Dat boeit

Op deze manier weten fb'ers wat voor mensen leden zouden willen zien als fb
Oud 14-08-2002, 22:34
Biertjehakken
Biertjehakken is offline
Ik wil samen met Kiet wel een Melkertbaan invullen.
Oud 14-08-2002, 23:02
Stevill
Stevill is offline
ok goed vooruit dan gezien er zo gezeurt en gevraagd word word ik wel forum beheerder, maar alleen voor deze ene keer.
Oud 15-08-2002, 00:54
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef:

Ennn...heeft dat zin? Sinds wanneer is het forum een democratische structuur?
Oud 15-08-2002, 06:41
fibonacci
fibonacci is offline
ik, lmd, akhoewel ik principieeel iedereen in staat acht te forumbazen, je moet alllen gedisciplineerd genoeg ijn.
Oud 15-08-2002, 09:18
Stevill
Stevill is offline
krijg je dan ook een auto van de zaak en wat is het netto uur loon?????
Oud 15-08-2002, 10:07
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
nare man schreef:

Valt ondertussen wel mee geloof ik ...

Die fakkel is allang overgenomen door de nieuwe garde zeg maar
/me stemt voor Nare Man...

Nare Man De Leider der Kakkers, De Opperkakker!!! Hail to the King!!!

Wil eventueel zichzelf wel voordragen voor de kandidatuur... maar blijft liever bescheiden...

Laatst gewijzigd op 15-08-2002 om 10:09.
Oud 15-08-2002, 11:53
Verwijderd
Nouhou, niet doehoen, ik word er helemaal verlegen van!

De belangrijkste reden waarom ik er wel héél goed over zou moeten nadenken heeft Roos al voor me genoemd: ik zou alle lompe/flauwe opmerkingen achterwege moeten laten als ik FB ben. Natuurlijk kun je als FB wel optreden als lid, zonder van je bevoegdheden gebruik te maken, maar het probleem is dat het ethos hier op het forum dusdanig is dat mensen dat niet inzien...het verschil tussen een FB die post als lid en een FB die z'n bevoegdheden qualitate qua uitoefent...bovendien wordt er op FBs strenger toegezien bij het naleven van de forumgeboden
Oud 15-08-2002, 12:06
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nouhou, niet doehoen, ik word er helemaal verlegen van!

De belangrijkste reden waarom ik er wel héél goed over zou moeten nadenken heeft Roos al voor me genoemd: ik zou alle lompe/flauwe opmerkingen achterwege moeten laten als ik FB ben. Natuurlijk kun je als FB wel optreden als lid, zonder van je bevoegdheden gebruik te maken, maar het probleem is dat het ethos hier op het forum dusdanig is dat mensen dat niet inzien...het verschil tussen een FB die post als lid en een FB die z'n bevoegdheden qualitate qua uitoefent...bovendien wordt er op FBs strenger toegezien bij het naleven van de forumgeboden
Goed gezegd...
Oud 15-08-2002, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Kubstudent schreef:

Goed gezegd...
Als je toch in een serviele bui bent, mag je ook wel wat biertjes voor me kopen
Oud 15-08-2002, 12:12
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
nare man schreef:

Als je toch in een serviele bui bent, mag je ook wel wat biertjes voor me kopen
Welk merk??
Oud 15-08-2002, 12:15
Verwijderd
Palm
Oud 15-08-2002, 12:18
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
nare man schreef:
Palm

Oud 15-08-2002, 12:24
Verwijderd
Hehe Zatte FBs kunnen niet goed modder eten, dat weet je
Oud 15-08-2002, 14:22
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
nare man schreef:
Hehe Zatte FBs kunnen niet goed modder eten, dat weet je
Maar wel smijten...
Oud 15-08-2002, 14:35
Verwijderd
Ik vind de forumbazen die er nu zijn al erg geschikt, maar iemand als Feline, of iemand anders die zich een beetje 'afzijdig' houdt, niet meedoet aan die ontzettend irritante flames en gewoon altijd goed en doordacht reageert. Ofzo.
Oud 15-08-2002, 15:42
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
nare man schreef:

dit probeerde ik dus te zeggen , dank u.

ik denk dat je een toffe fb zou zijn maar ik denk dat ik je leuker vind als lid
Oud 15-08-2002, 15:49
Roos
Roos is offline
Citaat:
rodina schreef:
Dat boeit

Iedereen stemt gelijk op zichzelf onder 100 andere nicks
Oud 15-08-2002, 22:52
S
S is offline
Citaat:
rosi schreef:

Iedereen stemt gelijk op zichzelf onder 100 andere nicks
Goed idee .
Oud 16-08-2002, 18:19
Rhinus
Rhinus is offline
Ik zou natuurlijk een goede FB-er zijn!
Oud 16-08-2002, 18:49
S
S is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Ik zou natuurlijk een goede FB-er zijn!
Natuurlijk!
Oud 16-08-2002, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Bor schreef:

Leonoor heb ik amper op lifestyle gezien als FB, wie zou jij graag als actieve FB willen zien hier?
Moet ik mezelf gaan verantwoorden? (Volgens fb vakantie topic op feedback ben ik er nu eigenlijk niet en ik ben er toch, ojee...) Ik laat me graag weinig zichtbaar zien de laatste tijd. Er staat hierover ook al een topic op admin.

