| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
[/offtopic]GA iig met hem praten en laat hem vooral zeggen wat hij wil, zonder hem daarbij te veel te beïnvloeden. Als hij klaar is, dan kan je vertellen hoe jij je voelt daarbij. Als hij rust wil, moet je die iig geven, want ongevraagde aandacht als je dat even niet wilt, daar zit niemand op te wachten en dat zal alleen maar averechts werken. Zorg iig dat hij niet bij je terug komt/blijft terwijl hij niet echt meer iets voor je voelt, dan is het gedoemd om mis te gaan lopen vroeg of laat.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Soms kan de verliefdheid echt over zijn... Maar soms is het gewoon puur de twijfel die heel ergens anders vandaan komt... Mijn vriend heeft die twijfel gehad en ik ook... Maar we zijn er samen juist sterker uitgekomen! Die twijfel kwam puur voort uit het feit of we niet iets missen in ons leven doordat we elkaar op zo'n jonge leeftijd hebben leren kennen. Ook uit het feit dat ik graag wil samenwonen maar hij daar nog niet aan toe is. Nu ik dat weet, wachten we gewoon totdat hij er wel klaar voor is... Veel praten kan wonderen verrichten...Maar het kan dus ook zijn dat hij echt geen klik oid meer voor je voelt... Daar moet je dus zien achter komen. |
||
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Relatie crisis Bambina | 9 | 23-07-2007 09:28 | |
| Liefde & Relatie |
kan iemand die vaak is vreemdgegaan, nog ooit een monogame relatie krijgen? Optima | 160 | 17-07-2005 15:39 | |
| Liefde & Relatie |
Heb je wel eens spijt gehad van uitmaken relatie? CoveredEyes | 40 | 07-10-2003 12:33 | |
| Liefde & Relatie |
Relatie verbroken na bijna 2 jaar : kans dat het weer goedkomt? summer1986 | 2 | 13-06-2003 16:51 | |
| Liefde & Relatie |
Een relatie aangaan... Dark Angel | 12 | 26-05-2003 17:28 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
`Jim Bakkum en Charlotte verbreken relatie` Diovai | 36 | 24-03-2003 22:47 | |