Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Bekijk resultaten poll: Naar welk praatprogramma kijk jij om 22.30?
Barend en van dorp 6 8.22%
Jensen 28 38.36%
4 in het Land 2 2.74%
Hart van Nederland 7 9.59%
Nova 30 41.10%
Aantal stemmers: 73. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2005, 15:07
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 14-09-2005 @ 15:57 :
Ach, het niveau van Nova is m.i ook flink gedaald, dus wat dat betreft....
voorbeeld?
Oud 15-09-2005, 10:22
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Gisteren 10 minuten naar Jensen! gekeken.

Wat een kinderachtige vent is dat toch. Hij doet niets anders als om zichzelf lachen. Het gelach van het publiek is duidelijk voor een deel nep. Wat ik me ook afvraag, waarom heeft hij gasten als ze toch maar 2 woorden mogen zeggen voordat hij ze weer onderbreekt met een of andere domme opmerking.
Oud 15-09-2005, 10:58
G-force
G-force is offline
^^ joh ga lekker boring en van Dorp kijken als je het niet bevalt.
Jensen heeft tenminste humor en het is weer wat anders dan al die saaie talkshows.
Ik kan in ieder geval wel om die gast lachen. Die Radio van hem is ook prachtig.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 12:06
Supersuri
Supersuri is offline
Nova, meestal, vroeger keek ik toen vaak naar Barend en van Dorp maar nu ze bij Talpa zitten vind ik er minder aan, maar dat zal ook wel door de gasten komen die ze hebben.

En jensen vind ik zo afgezaagt en shownieuws gaat nergens over en 4 in het land ken ik niet.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 12:23
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 14-09-2005 @ 16:07 :
voorbeeld?
Uhm, het uit zich meer in andere vormen, zoals het aanstellen van Jeroen Pauw als presentator. Hij doet het m.i bij tijd en wijle echt verschrikkelijk slecht en ongeinspireerd. Verder vind ik ook dat er de laatste tijd wat minder diep op de achtergronden wordt ingegaan, wat heel sterk naar voren kwam in het item "Nederland neemt terreurdreiging niet serieus".

Het is nog steeds een goed programma, maar je kunt niet zeggen dat het niveau constant is gebleven.
Oud 15-09-2005, 17:18
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
G-force schreef op 15-09-2005 @ 11:58 :
Jensen heeft tenminste humor en het is weer wat anders dan al die saaie talkshows.
Ik kan in ieder geval wel om die gast lachen. Die Radio van hem is ook prachtig.
Jensen heeft alleen maar goedkope "grappen" als ik humor wil zien kijk ik wel naar een cabaretier of iets dergelijks. Ik ga iig niet kijken naar een presentator die zichzelf geweldig vindt en zelf het hardst om zijn grappen lacht.
Ik vind Jensen als persoon erg kinderachtig en flauw.
Oud 15-09-2005, 17:21
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 15-09-2005 @ 13:23 :
Uhm, het uit zich meer in andere vormen, zoals het aanstellen van Jeroen Pauw als presentator. Hij doet het m.i bij tijd en wijle echt verschrikkelijk slecht en ongeinspireerd. Verder vind ik ook dat er de laatste tijd wat minder diep op de achtergronden wordt ingegaan, wat heel sterk naar voren kwam in het item "Nederland neemt terreurdreiging niet serieus".

Het is nog steeds een goed programma, maar je kunt niet zeggen dat het niveau constant is gebleven.
Hier ben ik het wel mee eens, maar het is niet zo hard achteruit gegaan als Barend & van Dorp.
Oud 15-09-2005, 18:26
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 15-09-2005 @ 13:23 :

Heb je inderdaad gelijk in. Maarja msg moet de concurentie in dat soort programma's groter worden en van meer niveau. Want de andere programma's zijn niet echt goed vind ik.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 15:43
Metal
Metal is offline
Citaat:
G-force schreef op 15-09-2005 @ 11:58 :
NURT

als je dat humor vindt ben je gewoon een FOOL

en leer nederlands, pauper.
Oud 18-09-2005, 17:42
Supersuri
Supersuri is offline
Ik heb donderdag weer is B&D gekeken, want ze hadden een interesante gast. Ook voor het eerst bij talpa. Meer mensen die het gezien hebben, met die vader van de jongetje dat beschuldigt was van de moord op nienke.

Maar verder kijk ik liever nova, alhoewel ik dat ook nog wel is om 1 uur kijk (herhaling)
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 20:44
J-roenn
J-roenn is offline
het ligt eraan, als NOVA een goed onderwerp heeft kijk ik daarnaar, tenzij er op een ander net een goede film of programma bezig is.
vaak zit ik rond 22.30 ook nog net geen tv te kijken, da doe ik meestal vanaf 23:30
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten