Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb ook meteen na het lezen van de titel die CD opgezocht...
![]() Ik ken de tekst van het nummer niet goed genoeg om naar overeenkomsten te gaan zoeken, dus dat hield me niet tegen om het goed te lezen. Fijn stukje wel, mevrouw mag/moet voluit(mevr. Vermeere -> mevrouw Vermeere) Het leest lekker, ik vind het niet bijzonder, maar gewoon, wel aardig. ![]()
|
Bedankt voor de reacties!
![]() @Roosieh: idd sand in my shoes ![]() Het begin is nog betrekkelijk origineel, enkel het einde begon wat te wringen. Het meest storende gedeelte vind ik zelf de zin: "aan de weg waar auto’s nooit ophouden te rijden door de nacht", die klinkt zo mooi in het Engels maar komt niet mooi over in het Nederlands. Dat is ook een van de enige letterlijk overgenomen zinnen. Met die voorlaatste zin bedoelde ik gewoon dat het personage in slaap zinkt en in haar slaap droomt ze dat ze in de armen van haar geliefde ligt. Misschien moet je gewoon ns het stukje herlezen, ik heb het ook vaak dat ik teksten pas mooi vind vanaf de tweede keer omdat ik de eerste keer zo snel lees. @ICU: ik haat ook afkortingen in teksten ![]()
||
Citaat:
||
Ik vind de tekst van dat nummer echt mooi, het is voor mij het vakantiegevoel.
![]() ![]() Wat je stukje betreft... het begin is idd nog nieuw, zeg maar. Pas later wordt het meer een kopie van het liedje zelf. Dat is jammer, want het idee dat hierachter (en achter het liedje) zit is tof. Citaat:
Het is niet veel verandering, maar ik vind hem gelijk al een stuk duidelijker. ![]()
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat droomde jij vannacht? Verwijderd | 122 | 20-04-2007 14:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Oefen, doorgrond, begrijp en geef door Verwijderd | 0 | 13-06-2006 12:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Alzheimer *nerwen elensar | 13 | 08-02-2006 15:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De Overhand Ieke | 0 | 07-12-2003 18:43 | |
ARTistiek |
Een poëtisch en vaag verhaal metzondernix | 35 | 12-08-2001 14:07 |