Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nouhou, niet doehoen, ik word er helemaal verlegen van!
![]() ![]() De belangrijkste reden waarom ik er wel héél goed over zou moeten nadenken heeft Roos al voor me genoemd: ik zou alle lompe/flauwe opmerkingen achterwege moeten laten als ik FB ben. Natuurlijk kun je als FB wel optreden als lid, zonder van je bevoegdheden gebruik te maken, maar het probleem is dat het ethos hier op het forum dusdanig is dat mensen dat niet inzien...het verschil tussen een FB die post als lid en een FB die z'n bevoegdheden qualitate qua uitoefent...bovendien wordt er op FBs strenger toegezien bij het naleven van de forumgeboden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik denk dat je een toffe fb zou zijn maar ik denk dat ik je leuker vind als lid
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 16-08-2002 om 19:08. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het forum is niet democratisch, en dat zal het ook niet zo snel worden denk ik... Maar daarom kan men er nog wel naar streven om leden zoveel mogelijk bij besluiten te betrekken ![]() oja zou je me even willen add-en op msn?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Oeh met zo'n anti-gevestigde-orde opmerking heb ik natuurlijk m'n eigen kansen als FB verspeelt maar what the fuck, de waarheid moet gezegd worden! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Net zoals er nu, ALS er nog een nieuwe FB komt, ook niet iemand komt die goed ligt bij de leden, maar vooral iemand die zo onpartijdig en onopvallend mogelijk is, zodat leden niet op Feedback kunnen klagen over vriendjespolitiek... Bang om de controverse op te zoeken, maar dat kan ik wel begrijpen... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En wat is het beleid van hogere hand? gechat verwijderen en topics sluiten, naja wat is daar nou ernstig aan? Ik zie mijzelf totaal niet als volgend schaap. En verder iemand die nix van fben weet. Bedoel je daar van de fbs of over hoe te fben. Er is nu al wat commentaar gekomen op leonoor, dat is toch iemand die het wel wist in beide opties. Waarom zou iemand anders dan slechter zijn?? Of waarom zou iemand die het wel weet beter zijn?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-08-2002 om 17:27. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
enigzins 'achterkamertjespolitiek' maar het is best logisch dat als je ergens een probleem mee hebt dat je dat eerst met de desbetreffende persoon (of degene die erover gaat) spreekt. Bovendien wens ik mijzelf niet zo te verlagen door iemand als simon (die toch van grote waarde is en was voor de site) publiekelijk volledig aftevallen. En nee ik ben niet echt rebels ![]() Waar ik je wel gelijk in moet geven is dat er door veel fbs ed soort van wordt gestemd over nieuwe fbschappen en soms word iemand het dus niet omdat een paar daar tegen zijn. Bij mij was er ook een tegenstem overigens... dat vind ik vaak wel jammer maar over t algemeen heeft t een reden zoals vaak gebannt of spammer ofzo
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Rosi zou ook goede zijn!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder, er worden zat mensen genoemd die hier ook genoemd worden. Helaas zijn wij (en dat zijn de lifestyle fb's, waar ik op dit moment ook toe behoor) niet de enigen die daar iets over te zeggen hebben. Afwachten dus. Welke nieuwe fb weet wel wat van fb'en? Stel dat jij of rosi gekozen zou worden, zouden jullie er meer van af weten dat Jan of Klaas? Lijkt mij niet. Dat is een vooroordeel en het is jammer dat die er zijn. fb's moeten zich idd gedragen, dat is een vereiste, soort van 'voorbeeld functie'. Dat maken wij er niet van, leden wel, als wij spammen enz. dan denken ze 'oh, dan mogen wij het ook wel'. Dat is geen vooroordeel, dit is een feit. Geheimpje: er zijn genoeg 'rebelse' fb's. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|