Advertentie | |
|
![]() |
|
U hebt gezocht op verstijken:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies. Verstrijken waarschijnlijk? |
![]() |
|
Ik zou het citaat niet schuingedrukt doen, volgens mij zijn de aanhalingstekens wel voldoende. Op zich vind ik het een mooi gedicht, maar het einde kwam bij mij een beetje als een anti-climax, ik had iets verrassenders verwacht, omdat uit het gedicht ook wel bleek dat er van een dergelijke relatie (oké, misschien moeder en dochter) sprake was. Dus dat vind ik jammer. Ik houd niet zo van verkleinwoordjes en vind het ook hier niet zo prettig lezen, maar verder is het een erg fijn gedicht.
![]() edit: ik lees ineens weer de titel, die was ik tijdens het lezen van het gedicht een beetje vergeten. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind dat de laatste zin beter weggelaten kan worden. Het afbreken van zand, stoort. En ik vind de regellengtes en afbrekingen over het algemeen rommelig overkomen. Ik snap wel waarom je verkleinwoordjes gebruikt, maar om de één of andere reden, ontkracht het het gedicht. Maar het gedicht gaat wel, vind ik.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De verkleinwoordjes die horen er naar mijn gevoel bij want het is een herinnering toen ik echt nog héél klein was.. edit: Ik zal eens kijken of ik de foto kan weervinden die eigenlijk bij dit gedicht hoort.
|
Knap hoe je zoveel lange woorden in een gedicht kan verwerken. Het is wel een gedicht dat echt een beeld en een sfeer oproept. Dingen als water waadden had je meer mogen gebruiken vind ik. Oh en verkleinwoordjes zijn
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Een lesvoorbereiding help! swattiee2 | 8 | 11-12-2010 11:53 | |
Psychologie |
Muziektopic #6 rare kwast | 494 | 26-06-2007 18:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Alzheimer Verwijderd | 5 | 26-04-2007 13:37 | |