Laatst gewijzigd op 16-08-2002 om 19:08.
Oud 16-08-2002, 20:18
rodina
rodina is offline
Citaat:
nare man schreef:

Ennn...heeft dat zin? Sinds wanneer is het forum een democratische structuur?
Geen idee of het zin heeft, door uit te proberen kom je het aan de weet

Het forum is niet democratisch, en dat zal het ook niet zo snel worden denk ik... Maar daarom kan men er nog wel naar streven om leden zoveel mogelijk bij besluiten te betrekken

oja zou je me even willen add-en op msn?
Oud 16-08-2002, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:

Moet ik mezelf gaan verantwoorden? (Volgens fb vakantie topic op feedback ben ik er nu eigenlijk niet en ik ben er toch, ojee...) Ik laat me graag weinig zichtbaar zien de laatste tijd. Er staat hierover ook al een topic op admin.
Zet dat topic dan op feedback, dan kunnen de leden het ook lezen!!!
Oud 16-08-2002, 20:58
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef:
oja zou je me even willen add-en op msn?
d0ne
Oud 17-08-2002, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Lis@nne schreef:

Zet dat topic dan op feedback, dan kunnen de leden het ook lezen!!!
Het is een topic voor forumbazen, lijkt me niet dat dat dan op feedback komt. Dit soort dingen worden door fb's en beheerders ed beslist (zie faq).
Oud 17-08-2002, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Bor schreef:
mortischa
Oud 18-08-2002, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
Het is een topic voor forumbazen, lijkt me niet dat dat dan op feedback komt. Dit soort dingen worden door fb's en beheerders ed beslist (zie faq).
Ja, zodat de uitkomst natuurlijk weer iemand is die niet één keer genoemd is in dit topic, totaal NIKS van FB'en weet en gewoon gekozen wordt omdat hij/zij lekker 'onbevlekt' is en precies het beleid van de hoge heren kan uitvoeren, als een slappe vaatdoek in de handen van een pronte werkster....

(Oeh met zo'n anti-gevestigde-orde opmerking heb ik natuurlijk m'n eigen kansen als FB verspeelt maar what the fuck, de waarheid moet gezegd worden! )
Oud 18-08-2002, 20:27
Roos
Roos is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ja, zodat de uitkomst natuurlijk weer iemand is die niet één keer genoemd is in dit topic, totaal NIKS van FB'en weet en gewoon gekozen wordt omdat hij/zij lekker 'onbevlekt' is en precies het beleid van de hoge heren kan uitvoeren, als een slappe vaatdoek in de handen van een pronte werkster....
Duh..
Oud 18-08-2002, 21:35
Chameleon
Chameleon is offline
Citaat:
Leonoor schreef:

De mensen die wat meer into de gang van zaken op het forum zijn weten heel goed dat je alleen fb op lifestyle bent geworden omdat er even snel eentje moest komen en het makkelijker was om er eentje uit het bestaande fb-corps te halen dan een nieuwe aan te trekken, hoewel je werkelijk geen enkele binding met lifestyle had
Oud 18-08-2002, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Chameleon schreef:
De mensen die wat meer into de gang van zaken op het forum zijn weten heel goed dat je alleen fb op lifestyle bent geworden omdat er even snel eentje moest komen en het makkelijker was om er eentje uit het bestaande fb-corps te halen dan een nieuwe aan te trekken, hoewel je werkelijk geen enkele binding met lifestyle had
Inderdaad...

Net zoals er nu, ALS er nog een nieuwe FB komt, ook niet iemand komt die goed ligt bij de leden, maar vooral iemand die zo onpartijdig en onopvallend mogelijk is, zodat leden niet op Feedback kunnen klagen over vriendjespolitiek...

Bang om de controverse op te zoeken, maar dat kan ik wel begrijpen...
Oud 21-08-2002, 15:10
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
rosi of nare man
Oud 21-08-2002, 22:29
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Kubstudent schreef:
Hail to the King!!!

EEN METALEN BROEDER VIND IK HIER!!!

maar wel tof van je hoor makkertje :] *de foutheid zelve* (*doelt op de heerlijke woorden als 'metalen broeder' en 'makkertje'.. nouja ok.. niet zo fout.. maar ik doe mn best)
Oud 24-08-2002, 16:54
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
nare man schreef:

(Oeh met zo'n anti-gevestigde-orde opmerking heb ik natuurlijk m'n eigen kansen als FB verspeelt maar what the fuck, de waarheid moet gezegd worden! )
De mensen die hier genoemd zijn zijn oa jij en cemslut. Beide staan bij mij bekend (en ook bij andere fbs volgens mij) als goede en geliefde leden. Maar er zijn meer eisen, min. leeftijd is 16 (helaas vind ik) en jij, tjs jij bent apart geval. Je bent altijd heerlijk kritisch en ik denk dat je beter zou zijn als lid. Dat klinkt misschien stom maar ik denk dat je wel weet wat ik bedoel. Om het heel bot te zeggen, je bent perfecte oppositie.
En wat is het beleid van hogere hand? gechat verwijderen en topics sluiten, naja wat is daar nou ernstig aan? Ik zie mijzelf totaal niet als volgend schaap. En verder iemand die nix van fben weet. Bedoel je daar van de fbs of over hoe te fben. Er is nu al wat commentaar gekomen op leonoor, dat is toch iemand die het wel wist in beide opties. Waarom zou iemand anders dan slechter zijn?? Of waarom zou iemand die het wel weet beter zijn?
Oud 24-08-2002, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Ninnoc schreef:
De mensen die hier genoemd zijn zijn oa jij en cemslut. Beide staan bij mij bekend (en ook bij andere fbs volgens mij) als goede en geliefde leden. Maar er zijn meer eisen, min. leeftijd is 16 (helaas vind ik) en jij, tjs jij bent apart geval. Je bent altijd heerlijk kritisch en ik denk dat je beter zou zijn als lid. Dat klinkt misschien stom maar ik denk dat je wel weet wat ik bedoel. Om het heel bot te zeggen, je bent perfecte oppositie.
Daar heb je gelijk in...ik ben denk ik te tegendraads, ik heb geen zin om bepaalde dingen waar ik het zélf niet mee eens ben, in stand te laten omdat ze wél in overeenstemming zijn met het beleid. Ik zou het als lid gaan bestrijden, en dat zou me dan als FB onder m'n neus gewreven worden en daar heb ik geen zin in.

Citaat:
En wat is het beleid van hogere hand? gechat verwijderen en topics sluiten, naja wat is daar nou ernstig aan? Ik zie mijzelf totaal niet als volgend schaap. En verder iemand die nix van fben weet. Bedoel je daar van de fbs of over hoe te fben. Er is nu al wat commentaar gekomen op leonoor, dat is toch iemand die het wel wist in beide opties. Waarom zou iemand anders dan slechter zijn?? Of waarom zou iemand die het wel weet beter zijn?
Wat ik bedoel, is dat er heel vaak mensen gekozen worden die zo 'neutraal' mogelijk zijn, daarom gebruikte ik ook het woord onbevlekt. Het is niet de bedoeling dat je als FB rellen gaat schoppen, zoals ik ongetwijfeld zou doen. Ook is het niet de bedoeling iemand als FB aan te nemen die vervolgens de poten onder Simons stoel gaat wegzagen. Je hoeft niet per se een volgzaam schaap te zijn, maar je moet ook niet iemand zijn alles ál te kritisch bekijkt, en dat ben ik wel en jij iets minder denk ik (waarmee ik niks zeg over jou IRL, ik ken je niet, maar ik weet wel dat je je op het forum niet echt 'rebels' oid opstelt...hoe je je op admin gedraagt weet ik natuurlijk ook niet).

Laatst gewijzigd op 24-08-2002 om 17:27.
Oud 24-08-2002, 17:43
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
nare man schreef:

Wat ik bedoel, is dat er heel vaak mensen gekozen worden die zo 'neutraal' mogelijk zijn, daarom gebruikte ik ook het woord onbevlekt. Het is niet de bedoeling dat je als FB rellen gaat schoppen, zoals ik ongetwijfeld zou doen. Ook is het niet de bedoeling iemand als FB aan te nemen die vervolgens de poten onder Simons stoel gaat wegzagen. Je hoeft niet per se een volgzaam schaap te zijn, maar je moet ook niet iemand zijn alles ál te kritisch bekijkt, en dat ben ik wel en jij iets minder denk ik (waarmee ik niks zeg over jou IRL, ik ken je niet, maar ik weet wel dat je je op het forum niet echt 'rebels' oid opstelt...hoe je je op admin gedraagt weet ik natuurlijk ook niet).
maar het is toch niets dan logisch dat een fb geen herrieschopper moet zijn, zijn 'functie' is rust te bewaren en het forum overzichtelijk te houden. Ook simons ondermijnen is natuurlijk indirect niet erg gewenst, maar ik zelf zie persoonlijk ook niet echt waarom ik dat zou doen. Tuurlijk word er door fbs op admin wel commentaar geleverd op 'het systeem' zoals nu bijv. met de leeftijdsgrens van fbs. Okay dat is
enigzins 'achterkamertjespolitiek' maar het is best logisch dat als je ergens een probleem mee hebt dat je dat eerst met de desbetreffende persoon (of degene die erover gaat) spreekt.
Bovendien wens ik mijzelf niet zo te verlagen door iemand als simon (die toch van grote waarde is en was voor de site) publiekelijk volledig aftevallen. En nee ik ben niet echt rebels
Waar ik je wel gelijk in moet geven is dat er door veel fbs ed soort van wordt gestemd over nieuwe fbschappen en soms word iemand het dus niet omdat een paar daar tegen zijn. Bij mij was er ook een tegenstem overigens... dat vind ik vaak wel jammer maar over t algemeen heeft t een reden zoals vaak gebannt of spammer ofzo
Oud 24-08-2002, 18:14
Denise84
Denise84 is offline
bubbeltjes! waarom is ze dat nu niet meer? rodina vind ik ook goed.
Oud 24-08-2002, 18:30
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Denise84 schreef:
bubbeltjes! waarom is ze dat nu niet meer? rodina vind ik ook goed.
bubbels is er niet meer omdat ze ging studeren en haar studie en drukte rondom verhuizing en nieuwe vrienden ed niet echt kon combineren met t forum. Geloof ik. Ik vind t ook jammer, vond haar tof meiske en goede fb
Oud 24-08-2002, 18:46
Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:

bubbels is er niet meer omdat ze ging studeren en haar studie en drukte rondom verhuizing en nieuwe vrienden ed niet echt kon combineren met t forum. Geloof ik. Ik vind t ook jammer, vond haar tof meiske en goede fb
jij bent trouwens ook goede forumbaas, was ik vergeten

Rosi zou ook goede zijn!
Oud 24-08-2002, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Chameleon schreef:

Misschien weten de mensen die wat meer out de gang van zaken op het forum zijn dat ook wel heel goed? Daar wel eens over nagedacht?

Verder, er worden zat mensen genoemd die hier ook genoemd worden. Helaas zijn wij (en dat zijn de lifestyle fb's, waar ik op dit moment ook toe behoor) niet de enigen die daar iets over te zeggen hebben. Afwachten dus. Welke nieuwe fb weet wel wat van fb'en? Stel dat jij of rosi gekozen zou worden, zouden jullie er meer van af weten dat Jan of Klaas? Lijkt mij niet. Dat is een vooroordeel en het is jammer dat die er zijn. fb's moeten zich idd gedragen, dat is een vereiste, soort van 'voorbeeld functie'. Dat maken wij er niet van, leden wel, als wij spammen enz. dan denken ze 'oh, dan mogen wij het ook wel'. Dat is geen vooroordeel, dit is een feit.

Geheimpje: er zijn genoeg 'rebelse' fb's.
Oud 25-08-2002, 02:38
fibonacci
fibonacci is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Geheimpje: er zijn genoeg 'rebelse' fb's.
namen?
Oud 25-08-2002, 07:11
Verwijderd
Citaat:
fibonacci schreef:

namen?
Die mag je er zelf bij verzinnen.
Oud 25-08-2002, 18:10
Chameleon
Chameleon is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
[...]
Jouw idee over het fb-corps (dare I say humanity?) is vrij utopisch... wat ik daarmee bedoel zoek je zelf maar uit
Oud 26-08-2002, 08:28
Verwijderd
Citaat:
Chameleon schreef:

Jouw idee over het fb-corps (dare I say humanity?) is vrij utopisch... wat ik daarmee bedoel zoek je zelf maar uit
Misschien snap ik niet wat je daar mee bedoelt (tja, dat kan je dan ook krijgen) en als ik het wel snap, dan 'ken' je me niet eens. Maar goed, dat is een compleet andere discussie, die in deze topic niet hoort. Stel dat je die toch wilt voeren dan is er mail of msn.
Oud 27-08-2002, 08:38
Bor
Bor is offline
Citaat:
Leonoor schreef:

Misschien snap ik niet wat je daar mee bedoelt
ik zie dit vaak staan bij posts van jou: ik snap t niet, het kan zijn dat ik je niet snap, misschien snap ik niet wat je bedoelt

Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten